2011-12-08, 18:17
Medlem
Puertis avatar
På gatan ovanför bion i Vällingby så står det 6 snutbilar, 1 brandbil och ännu längre ned på macken vid rondellen så står det ännu en brandbil i högsta beredskap. Det ryktas att dom skall plocka in någon snubbe som bor på gatan, men antingen så har polisen överdrivit med en allt för stor mängd poliser, eller så är det någonting riktigt rejält på gång. Vi får helt enkelt se hur utfallet blir efteråt, men det ser inte speciellt ljust ut.

Någon som har sett/märkt/hört någonting i närheten annars som skulle vara någonting kopplat till detta? Bara att hoppas att det inte smäller av bomber eller liknande, då jävlar kan det gå riktigt illa har jag en känsla av.

Tidigare såg jag en del poliser stå och titta upp mot fönstren i detta hus och efter detta även en låssmed glida in i porten då jag antar att han skulle försöka dyrka upp dörren där uppe. Då var det 2 polisbilar som stod gömda i närheten.

Vi får se vad som sker helt enkelt. Vet ni något mer så får ni gärna delge information.
Senast redigerad av Puerti 2011-12-08 kl. 18:22.
Citera
2011-12-08, 18:31
Medlem
Puertis avatar
Ny information säger att personen i fråga har ett rep runt halsen och tänker hoppa från sitt fönster. Det ligger således mattor under fönstren som jag antar att brandkåren har lagt ut. Det är nu 3 brandbilar som är i närheten och är i beredskap. Intressant kväll!
Citera
2011-12-08, 20:03
Medlem
VVeeDs avatar
Har GM fått avslag på sin ansökan om PUT eller är det en psykopat?
Citera
2011-12-08, 20:13
Moderator
blomvattnares avatar
AB o K -► Olyckor och katastrofer

/Mod
Citera
2011-12-08, 20:31
Medlem
På vägen hem, vid 17:30 vart jag omkörd av en civil wv transporter och piketen. De körde med blå ljus och sirener på bergslagsvägen. När de kom i höjd med ÖoB slåg de av sirernerna och blåljusen och krypkörde fram till Shell macken, där parkerade de.

Civilbilen såg ut som den som krim kommer med till brottsplatser, extra lysen på taket samt en hållare för en markis(?) på ena sidan av bilen.
Citera
2011-12-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVeeD
Har GM fått avslag på sin ansökan om PUT eller är det en psykopat?
Psykopater gör inte så mot sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in