2011-12-13, 19:33
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marimbu
Ja, då vet vi, man ska inte stoppa piller i fel hål (men hur man lyckas med det...)

VonUlla, tror du kommer lita pin under dagen, du bör nog undvika penetrerande sex närmsta dagarna och låta din mussla hitta sin balans igen.
Nu bör du låta din slida vara ifred, dvs inte utsätta den för någon behandling. Läkemedlet har säkerligen tagits upp av slemhinnorna och hur mycket du än spolar får du inte ut något.

Ditt misstag torde inte ge några långsiktiga konsekvenser men notera att jag är en lekman som egentligen inte vet.

Om du känner sig osäker, slå en signal till Vårdguiden. De har hört det mesta där och du kan vara anonym om du känner dig obekväm.

Till nästa gång, använd dina sinnen. För fanken, det ska ska inte vara möjligt, hur drogad du än må vara, att missa vad som är vad där nere.
Om det blir fel, se till att gå ut pillret så snart du kan. Gräva eller spola eller... ja.
Hur många dagar rekommenderar lekmannen att avstå från sex?!?
Tack för vänligheten att du tog dig tid att svara!
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
du kan ju fråga sjukvårdsupplysningen om suppen påverkar phvärde etc i musen. i så fall kan det ju vara idé att köpa lite lactal balans på apoteket å muffla upp i muffen för å återställa phvärdet så snart som möjligt. haha. men fråga först så det inte blir en svidande historia det med,,,
Mycket bra idé det där med lactal! Känner inte för att ringa sjukvårdsupplysningen i första hand, dom lär tycka att jag är galen! I själva verket var jag bara trött och hade ont... Nu svullen Man ser inte längre skillnad på klitoris och blygläpp pga extrem svullnad.
Citera
2011-12-13, 19:36
Medlem
VonUllas avatar
Någon som vet om jag kan stämma läkemedelsföretaget för "Exreeeeeeeem Sveda, Svullnad & Värk??"
Kan jag bli rik på kuppen
Citera
2011-12-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Någon som vet om jag kan stämma läkemedelsföretaget för "Exreeeeeeeem Sveda, Svullnad & Värk??"
Kan jag bli rik på kuppen
nej, inte när det är DU som gjort galet.

Dags för dig att krypa till korset och erkänna att du trodde det skulle vara en njutning att....

Det där med sex. Det vet nog du bäst. Du ska först bli besvärsfri, dvs känna dig normal, att allt fungerar som det ska. Sedan skulle jag säga avvakta någon dag till därefter bara för att vara på den säkra sidan. Med andra ord en vecka kanske?

Känns det bättre nu ikväll?
Citera
2012-02-03, 20:48
Medlem
VonUllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marimbu
nej, inte när det är DU som gjort galet.

Dags för dig att krypa till korset och erkänna att du trodde det skulle vara en njutning att....

Det där med sex. Det vet nog du bäst. Du ska först bli besvärsfri, dvs känna dig normal, att allt fungerar som det ska. Sedan skulle jag säga avvakta någon dag till därefter bara för att vara på den säkra sidan. Med andra ord en vecka kanske?

Känns det bättre nu ikväll?
Tackar som frågar.
Känns mkt bättre ikväll, dock är klittan lika stor och röd som en dubbelvuxen röd jordgubbe... Ser mer ut som en ihopväxt pungkula än klitta, men efter regn kommer solsken sa kärringen som onanerade ute i snöstormen
Citera
2012-02-04, 12:57
Medlem
HarmonicAces avatar
Förmodligen den osexigaste tråden på FB jag läst. Move along.
Citera
2012-02-05, 22:41
Medlem
Dr_Dollars avatar
Hur är det med Ullas snippa...egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in