A nu händer något! Kommer det upp 3 alternativ.
1. IDE 0: Hitachi HTS545025B9A300
2: IDE 1: HL-DL-STDVDRAM GT32N
3: Network Boot: MBA v12.2.0 Slot 0500
Vad ska jag välja ? xD
Min dator laggade så skulle stänga ner program med aktivitetshanteraren. Jag märkte inte att det var kolumnen med Processer som var markerad och råkade därför ta bort två av dessa (vet inte vilka :/ ) Nu får jag i alla fall inte igång datorn överhuvudtaget. Vad fan ska man göra?? (Är helt okunnig när det gäller datorer )
Makes no sense.
Varför berättar du inte vad du egentligen har gjort, så blir det enklare att hjälpa dig?
Så länge du inte aktivt gått in och satt en tjänst som disable så kommer de startas när du bootar om datorn. Så som Celeno skrev, säg vad du har gjort istället för komma med en idiotförklaring som inte stämmer.
Senast redigerad av mamafiaboy 2011-12-09 kl. 02:26.
Som ovan skriver har du endast avslutat en/flera processer vilket inte ska skapa detta problem.
I vilket fall som helst så formaterar du datorn igenom att ha en bootbar windows installation i cd läsaren och väljer alternativ 2 som du får upp när du spammar klart F12, dvs
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!