2011-12-12, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av troubled
Fy helvete vilken oerhrt-jvla-katastrofalt dlig id.

Det hr hade aldrig sett dagens ljus av s mnga anledningar att jag inte ens orkar rada upp alla.
Dessutom r inte snus narkotikaklassat

Allts..... TS..... r du allvarlig?

Sg precis felet jag gjorde, r lite trtt, menade sklart nikotin och inte narkotika

rada i alla fall upp en om du nu har s mnga? jag garanterar dig att du om du sitter p ett arsenal med anledningar till att Mnadens djur snus aldrig hade sett dagens ljus s hade du kunnat skriva minst 3 istllet fr alla ord du slsade bort i ditt inlgg

Tack @ Anthe90
Citera
2011-12-12, 10:57
Medlem
tokiigs avatar
Kr hrt, jag vill ha djursnus!
Citera
2011-12-12, 11:14
Medlem
unknownanonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Allts, det blir inte bara 18-

Jag stdjer inte att minderriga ska bruka narkotika, bara menar att det kan bli en fljd, som med ciggpacket Elixyr, alla tonringar kper det fr det r s coolt och Matrix aktigt utformat

men jag tror djursnuset kan f med sig ldre publik ocks, det kan pltsligt vara en rolig fdelsedagspresent eller ngot man tar med nr man roar sig, hgstadietertrffar t.ex.

Sen tror jag helt enkelt att om man ser Johans Bver snus med en liten bver p dosan och snuset i sig r arrangerat som en bver innanfr dosan s blir man lite gladare. Gladare n allt trkigt Granit portion iaf

Haha! Bversnus, priceless!

Kommer det ut djur-snus i affrerna har du iaf en kund hr.
Citera
2011-12-12, 16:36
Medlem
Ko.i.kukens avatar
nja jag skulle inte kpa det iaf, mjligtvis ngon gng fr skojs skull.
Citera
2011-12-12, 18:23
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Tror inte p den idn. Vi mn vill ha en cklig skrynklig blt snus som Grov portion t.ex. Att forma snus som djur hade kanske funkat om du ska f 4 ringar att brja snusa.
Hoppas du skmtar? Du vill ge "djur" snuset till fyra ringar men Grov portion snusar mn? P kontoret mellan 9-17?

Portionsnus utvecklades fr att lra barn snusa frn 4 rs ldern.
Citera
2011-12-12, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Hoppas du skmtar? Du vill ge "djur" snuset till fyra ringar men Grov portion snusar mn? P kontoret mellan 9-17?

Portionsnus utvecklades fr att lra barn snusa frn 4 rs ldern.
Mycket bra sagt
Citera
2011-12-12, 19:35
Medlem
Ihsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Allts, det blir inte bara 18-

Jag stdjer inte att minderriga ska bruka narkotika, bara menar att det kan bli en fljd, som med ciggpacket Elixyr, alla tonringar kper det fr det r s coolt och Matrix aktigt utformat

men jag tror djursnuset kan f med sig ldre publik ocks, det kan pltsligt vara en rolig fdelsedagspresent eller ngot man tar med nr man roar sig, hgstadietertrffar t.ex.

Sen tror jag helt enkelt att om man ser Johans Bver snus med en liten bver p dosan och snuset i sig r arrangerat som en bver innanfr dosan s blir man lite gladare. Gladare n allt trkigt Granit portion iaf

Ha ha, "Johans Bver snus" med kta smak av bver? Kan du inte kra p det istllet?
Citera
2011-12-12, 21:03
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Kr hrt, jag vill ha djursnus!

Jag vill ocks ha djursnus! Dock tnkte jag mig en dosa lssnus nr jag lste frsta inlgget,
med snuset format som ett djur i. Lite gran som nrman tryckt fram pepparkaksgrisar av degen.
Citera
2011-12-13, 00:15
Medlem
xDs avatar
Ha! Ha! Djursnus. Hit med kardan, hi5!!

Finurlig id om inte annat, fortstt s!
Citera
2011-12-13, 07:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Jag vill ocks ha djursnus! Dock tnkte jag mig en dosa lssnus nr jag lste frsta inlgget,
med snuset format som ett djur i. Lite gran som nrman tryckt fram pepparkaksgrisar av degen.

Jag hade kunnat gra det fr lssnus ocks, stta en mall i dosan fr hur djuret ser ut och ha det lsa snuset i det

resultatet blir nog att det blir mindre snus n i en vanlig dosa men den hade kunnat vara billigare, och jag hade kunnat slja two-in-one dosor, tv dosor frenade med plast, plastet hade kunnat vara en UNICEFaktig kampanj, t.ex. "Nr du drar av denna plastremsa bidrar du med 5 re fr zebrans rtt att leva" nr Zebran r mnadens djur

p detta stt hade kanske snus kunnat upptckas av folk utanfr Norden i och med att en kampanj fr att rdda djuren drar igng
Citera
2011-12-13, 07:27
Medlem
Sainsburyss avatar
Fan vad ballt, Snus med djur och smak.

En General Zebra, tack! Eller vad nu mrket kommer att heta. Zebra kan d vara ngon form av mint-smak.

En Ettan Krokodil lssnus tack!
Citera
2011-12-13, 07:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Fan vad ballt, Snus med djur och smak.

En General Zebra, tack! Eller vad nu mrket kommer att heta. Zebra kan d vara ngon form av mint-smak.

En Ettan Krokodil lssnus tack!

Det ska inte vara add ons fr redan existerande mrken utan ett sjlvstndigt mrke, jag har anvnt 'Johans' som exempel i trdne

En 'Johans Zebra, tack'

eventuellt kan man lgga till mintpastiller i ett litet fack under dosan, som facket ovanfr. Och mintpastillerna r ocks de formade i mnadens djur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in