2005-01-09, 16:22
Medlem
Grindbusters avatar
Säkert fler än jag som lagt märket till detta och klart man vill köpa lite om vissa saker nu ska bli olagligt eller ej
Undrar om det är någon som fått sinna grejjer därifrån?
Beställde lite 4-aco-dipt och fick orderbekräftelse, men dem varken ringde mej (som de står på sidan) eller hörde av sig på mina mail.
Så jag gjorde en ny beställning och det har nu gått 1½ vecka och har inte hört av dem nått.
Enligt min erfarenhet av dessa webshopar brukar dem gå ganska smidigt till, om man kollar på nd eller modernatur som jag tidigare beställt från har det tagit ca 1-3 arbetsdagar för att få varorna.
Men dessa har ju inte de jag vill ha just nu så därför vänder jag mig till cyberacid (eller någon annan shop som har bm3, 4-aco-det osv).
Citera
2005-01-09, 17:58
Medlem
Beställde i fredags, ska väl komma imorgon, har aldrig haft med Cyberacid...
Citera
2005-01-09, 18:32
Medlem
Det var ju bara blue mystic de hade rea på, någon som vet om det ska bli olagligt?

Såg att de hade DXM-tabs, ganska intressant.
Citera
2005-01-09, 19:03
Medlem
Ouroboross avatar
Två gånger har jag beställt därifrån. Ena gången fick jag helt enkelt aldrig varorna, andra gången kom de efter lite mindre än en vecka.

Vid inget av tillfällena fick jag något telefonsamtal, så du får väl hoppas att du hör till de som får erfara det andra alternativet.
Citera
2005-02-02, 16:43
Medlem
jag fick emaila en 5 gånger innan det kom något.. sedan har jag aldrig lyckats med en andra beställning. hur som helst.. det finns andra lättare vägar.
Citera
2005-02-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limone
Det var ju bara blue mystic de hade rea på, någon som vet om det ska bli olagligt?

Såg att de hade DXM-tabs, ganska intressant.

min misstanke är att dom innehåller 4-aco-dipt.. svar: JA
Citera
2005-02-03, 16:59
Medlem
Cyberacid är skumma. Jag har beställt från dem tre gånger, har fått orderbekräftelse alla gånger, men aldrig något paket.. De svarar inte på mail överhuvudtaget och går inte att ringa till. Hade de skickat ut mina beställningar hade de varit 3000:- rikare men det verkar inte vara så intressant för dem
Citera
2005-02-03, 17:31
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bort0201
min misstanke är att dom innehåller 4-aco-dipt.. svar: JA

De innehåller 4-acetoxy-det. Har för mig att denna substans inte fanns med på de som skulle "hälsofarlig-klassifieras".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in