Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Ja jag förstod det, det var därför jag använde två olika namn då jag inte visste vilket namn det handlade om. Jag ska vara ärlig med att jag inte hade läst hela tråden, inte ens första inlägget då jag tyckte idén var så jävla klockren att jag var tvungen att dra iväg en post!
En Johans Lejon, Tack. Där Lejonet kan visa på styrka (nikotin per snus).
Månadens djur, fy fan vilken jävla bra idé.
Hoppas det verkligen händer, det hade ju varit så jävla bra att det inte är sant
Edit: Nu ser jag att det hela är din idé, men det är en så pass bra idé att du bör "sälja" den till ett snusföretag. Fy fan vad kul det hade varit!
Jag copywrightade allting för 13 dagar sen och har sen dess ringt runt till bl.a F&L snus och andra och försökt ordna möte, ska ringa igen om ett par dagar
problemet är att om det händer så lär det hända genom ett företag, vill ju dock helst (och nästan bara) att det ska vara mitt snusmärke och inte t.ex. Granit eller General
bra touch där med lejonets styrka!
Jag skenar ibland iväg för mycket när jag filosoferar runt ideer och ser mig själv få Nobels fredspris men det är faktiskt inte omöjligt att genom att sälja dubbla dosor och förena dessa dosorna med en plastremsa som har en text där det står att man hjälper zebrorna med 5 öre för varje Månadens Djur man köper så kan man generera tillräckligt med pengar för att hjälpa zebrorna, på riktigt
och det leder till att fler och fler köper snuset internationellt, det byggs kanske nya skolor då djuren skyddas och då har jägarna inget att göra så de går i skolan istället och blir doktorer och hjälper till i byarna/städerna i Afrika
Eventuellt kan det leda till att fler och fler utbildas och mindre blod spills på kontinenten