2011-12-03, 08:42
Medlem
Efter dödsmisshandeln försvann den misstänkte gärningsmannen från platsen. Han är fortfarande på fri fot.
http://gt.expressen.se/nyheter/1.264...rollhattan-dog
Citera
2011-12-03, 11:32
Medlem
vildenglas avatar
Någon som vet mer om detta?
http://ttela.se/start/trollhattan/1....-pa-kungsgatan
Citera
2011-12-03, 11:40
Medlem
Robertuzs avatar
Hände vid Max tydligen, någon som var på stan igår natt?

Helt seriöst jag börjar fan undra vad som händer med Trollhättan..
Citera
2011-12-03, 11:44
Medlem
Verkar ha varit mycket otur med i spelet. Han fick ett knytnävsslag, ramlade och dog av fallet.

Att unga killar utdelar eller tar emot ett knytnävsslag eller två händer ju överallt, hela tiden. Kanske hade han någon skada sedan tidigare, dåligt hjärta, eldyl.
Citera
2011-12-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DemosthenesNu
Verkar ha varit mycket otur med i spelet. Han fick ett knytnävsslag, ramlade och dog av fallet.

Otur och otur, unga män har dålig koll på konsekvenserna med kraftigt våld mot huvudet. Hur många allvarliga hjärnskador finns det inte bakom tämligen banala rubriker.

För några år sen tog neurokirurgen i Lund emot unga brottslingar dömda för misshandel för att visa autentiska operationsbilder från misshandelsoffer som ett led i straffet. Vad som hänt och vilken uppföljning detta program har vet jag inte, men det var väl kränkande och nedlagt kan man väl förmoda.
Senast redigerad av Naivtive 2011-12-03 kl. 13:12.
Citera
2011-12-03, 12:58
Medlem
Verkligen synd att det slutade såhär, tanken var nog inte att döda utan var säkert någon fyllesak. Tänk 35-åringens barn och flickvän/fru som får beskedet om att han dött pga ett slag. Tror nog att GM mår jävligt dåligt över detta efter att ha läst att människan dött och lär nog överlämna sig själv.

Ska höra med folk som varit ute igår.
Citera
2011-12-03, 13:06
Medlem
lasse-luss avatar
Mannen som ska ha avlidit ska ha kallats för bonne jimmy säger min källa mer kan jag ej bidra med
hoppas han får frid i alla fall
Citera
2011-12-03, 13:12
Medlem
Fyfan vilken otur för dom båda. Tror inte det var mening att döda mannen. Känns lite extra då jag var i trollhättan. Men åkte hem någon timme innan det hände.
Citera
2011-12-03, 13:12
Medlem
Inte längesedan polaren gjorde en visit på sjukan efter att han fått däng på samma ställe.

Det är mycket bänkar, cykelställ och midjehöga stenpelare utanför max/subway, så risken är väl stor att han klappat i huvudet vid fallet.

Det är alltid mycket folk där på kvällen, så GM lär åka fast rätt fort.

Tankar går till familj och vänner, stryka med för ett fyllegräl, fyfan
Citera
2011-12-03, 13:34
Medlem
TomThumbs avatar
Tycker riktigt synd om anhöriga och inte minst GM. Tror inte Gm hade intention att döda killen. Det kan ju t.o.m varit killen som avled som började bråket..

Detta ger mig en stor tankeställare och jag kommer nog ta det ännu lugnare ute på stan i framtiden.
Citera
2011-12-03, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Mannen som ska ha avlidit ska ha kallats för bonne jimmy säger min källa mer kan jag ej bidra med
hoppas han får frid i alla fall

Inte hört det smeknamnet, men han ska ha jobbat som dräng på gårdar i närheten av trollhättan.
Citera
2011-12-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomThumb
Tycker riktigt synd om anhöriga och inte minst GM. Tror inte Gm hade intention att döda killen. Det kan ju t.o.m varit killen som avled som började bråket..

Detta ger mig en stor tankeställare och jag kommer nog ta det ännu lugnare ute på stan i framtiden.

Det är vi många som kommer göra! Man tänker inte långt med alkohol i kroppen i vissa lägen alltså..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in