Citat:
Hur många dagar rekommenderar lekmannen att avstå från sex?!?
Ursprungligen postat av Marimbu
Ja, då vet vi, man ska inte stoppa piller i fel hål (men hur man lyckas med det...)
VonUlla, tror du kommer lita pin under dagen, du bör nog undvika penetrerande sex närmsta dagarna och låta din mussla hitta sin balans igen.
Nu bör du låta din slida vara ifred, dvs inte utsätta den för någon behandling. Läkemedlet har säkerligen tagits upp av slemhinnorna och hur mycket du än spolar får du inte ut något.
Ditt misstag torde inte ge några långsiktiga konsekvenser men notera att jag är en lekman som egentligen inte vet.
Om du känner sig osäker, slå en signal till Vårdguiden. De har hört det mesta där och du kan vara anonym om du känner dig obekväm.
Till nästa gång, använd dina sinnen. För fanken, det ska ska inte vara möjligt, hur drogad du än må vara, att missa vad som är vad där nere.
Om det blir fel, se till att gå ut pillret så snart du kan. Gräva eller spola eller... ja.
VonUlla, tror du kommer lita pin under dagen, du bör nog undvika penetrerande sex närmsta dagarna och låta din mussla hitta sin balans igen.
Nu bör du låta din slida vara ifred, dvs inte utsätta den för någon behandling. Läkemedlet har säkerligen tagits upp av slemhinnorna och hur mycket du än spolar får du inte ut något.
Ditt misstag torde inte ge några långsiktiga konsekvenser men notera att jag är en lekman som egentligen inte vet.
Om du känner sig osäker, slå en signal till Vårdguiden. De har hört det mesta där och du kan vara anonym om du känner dig obekväm.
Till nästa gång, använd dina sinnen. För fanken, det ska ska inte vara möjligt, hur drogad du än må vara, att missa vad som är vad där nere.
Om det blir fel, se till att gå ut pillret så snart du kan. Gräva eller spola eller... ja.
Tack för vänligheten att du tog dig tid att svara!
Citat:
Mycket bra idé det där med lactal! Känner inte för att ringa sjukvårdsupplysningen i första hand, dom lär tycka att jag är galen! I själva verket var jag bara trött och hade ont... Nu svullen
Ursprungligen postat av Siaso
du kan ju fråga sjukvårdsupplysningen om suppen påverkar phvärde etc i musen. i så fall kan det ju vara idé att köpa lite lactal balans på apoteket å muffla upp i muffen för å återställa phvärdet så snart som möjligt. haha. men fråga först så det inte blir en svidande historia det med,,,
Man ser inte längre skillnad på klitoris och blygläpp pga extrem svullnad.