2011-12-07, 22:31
Medlem
Har letat runt en massa och hittar inte så mycket. Det jag undrar är vilka fördröjningssprayer funkar? den enda jag har hittat är super dragon 6000. Men nu har den utgått. Är det någon som vet vart jag kan beställa den eller någon annan fungerande?
Citera
2011-12-07, 22:35
Medlem
Stud 100 har varit rekomenderad innan, går bara vad jag vet köpa från utlandet idag men det är inga problem att lösa. Har testat att använda den men då bara vid runk och resultatet jag fick var att det var omöjligt att få upp den men bedövad blev man

Hur det är i sex vet jag alltså inte.
Citera
2011-12-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Stud 100 har varit rekomenderad innan, går bara vad jag vet köpa från utlandet idag men det är inga problem att lösa. Har testat att använda den men då bara vid runk och resultatet jag fick var att det var omöjligt att få upp den men bedövad blev man

Hur det är i sex vet jag alltså inte.
Har hört att den ska funka med och den "nya" inte gör det. Har du något tips på vilken sida som säljer som är okej?
Citera
2011-12-07, 22:56
Bannlyst
Använd lite isbitar på snorren så ska det bli fördröjt
Citera
2011-12-08, 01:17
Medlem
Akilles-själs avatar
Körde mycket "äkta" stud spray på mitten av 90talet, och då var det inte bara ett bedövande spray utan det gav även direkt extrem stark erektion (kunde inte få ner den eller få orgasm på en hel kväll, natt, morgon och inte förens till lunch dagen efter då jag spraya den typ 25gånger istället för 2-3 spray spm rekomrnderas, gjorde ont som fan när jag ibland vakna med järnbånge till dagen efter).

Var jävligt bra att kombinera med central drogerna = man blev faktiskt verkligen verkligen en stud!
Citera
2011-12-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Körde mycket "äkta" stud spray på mitten av 90talet, och då var det inte bara ett bedövande spray utan det gav även direkt extrem stark erektion (kunde inte få ner den eller få orgasm på en hel kväll, natt, morgon och inte förens till lunch dagen efter då jag spraya den typ 25gånger istället för 2-3 spray spm rekomrnderas, gjorde ont som fan när jag ibland vakna med järnbånge till dagen efter).

Var jävligt bra att kombinera med central drogerna = man blev faktiskt verkligen verkligen en stud!

Haha synd att man inte kan komma över den längre då gissar jag

TS: tror det går att köpa från någon från UK allt står på svenska men de har sin bas där. Sök bara på google så kommer det nog upp. Heter något lite halvdiskret har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in