Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Ja jag frstod det, det var drfr jag anvnde tv olika namn d jag inte visste vilket namn det handlade om. Jag ska vara rlig med att jag inte hade lst hela trden, inte ens frsta inlgget d jag tyckte idn var s jvla klockren att jag var tvungen att dra ivg en post!
En Johans Lejon, Tack. Dr Lejonet kan visa p styrka (nikotin per snus).
Mnadens djur, fy fan vilken jvla bra id.
Hoppas det verkligen hnder, det hade ju varit s jvla bra att det inte r sant
Edit: Nu ser jag att det hela r din id, men det r en s pass bra id att du br "slja" den till ett snusfretag. Fy fan vad kul det hade varit!
Jag copywrightade allting fr 13 dagar sen och har sen dess ringt runt till bl.a F&L snus och andra och frskt ordna mte, ska ringa igen om ett par dagar
problemet r att om det hnder s lr det hnda genom ett fretag, vill ju dock helst (och nstan bara) att det ska vara mitt snusmrke och inte t.ex. Granit eller General
bra touch dr med lejonets styrka!
Jag skenar ibland ivg fr mycket nr jag filosoferar runt ideer och ser mig sjlv f Nobels fredspris men det r faktiskt inte omjligt att genom att slja dubbla dosor och frena dessa dosorna med en plastremsa som har en text dr det str att man hjlper zebrorna med 5 re fr varje Mnadens Djur man kper s kan man generera tillrckligt med pengar fr att hjlpa zebrorna, p riktigt
och det leder till att fler och fler kper snuset internationellt, det byggs kanske nya skolor d djuren skyddas och d har jgarna inget att gra s de gr i skolan istllet och blir doktorer och hjlper till i byarna/stderna i Afrika
Eventuellt kan det leda till att fler och fler utbildas och mindre blod spills p kontinenten