Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-17, 23:27
  #2473
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Jag börjar få panik av att lyssna på Joe Rogan. Det känns som att han helt maniskt bara måste styra in samtalet på Covid-19.

För guds skull, gå vidare som resten av världen.

Han drog in typ 250 miljoner dollar under perioden också.

Kan Lisa från mitt lokala Coop som fick jobba och bli hostad på under hela pandemin gå vidare så borde Joe också kunna det.

Får intrycket av att du är ett mongo som har missst en hel del. Varför har du ens en åsikt? Gå vidare med ditt liv istället för att försöka rättfärdiga ett dåligt val du föll för grupptrycket bättre lycka nästa gång!
Citera
2024-02-17, 23:31
  #2474
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Jag tycker verkligen att Joe var genuint bra på sitt sätt väldigt länge. Han har ju aldrig varit påläst eller varit särskilt insatt, men det gjorde ofta att en intressant gäst fick bli stjärnan och ta plats samtidigt som Joes lite naiva nyfikenhet styrde in samtalen i intressanta riktningar som en forskare kanske inte vanligtvis är van vid. Nu för tiden verkar han mest helt maniskt tvinga in samtalen på politik, ”woke culture” eller covid-19. Hur länge orkar man höra om det?

Många av hans komiker-polare som var gäster var även mycket hungrigare och på en mer intressant plats i livet då än nu. Många av dem är ju nu multimiljonärer som går på rutin. Det känns lite smått patetiskt att sitta som komiker med 500 miljoner dollar på banken samtidigt som man säljer ut hela arenor och gnälla på att ”man får inte säga nånting nu för tiden!”

Känns så otroligt gubbigt.

Men snälla snacka om gubbigt narrativ. Det är fan det säkraste tecknet på en gubbe idag att han ironiserar över gubbar... cringe!😀
Citera
2024-04-03, 23:05
  #2475
Moderator
Psilosophers avatar
#2129 - David Holthouse var ett behagligt avsnitt: Religiösa sekter, geopolitik, UFO, DMT och så vidare; you know the drill
Citera
2024-04-05, 18:49
  #2476
Medlem
Arthur Dents avatar
Här hettar det till mellan Gillis och Goggins, Rogan ser besvärad ut.

https://www.youtube.com/watch?v=LPpTyTmkbps
Citera
2024-04-05, 21:02
  #2477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Här hettar det till mellan Gillis och Goggins, Rogan ser besvärad ut.

https://www.youtube.com/watch?v=LPpTyTmkbps


Gillar den kanalen, klipper ihop det på bra sätt
Citera
2024-04-19, 21:03
  #2478
Medlem
Joe Rogan Experience #2138 - Tucker Carlson


Denna kommer reta upp en del
Citera
2024-04-19, 21:20
  #2479
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Joe Rogan Experience #2138 - Tucker Carlson


Denna kommer reta upp en del
*kollar*

Rätt kul hur Rogan är buddy med tunga figurer från alla möjliga håll.
Citera
2024-04-20, 08:08
  #2480
Medlem
Hirvis avatar
Joe brukade vara bra, jag minns avsnitt med exempelvis James Hetfield och Billy Corgan som tillfällen där han lyckades få väldigt levande samtal med kändisar som inte följde mallen fullt ut.

Men avsnittet med Kid Rock fick mig att ge upp den här podcasten. Jag fattar att han vill snacka lite politik och aktuella ämnen, men herregud Kid Rock är faktiskt en ikonisk rappare med en väldigt intressant musikkarriär en person som sticker ut från bland annat Woodstock 99, dom pratar fan ingenting om musik, om kultur, om 90-talet. Dom pratar ingenting intressant, det är bara corona, PK-eliten, bud light, transpersoner, Trump och Biden.

Känns som Joe slutat ha bra samtal och bara för någon politisk agenda och jag spyr på det.
Citera
Igår, 09:41
  #2481
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Joe Rogan Experience #2138 - Tucker Carlson


Denna kommer reta upp en del

Jag känner mig redan "kränkt"

Carlson nämner att hans namn härstammar Skandinavien och att bastu är det han är stolt över sitt Skandinaviska arv. Utöver det anser han Skandinaver vara "sorgliga och besegrade och patetiska".
Citera
Igår, 13:13
  #2482
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Jag känner mig redan "kränkt"

Carlson nämner att hans namn härstammar Skandinavien och att bastu är det han är stolt över sitt Skandinaviska arv. Utöver det anser han Skandinaver vara "sorgliga och besegrade och patetiska".
Lite otippat att Carlson är f.d. Deadhead och svamptrippare, hade jag aldrig trott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback