Citat:
Ursprungligen postat av Devious666
lagar är bara ord på papper, om viljan finns så går de att ignoirera eller arbeta runt om. Våra grundlagar är ändå så pass luddigt formulerade i de flesta fall att de nästan aldrig används i annat än i vägledande syfte. Sen så går det ju att ändra grundlagar också.
Majoriteten av Sverige är oikofober, dvs ett slags masochistiskt självhat ägnad att utplåna den egna värdegrunden.
Med nuvarande samhällsutveckling så kommer det bli värre, om det kommer bli bättre vet jag inte.
Vad gäller tokiga Islamister (som blir fler och fler) så har vi under senaste året haft en självmordsbombare och ett gäng som skulle mörda Jyllandspostens redaktion. m.fl. Dessa Islamtrogna blir fler och fler i Sverige och kommer sprida skräck och terror.
Jag är optimist och hoppas Sverigedemokraterna får uppemot 10% nästa val, men den enda chans de har att strama åt invandringen är troligtvis om Kristdemokraterna åker ur riksdagen. Då blir det ett väldigt besvärligt scenario för Moderaterna. Då har de Miljöpartiet eller Sverigedemokraterna....och väljer de som nu senast miljöpartiet då kommer vi spä på med ännu fler Islamister hit från Al-Kebab och allt skit de kallar sig.
Håller med KarlDenSistaGustaf, Imamen Reinfeldt måste bort om man vill ha en minskad invandring. Jag trodde 2006 att nu jävlar blir det bättre, ack så fel man kunde ha om han.
Det lutar åt att Anders Borg blir vår näste statsminister om jag tolkat nyheter och statistik rätt, huruvida han kan tänka sig ett samarbete med SD att bromsa invandringen eller inte vet jag inte.