2005-01-06, 19:50
Medlem
SuperMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Att bara skrapa några rutor var ett fruxigt förslag - då skulle jag ju plågas ännu mer av nyfikenhet, tänk om det blev typ 2x100 000.

Oroa dig inte! Det blir alltid 2 x 100 000, aldrig 3 x 100 000!
Citera
2005-01-06, 19:53
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
skrapa den!!

om det blir vinst uppsöker du en turkaffär som säljer lotter och testa att lösa in den. funkar det inte på först, gå till andra turklivs tills det funkar
Bra ide! dem löser alltif in lotter för flera hundratusen har jag hört
Citera
2005-01-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Det finns faktiskt folk som fyller i och rättar Lotto kuponger utan att ha spelat på det!
var finns dessa människor? på gruppboende för förståndshandikappade?
Citera
2005-01-06, 19:59
Medlem
Självklart ska du skrapa den......
Citera
2005-01-06, 20:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
skrapa den. är det vinst så ställer du till en scen i media och press
Citera
2005-01-06, 20:12
Medlem
PuzzelGirls avatar
Naturligtvis ska du skrapa den!

Sedan när du fått ut din miljonvinst ställer du till en hejdundrande FlashbackFest för att tacka alla oss som var så snälla att hjälpa dig att få dig att fatta det rätta beslutet!
Jag tror nog att det skulle gå bra att få ut den ev vinsten, är du osäker - ring/maila Svenska Spel och kolla först!
Citera
2005-01-06, 20:16
Medlem
Magnums avatar
Du kan ju iaf skrapa kontrollrutan
Citera
2005-01-06, 20:21
Medlem
Med tanke på oddsen för en vinst så är det rationella valet att skrapa lotten. Risken är mycket liten att det skulle vara en storvinst som skulle orsaka dig ett livslångt trauma.
Om du däremot inte skrapar lotten så kommer du ju med 100% säkerhet aldrig att finna själslig frid i detta liv.

Enkelt val alltså
Citera
2005-01-06, 20:37
Medlem
The Barrs avatar
Att skrapa lotten

Fördelar: Det kan vara vinst och du har i så fall en viss chans att få ut pengarna om man får tro tidigare skribenter. Du slipper förmodligen att fundera mer över lotten.

Nackdelar: Det kan vara en högvinst men som du inte kan få ut, vilket framkallar ångest.

Att inte skrapa lotten

Fördelar: Om lotten mot förmodan skulle innehålla en högvinst skulle du inte veta det och inte heller få ångest för det.

Nackdelar: Du kommer förmodligen att under en lång tid frammåt grämma dig över lotten ändå.

Jag skulle skrapa lotten utan pardon, då har jag ändå viss chans på vinst och ångest får jag inte över sådana saker.
Citera
2005-01-06, 20:57
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
var finns dessa människor? på gruppboende för förståndshandikappade?

Ja så är det nog Det ska tydligen vara inte helt ovanligt med pansionärer som gör det (villka annars)!
Citera
2005-01-06, 22:21
Medlem
highstakess avatar
Det kan ju iaf inte gå sämre än att du tar livet av dig..
Citera
2005-01-06, 22:23
Medlem
SuperMarios avatar
Skrapa lottjäveln nu för fan!

Sedan skriver du in beloppet på varje skrap, så att vi FB:are får delta i spänningen! Vi andra är ju för snåla för att gå och köpa en egen lott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in