Citat:
Ursprungligen postat av montpleas
ställer frågan för att jag är nyfiken...om och när ni tar subutex, blir ni intresserade av sex då??
det är det sista jag blir.
jag har fått för mig att sexlusten, eller kåtheten liksom har avtagit när man intar sub regelbundet.
kan detta stämma eller finns det fler än jag som upplever att sexlusten avtar????
Gått på subutex i över 2 år nu. I början va de inte på tal om sex. Nu mera går det men så fort han ska in så dör han direkt.. Tur att man har sånt grymt själv förtroende så man inte skäms för det.
Tjejer kan uppfatta det som att man inte tänder på en, så vet ni att ni tagit sub så dra inte ner er i sängen, jag brukar skylla på trötthet som bara den när jag väl vet att det är på gång. Dock 8-9tim efter min dos kan jag köra på utan problem. Men det blir inte lika skönt med sub i kroppen känns som man är bedövad så det är inget skönt direkt.
Lika så synen som var super grym, där skojjar jag inte alls kunde se saker från flera 10 tal meter små texter. Nu mera kan jag inte se en skylt på vägen förens jag åkt förbi den/åker under skylten. För 1 år sen såg jag skylltarna från 200 meters avstånd.. Så det är något jag verkligen är rädd över att det ska bli värre. Kanske synen försvinner helt till slut ?
Mvh