Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-12, 22:06
  #1
Medlem
VonUllas avatar
Hej,
Lider av misstänkt gallproblem och fick voltarensuppar av doktorn som jag ska ta vid behov när smärtan är olidlig.
Var så trött och hade så ont så jag råkade stoppa in suppen i musslan istället för i anus.
(Gick av bara farten.)
Det svider lite. Vad ska jag göra och vad har jag att vänta mig?
Någon som varit med om liknande??
Citera
2011-12-12, 22:09
  #2
Medlem
Ring sjukvårdsupplysningen 1177, dom vet vad du ska ta dig till. Lycka till!
Citera
2011-12-12, 22:11
  #3
Avstängd
erasethesuns avatar
Antar att du har haft rätt mycket skinncigarr där innan så den lilla suppen kan du strunta i.

Du verkar så "klipsk" så du kommer nog på nåt bra
Citera
2011-12-12, 22:15
  #4
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Ring sjukvårdsupplysningen 1177, dom vet vad du ska ta dig till. Lycka till!
Tack för seriöst svar och numret!
Citat:
Ursprungligen postat av redig009
Du har nog härliga stunder som väntar dig nu, men stoppa rätt nästa gång
Ska jag avvakta tycker du? För det kan bli skönt?
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Antar att du har haft rätt mycket skinncigarr där innan så den lilla suppen kan du strunta i.

Du verkar så "klipsk" så du kommer nog på nåt bra
inga cigarrer...Men du tycker också att det bara är en axelryckning?
Citera
2011-12-12, 22:32
  #5
Avstängd
erasethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Tack för seriöst svar och numret!

Ska jag avvakta tycker du? För det kan bli skönt?

inga cigarrer...Men du tycker också att det bara är en axelryckning?

Inga cigarrer alls??

Nej nej, alltså fasen att den ska ut igen berörs av detta, du har inte haft nån skinncigarr alls i dej påstår du men du lyckas trycka in en supp iaf..

Du behöver nog inte tejpas direkt antar jag så uttaget kan innebära problem

Den har inte , hmm typ, alltså smält??
Citera
2011-12-12, 22:35
  #6
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Inga cigarrer alls??

Nej nej, alltså fasen att den ska ut igen berörs av detta, du har inte haft nån skinncigarr alls i dej påstår du men du lyckas trycka in en supp iaf..

Du behöver nog inte tejpas direkt antar jag så uttaget kan innebära problem

Den har inte , hmm typ, alltså smält??
Nix, inte smält än vad jag vet... Är inte tillräckligt våt antar jag
Svider som tusan gör det
Citera
2011-12-12, 22:39
  #7
Medlem
SmileuronTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Hej,
Lider av misstänkt gallproblem och fick voltarensuppar av doktorn som jag ska ta vid behov när smärtan är olidlig.
Var så trött och hade så ont så jag råkade stoppa in suppen i musslan istället för i anus.
(Gick av bara farten.)
Det svider lite. Vad ska jag göra och vad har jag att vänta mig?
Någon som varit med om liknande??

Inte farligt alls, slemhinnorna är tunnare i ändtrarmen än fittan, så risken är mindre effekt av suppen möjligtvis. Dessutom vet du väl att suppar skall stoppas in åt fel håll i röven, dvs med den fyrkantiga änden uppåt. Den sköna änden skall vara neråt, eftersom bajsrefelxen inte stimuleras på samma sätt. Tru Story
Citera
2011-12-12, 22:45
  #8
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileuronTV
Inte farligt alls, slemhinnorna är tunnare i ändtrarmen än fittan, så risken är mindre effekt av suppen möjligtvis. Dessutom vet du väl att suppar skall stoppas in åt fel håll i röven, dvs med den fyrkantiga änden uppåt. Den sköna änden skall vara neråt, eftersom bajsrefelxen inte stimuleras på samma sätt. Tru Story
Kändes tryggt att höra
Det där med trubbiga/platta sidan först visste jag redan om.
Blev ett jädra baksug när den for in *Poff* sa det bara så försvann den.
Sen började det svida/brinna i byxan då insåg jag mitt misstag (nedrans!)
Citera
2011-12-12, 23:22
  #9
Medlem
SmileuronTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enalin
Haha, jag vill höra vad sjukvårdsupplysningen ger för råd! Har du tryckt ut den förresten?
Blir nog svårt att trycka ut en supp från fittan, då fittan inte har den muskulaturen. Mitt råd är att spola fittan, dvs skruva av duschmunstycket och spola rent musslan på så vis, om VonUlla upplever obehag. Inte full kraft naturligvis, men lite lagom.

OT: Sen funderar jag mer och mer på hur VonUlla lyckas missta sin fitta, för anus...
Citera
2011-12-13, 08:25
  #10
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileuronTV
Blir nog svårt att trycka ut en supp från fittan, då fittan inte har den muskulaturen. Mitt råd är att spola fittan, dvs skruva av duschmunstycket och spola rent musslan på så vis, om VonUlla upplever obehag. Inte full kraft naturligvis, men lite lagom.

OT: Sen funderar jag mer och mer på hur VonUlla lyckas missta sin fitta, för anus...
Tack för goda råd!
Musslan har svullnat upp ordentligt under natten, trots intensiv spolning med duschslang och skållhett vatten...
-För att ge er en bildlig version: Tänk er en rödmålad guldhamster

Svar på din fråga:
Citera
2011-12-13, 09:16
  #11
Medlem
Ja, då vet vi, man ska inte stoppa piller i fel hål (men hur man lyckas med det...)

VonUlla, tror du kommer lita pin under dagen, du bör nog undvika penetrerande sex närmsta dagarna och låta din mussla hitta sin balans igen.
Nu bör du låta din slida vara ifred, dvs inte utsätta den för någon behandling. Läkemedlet har säkerligen tagits upp av slemhinnorna och hur mycket du än spolar får du inte ut något.

Ditt misstag torde inte ge några långsiktiga konsekvenser men notera att jag är en lekman som egentligen inte vet.

Om du känner sig osäker, slå en signal till Vårdguiden. De har hört det mesta där och du kan vara anonym om du känner dig obekväm.

Till nästa gång, använd dina sinnen. För fanken, det ska ska inte vara möjligt, hur drogad du än må vara, att missa vad som är vad där nere.
Om det blir fel, se till att gå ut pillret så snart du kan. Gräva eller spola eller... ja.
Citera
2011-12-13, 18:31
  #12
Medlem
du kan ju fråga sjukvårdsupplysningen om suppen påverkar phvärde etc i musen. i så fall kan det ju vara idé att köpa lite lactal balans på apoteket å muffla upp i muffen för å återställa phvärdet så snart som möjligt. haha. men fråga först så det inte blir en svidande historia det med,,,
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback