Flashback bygger pepparkakshus!
2005-01-06, 02:39
Awaiting Email Confirmation
Korv_killens avatar
hej jag ska skoja lite med min syster igenom att ta mig in på hennes primära hårddisk. Jag kan komma åt hennes "delade filer" men inte C:. finns det något program som kan komma förbi till c: eller kan jag ha mig igenom med hjälp av Windows?

Jag har kunskaper inom enkla "hack" metoder med t.ex. RAT och Opix pro det kan ju vara till hjälp.
Citera
2005-01-08, 21:53
Medlem
blueCommands avatar
Att ha kunskaper hur du använder program (Trojaner är program om du inte visst e ) Kommer nog in hjälpa dig särskilt mkt här om du inte ämnar installera en och gå den vägen.

Vilken version av Windows (Det är en himla skillnad mellan 3.1 och XP ) ? Branvägg? Körs Windows Update?
Citera
2005-01-09, 19:04
Awaiting Email Confirmation
Korv_killens avatar
svar:

Jag använder mig av linux-fedora C3 och min syra av XP , men jag har en anan dator där jag har WIN 2000 på en partision och xp på en anan. jag har för mig att cain & able hade någon funktion inom detta ämne.
Citera
2005-01-09, 23:50
Medlem
blueCommands avatar
Ok.
Du (alltid?) remote administrator resuser av alla diskar (\\ip\C$ t.ex) på NT system, men frågan är om du har tillgång till dem (Lite knepigt att konfa den till det har jag för mig).

Cain funkar endast lokalt i ditt syfte har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in