Citat:
Ursprungligen postat av rainbow77
Hejsan! Satt tidigare idag och funderade på utveckling i Sverige när det gäller befolkning och kultur, började därefter att oroa mig för att det kanske börjar bli för sent? Alltså nu menar jag gällande invandringen och dess fasansfulla följder den har givit oss.
Med tanke på att Mellanöstern och Afrika regionen ligger på topp när det gäller barnfödsel, så borde det väl egentligen inte spela någon roll om vi så skulle strypa invandringen helt? Jag är inte emot att vi har invandrare här (Så länge dom gör rätt för sig såklart), Men jag är heller inte så positivt inställd mot att svenskar ska bli en minoritet inom 30,40 år. (Kanske mer, eller mindre men någon gång lär ju detta ske).
Detta diskuteras säkert hejvilt, men har inte hittat någon som riktar in sig på just hur man ska lösa detta "problem".
* Kan vi förhindra våran nationalitets undergång? Gällande befolkning och kultur.
* Skulle det ens hjälpa att strypa invandringen, eller är det massutvisning som gäller?8
* Vad finns det för andra sätt att hindra detta från att ske?
Väldigt bra frågor!
Enligt mig finns det rent principiellt bara en lösning. Man måste förhindra integration och "försvenskning" av dem som kommer. Att ge pengar är en sak, att ge bort sin kultur, sitt land och sitt samhälle är en annan.
1) Ja, om vi förhindrar att svartigarna börjar identifiera sig som svenskar. Vi på gräsrotsnivå är de enda som kan förhindra det genom att inte "ställa upp på" att de är svenskar och behandla dem därefter.
2) Nej, förhindrande av invandringen är meningslöst. Vi bör göra motsatsen - uppmuntra och i viss mån påtvinga återvändande. En sak är att de kommer och vill jobba ihop pengar, en annan att de vill bli eller vara svenskar, vilket blir synonynt med statlig försörjning och bortslösade skattemedel. Det här kan utvecklas till en mycket farlig situation och jag förutser en svår kris inom 25 år. Följderna är osäkra med tanke på att en stor del av vårt folk är hjärntvättat och odugligt. Det kan bli väldigt allvarligt.
3) Många säger stryp bidragen, men det kommer att leda till amerikanisering och total rotlöshet. Det enda möjliga är att aptera en skenpolitik som får majoritetsstöd i befolkningen, där "krav" på integration ställs som bara kan uppnåsnav kanske 0.000001% av dem i praktiken. Detta bör göras medvetet så att det verkar rimligt och självklart och den dumma massan svenskar kan stå för det och tro på det, utan att förstå att det är avsiktlig AVYTTRING. Moderaterna är det största och allvarligaste hotet mot Sveriges framtid. Det är naturligt om du tänker efter, då partiet är avsett att representera en minoritet svenskar som tjänar pengar på att andra arbetar. Man bör utnyttja delar av deras strategier för omvändning/hjärntvätt. Dock ska man vara medveten om att det kommer en punkt där det havererar.
Ytterst är vi beroende av yttre förhållanden i den här frågan. Om tendensen växer i Holland, Finland, Danmark, och utvecklas där den redan är ett etablerat faktum som i Italien och Grekland, och trycket börjar öka på länder där det aldrig tidigare funnits stinkande människokräk (bortsett från ursprungsbefolkningen

......) som parasiterar och förstör, som Kina, Ryssland, Rumänien, Polen osv så kommer vi och våra barn att få bygga om Sverige. Viktigt som fan att stå för det här inför sig sjlv och fokusera på den utvecklingen som du talar om. Bara man lyckas ned det på en mikroskopisk nivå finns det verkligen hopp.
Det viktigaste vi kan göra nu är att se till att de inte får fotfäste i VÅRT land. Pissa på att de kommer och framhåller sig som "svenskar" och vara säker på att de aldrig kommer att bli det. Det kommer ett nytt Sverige där de inte kommer att ingå, vårt Sverige, svenskarnas land. Dvs att det är inte vårt längre vårt land, där invandrare kallar sig medborgare och engagerar sig i vår politik (det skämt som kvarstår) bland annat, men det kommer att bli det igen om fler tänker som vi.