• 1
  • 2
2011-12-03, 18:22
Medlem
roots-11s avatar
Hej på er alla, har hängt på CB forumen en längre tid nu och känner att det är dags för min första post.

Jag är nyinflyttad i Växjö och undrar - om, och var det finns bra grönt att få tag i här i Växjö. Har under längre tid haft en stadig kran där jag kommer ifrån men denne har dessvärre lagt av.

Trevlig lördagkväll!
Citera
2011-12-03, 18:24
Medlem
siiiTas avatar
Om man ändå hade en stabil kran här! Känns som att de flesta åker fast nu för tiden..
Citera
2011-12-03, 18:29
Medlem
roots-11s avatar
Ber om ursäkt ifall jag bröt mot några forum regler, frågar endast om det finns någon tillgång
Citera
2011-12-03, 19:06
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roots-11
Ber om ursäkt ifall jag bröt mot några forum regler, frågar endast om det finns någon tillgång
Finns det en efterfrågan?
-Tydligen, då finns det du söker.
Citera
2011-12-03, 19:49
Medlem
Flycktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roots-11
Hej på er alla, har hängt på CB forumen en längre tid nu och känner att det är dags för min första post.

Jag är nyinflyttad i Växjö och undrar - om, och var det finns bra grönt att få tag i här i Växjö. Har under längre tid haft en stadig kran där jag kommer ifrån men denne har dessvärre lagt av.

Trevlig lördagkväll!

Du kommer bli portad nu.

Hade du bott i GBG skulle du nog haft det lättare jobbigt o bo i en skitstad !
Citera
2011-12-03, 20:01
Medlem
roots-11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyckting
Du kommer bli portad nu.

Hade du bott i GBG skulle du nog haft det lättare jobbigt o bo i en skitstad !

Aja, det får jag väl ta då Jo jag antar det, efterfrågan är hög, men tillgången är väldigt låg här. Kanske jag som rör mig i fel kretsar bara. Kommer från en mycket mindre ort och kändes som det var mycket mer tillgång och bättre kvalitet där. Men som sagt är nyinflyttad och förr eller senare dyker väl nåt upp.
Citera
2012-01-18, 20:39
Medlem
fjantjolles avatar
Du har helt enkelt inte frågat rätt personer / Växjöbo
Citera
2012-01-18, 20:47
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjantjolle

I second that.

Det är helt fantastiskt vilka personer, utseendemässigt och åldersmässigt jag frågat på gator och torg och faktiskt fått napp.
Citera
2012-01-18, 23:20
Medlem
NeAh-Incs avatar
Glöm inte bort att Växjö är en studentstad, så jag skulle gissa på att det finns mycket i omkrets i Växjö.
Citera
2012-01-27, 21:48
Medlem
Herr.Bondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjantjolle

Jag är också växjöbo och letar febrilt.. erfh.
Citera
2012-01-27, 23:57
Medlem
pl00jErs avatar
Vet att det finns en hel del här, rätt så många har åkt dit på senaste tiden känns det som. Men jag har inga problem att få tag i något här. Dom rätt så högt pris, skulle inte säga nej till en ny kran. Men ja, det finns i vilket fall
Citera
2012-01-28, 13:09
Medlem
catt-disens avatar
bott i växjö under några år och har inte haft några som helst problem att styra upp. fick en stadig kran och hade dessutom flertalet nummer till alternativa källor. som någon sagt är växjö en studentstad vilket geografiskt borde ge dig en hint. om du inte skulle finna lyckan där är mitt tips området i närheten av en dygnet runt öppen-mack. alternativ nummer tre, dra ut på stan och köp en pilsner på krogen och spana runt efter potentiella rökare, växjö har ett stort antal.
du kommer lösa det, bara ge det tid, var försiktig och logisk. (växjö har polisutbildning vilket leder till att många polisstudenter praktiserar runt i stan.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in