Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-04, 15:05
  #25
Medlem
cmbws avatar
Får jag fråga vad det är som får dig till att känna behov av att gå ut och försvara dig på Flashback? Där är såvitt jag vet inget gällande detta i HD?
(Varesig du gjort rätt/fel, irrelevant.)
Citera
2016-04-04, 15:41
  #26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpAp
Antagligen!! :-P Känner du honom väl? Jag skulle vilja komma i kontakt med honom..
Har inte sett honom på flera år.
Citera
2016-04-04, 16:16
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har inte sett honom på flera år.

Afan du har honom här :-P
Citera
2016-04-04, 16:18
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Får jag fråga vad det är som får dig till att känna behov av att gå ut och försvara dig på Flashback? Där är såvitt jag vet inget gällande detta i HD?
(Varesig du gjort rätt/fel, irrelevant.)


Försvarar inte mig.. Jag tycker det är lustigt bara att människor som inte känner mig sitter och diskuterar som om dem gör det.. :-P Det och så är jag sugen på att diskutera lite :-P haha
Citera
2016-04-04, 16:21
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Får jag fråga vad det är som får dig till att känna behov av att gå ut och försvara dig på Flashback? Där är såvitt jag vet inget gällande detta i HD?
(Varesig du gjort rätt/fel, irrelevant.)


Vem är du? Känner vi varann..? Nej som tur var fick jag bara en liten notis i tidningen.. Strandberg och Flinth har bra kontakt med dem på HD
Citera
2016-04-04, 16:32
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpAp
Har lämnat mina politiska upprag och satsar på familjen istället! Är varken höger eller vänster hängd.. Har min egen politik En elpistol är ett försvarsvapen.. Och som jag försvarade mig med.. Vad som står i tidningar m.m. är förvrängt.


Om du lånar mig EL-pistolen så kan jag visa dig vad man kan göra med ditt försvarsvapen
Citera
2016-04-04, 18:53
  #31
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpAp
Försvarar inte mig.. Jag tycker det är lustigt bara att människor som inte känner mig sitter och diskuterar som om dem gör det.. :-P Det och så är jag sugen på att diskutera lite :-P haha

Du väljer ändå att gå ut och bemöta vissa uppgifter här, det är inte var dag politiker öppet gör det på Flashback.

Och om du känner mig? Kanske, kanske inte. Fel forum att fråga vem jag är på kanske?
Citera
2016-04-04, 23:06
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Om du lånar mig EL-pistolen så kan jag visa dig vad man kan göra med ditt försvarsvapen


Är det något skojigt?
Citera
2016-04-04, 23:12
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Du väljer ändå att gå ut och bemöta vissa uppgifter här, det är inte var dag politiker öppet gör det på Flashback.

Och om du känner mig? Kanske, kanske inte. Fel forum att fråga vem jag är på kanske?

Ja och det är väl bra?
Citera
2016-04-04, 23:15
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Får jag fråga vad det är som får dig till att känna behov av att gå ut och försvara dig på Flashback? Där är såvitt jag vet inget gällande detta i HD?
(Varesig du gjort rätt/fel, irrelevant.)

Vad tycker du skulle vara mer relevant i denna tråden? Och vad är redan relevant i tråden?
Citera
2016-04-04, 23:19
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Du väljer ändå att gå ut och bemöta vissa uppgifter här, det är inte var dag politiker öppet gör det på Flashback.

Och om du känner mig? Kanske, kanske inte. Fel forum att fråga vem jag är på kanske?


Det är väl inget fel i att bemöta dessa uppgifter.. Trots dem är gamla som gatan och urspelade för längesen...

Jag kanske inte är som alla andra politiker kanske Jag vågar mig ut på flashback :-P Spelar ingen roll vem du är.. Alla känner alla i Landskrona :-P
Citera
2016-04-04, 23:25
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpAp
Afan du har honom här :-P

Men du har rätt.. Han tar sig en pilsner på Don Pedro då och då
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback