• 1
  • 2
2011-12-03, 08:16
Medlem
Tagelbergs avatar
Bakgrund:
http://www.folkbladet.nu/276888/2011...kom-misshandel

Man har alltså misshandlat en person för att man misstänker att han ska ha våldtagit en hund. Det hela låter spritt språngade galet till och med för att vara Skelleftehamn. Vad är det här för människor?
Citera
2011-12-03, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelberg
Bakgrund:
http://www.folkbladet.nu/276888/2011...kom-misshandel

Man har alltså misshandlat en person för att man misstänker att han ska ha våldtagit en hund. Det hela låter spritt språngade galet till och med för att vara Skelleftehamn. Vad är det här för människor?

Vad var det för jycke? Tik eller hund? Är inte det förbjudet eller gäller det bara får och getter?
Citera
2011-12-03, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Vad var det för jycke? Tik eller hund? Är inte det förbjudet eller gäller det bara får och getter?
Det ska bli förbjudet att ha sex med djur som de kallar det för, 2012.
Helt sjukt att det inte är det än.
Även om det är lagligt så tycker jag det är bra att han blev misshandlad som var på ett djur, om det nu är sant.
Citera
2011-12-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Det ska bli förbjudet att ha sex med djur som de kallar det för, 2012.
Helt sjukt att det inte är det än.
Även om det är lagligt så tycker jag det är bra att han blev misshandlad som var på ett djur, om det nu är sant.

Ja, stackars barn. Ser nu att det handlade om en hund. De kommer att likna de där man ser i grekiska böcker med manshuvud och getkropp och sånt. Läskigt.

Senast redigerad av Camogli 2011-12-03 kl. 09:40.
Citera
2011-12-03, 10:02
Medlem
pungluders avatar
hoppas han fick duktigt med stryk
Citera
2011-12-03, 11:31
Medlem
ALessonLearneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder

Ja fan vem behöver bevis för att misshandla nån??
Citera
2011-12-03, 12:10
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder

Vad är det som gör att du är säker på att han har våldtagit hunden?
Jag hatar djursex men i detta fallet tror jag inte där har varit något sånt, jag tror helt enkelt där har varit någon konflikt mellan killen och hans flickvän hon har fantiserat ihop att han tryckt in sin sura i hunden och gått till vetrinären (som sa att där inte va något fel med hunden) och sedan använt sin fantasi för att få folk att ge sig på sitt nuvarande ex.

Kanske hade han varit otrogen mot henne (med en människa)
Där finns trots allt sjuka brudar som kan göra mycket för att hämnas när dom anser att dom blivit orättvist behandlade
Citera
2011-12-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phal-o-Fuch
Vad är det som gör att du är säker på att han har våldtagit hunden?
Jag hatar djursex men i detta fallet tror jag inte där har varit något sånt, jag tror helt enkelt där har varit någon konflikt mellan killen och hans flickvän hon har fantiserat ihop att han tryckt in sin sura i hunden och gått till vetrinären (som sa att där inte va något fel med hunden) och sedan använt sin fantasi för att få folk att ge sig på sitt nuvarande ex.

Kanske hade han varit otrogen mot henne (med en människa)
Där finns trots allt sjuka brudar som kan göra mycket för att hämnas när dom anser att dom blivit orättvist behandlade

Så tror jag också. Kvinnan och offret är säkert fiender efter de gjort slut. Vad är det som säger att hennes version är sann? Tvärtom hittar inte veterinären tecken på skador på jycken.

Otrolig hur lättmanipulerad vissa här är! En man bli misshandlat av sitt ex. nya pojkvän men det struntar ni i för att hundvåldtäkt låter mer trovärdig?
Citera
2011-12-03, 13:07
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Så tror jag också. Kvinnan och offret är säkert fiender efter de gjort slut. Vad är det som säger att hennes version är sann? Tvärtom hittar inte veterinären tecken på skador på jycken.

Otrolig hur lättmanipulerad vissa här är! En man bli misshandlat av sitt ex. nya pojkvän men det struntar ni i för att hundvåldtäkt låter mer trovärdig?

Jag tycker att i just detta fallet så är inte kvinnan trovärdig. Hon ville helt enkelt bara fucka för sitt ex och i hennes sjuka hjärna lät det bra med en hundvåldtäckt, sen va hennes nya så lättlurad så han svalde allt och blev arg på exet och sugen på att banka skiten ur honom.

Är väl tyvärr så i dagens samhälle att så fort någon nämner något om sex med djur så lyssnar man inte på mer utan då är det det som har hänt och personen ska ha stryk.
Tror människan måste lära sig att skita i vad man anser är onormalt och inte och kolla vad som låter mest trovärdigt innan man börjar kasta sten.
Kanske om kvinnans nya pojkvän gjort detta så hade inte kvinnans ex blivit misshandlad?
Egentligen är ju personerna här över ett bra exempel på hur kvinnan har fått med sin nya pojkvän i det hela... hon har säkert inte behövt dra en så lång historia eller några bevis iheller för den delen.
Citera
2011-12-03, 13:32
Medlem
Kenty-59s avatar
Tvivlar inte ett dugg på den där hundvåldtäkten, och speciellt inte när GM är från Ske-hamn.
Vad det gäller dom som kommer därifrån slutar man aldrig att förvånas ..
Citera
2011-12-03, 13:48
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Tvivlar inte ett dugg på den där hundvåldtäkten, och speciellt inte när GM är från Ske-hamn.
Vad det gäller dom som kommer därifrån slutar man aldrig att förvånas ..

hehe... så du drar slutsatsen att han har våldtagit hunden bara för att han är därifrån?
Men om han är så pass sjuk bara för han är därifrån så kan man ju se det som så att hon är så pass sjuk att hitta på en sån sak om honom eftersom hon är därifrån?
Och genast är vi tillbax till ruta ett... bevis för vad som är sant och inte sant vilket inte ligger till brudens fördel
Citera
2011-12-03, 13:52
Medlem
multimegas avatar
hunden kanske var med på det?

nej, men det här låter helt sinnessjukt :-) fan vad roligt det skulle vara och se när de sitter på finkan, och någon frågar vad de gjort för att komma dit =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in