2011-12-11, 18:35
Medlem
4-Gotts avatar
Disclaimer: Fr er som inte vet vad edging r s innebr det att man hller sig p grsen. Vi killar kan edga genom att reta ballen lite, sm runka s att den tror att den ska f sig nt, detta kan pg i flera dar om man orkar. Anledningen till detta r fr att orgasmen ska bli hrdare men framfr allt fr att mngden sperma ska ka vid utlsning. Jag tar stolthet vid en stor sats, det blir som att glasera tjejen i frga nr man sprutar ut ett dussin rediga kaskader ver henne.

Nu r jag vldigt nyfiken p om tjejer kan gra snt hr med fr att strka sin orgasm, eller kanske fr att squirta lite mer. Hur gr ni?
Citera
2011-12-11, 18:42
Medlem
AlexOnTops avatar
Det vore vl i s fall om man nstan konstant har ett vibrerande gg p lg effekt i sig till vardags under en lngre period eller s?
Fr mig r det i alla fall s att det inte byggs upp om man bara smeker lite d och d s som du beskriver, knslan frsvinner lika snabbt som den kommer. S ngot konstant i s fall.
Citera
2011-12-11, 19:50
Medlem
4-Gotts avatar
Okej, s att smeka 5-10 minuter om dan fr o avbryta och slppa ut det en vecka senare gr ingen strre skillnad?

Om du ftt lite hjlp p traven, sg att din pojkvn r med dig o varje kvll slickar han dig en 5min, ni hnglar o allt snt o du e kt, sen ngra dar efter s gr han klart jobbet...

Det dr angende vibrerande gg lter intressant, finns det ens?
Citera
2011-12-12, 18:35
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Okej, s att smeka 5-10 minuter om dan fr o avbryta och slppa ut det en vecka senare gr ingen strre skillnad?

Om du ftt lite hjlp p traven, sg att din pojkvn r med dig o varje kvll slickar han dig en 5min, ni hnglar o allt snt o du e kt, sen ngra dar efter s gr han klart jobbet...

Nej jag skulle inte sga att det hade gjort ngon skillnad p orgasmen nr man vl "fick f den". Men det r bara vad jag tror, har inte testat.

Ja vibrerande gg finns, finns t.o.m de med fjrrkontroll s att ens sllskap kan styra och retas med en. Till exempel: http://www.lustjakt.se/Produkt/shots...ium_green.aspx
Citera
2011-12-12, 21:06
Medlem
4-Gotts avatar
Hah, klockrent=)
Citera
2011-12-12, 21:48
Medlem
unawares avatar
Jod det kan vi. Jag vet dremot inte om skillnaden blir s stor, jag har iallafall oftast inte tlamod till att dra ut p det i flera dagar.
Citera
2011-12-12, 21:50
Medlem
UniversumsPojkens avatar
S det funkar allts fr killar? Mste testa nn gng...
Citera
2011-12-13, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

Citat:
Ursprungligen postat av UniversumsPojken
S det funkar allts fr killar? Mste testa nn gng...
Detta undrar jag med. Tvivlar starkt p det. Edging r vl snarare att man hller ut p orgasmen VID TILLFLLET. Inte fan r det vl att man hller p o "smeker" den i flera dagar? WTF?

Klart som fan man fr fetare orgasm om man vntar ngra dagar n om man skulle runka/ha sex varje dag? Ytterligare en placebofjant grej I guess!
Citera
2011-12-18, 00:20
Medlem
4-Gotts avatar
Nej ingen placebo, detta e for real. Sist gjorde jag det i hstas, inte haft orgasm p ver en vecka, retat ballen lite d o d, sen nr kk'n var p vg s kolla jag p porr o fick blue balls, gjorde s sjuuukt ont. Nr det lugnat sig lite o vi brja s blev det inte lngvarigt kan jag sga, hrt som stl var kuken och satsen var fet o go, sg ut som man klmde ur det sista decilitern ur ett filmjlkspaket.
Citera
2011-12-19, 15:50
Medlem
Ts att edgea r inte riktigt det du beskriver.

http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm_control
"Orgasm control, also known as "edging", "peaking", "surfing", and by other terms,[1] is a sexual technique which involves the maintenance of a high level of sexual arousal for an extended period of time without reaching orgasm, although orgasm can be reached eventually."

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in