• 1
  • 2
2011-12-01, 00:52
Medlem
jag och några kompisar har nyligen öppnat en bilklubb vägrar kalla det för raggarklubb..
där vårt koncept är enkelt vi kör bara bmw.
tillsammans har vi dom flesta modellerna som har släppts dom senaste 5 åren alla bilar är toppskick.
vi har köpt ett garage utanför ystad på 700 kvm som vi nu renoverar till klubbhus i stripklubbsanda..
vi har alla ett brottsligt förflutet med ett och annat fängelsestraff bakom oss..
våra största inkomstkällor är legala..(vi arrangera koncept fester allt från tecknofester till mogendans)
i juli månad slog polisen till på en av våra fester(privat)där dom hittade några pistoler samt droger(cola,extacy och hash)3 personer tog skulden för detta.
det visade sig att dom har haft span på oss ett tag och vid gripande upptäckte dom att vi alla har en gemensam tattoering..
efter razzian har vi nu mer eller mindre blivit trakkade av polisen stoppar oss väldigt ofta går i genom bilar,tagit foto på oss med digtal kameror och anklagas för att vara ett gäng som hååller på med organiserad brottslighet..
Citera
2011-12-01, 00:57
Medlem
Lars1989s avatar
Är det ni som är dom svettiga araberna som åker runt i rostiga BMWs i Ystad och tror att ni är något ?
Isåfall nej, ni räknas inte som organiserad brottslighet. Google ordet din jävla blatte.
Citera
2011-12-01, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Är det ni som är dom svettiga araberna som åker runt i rostiga BMWs i Ystad och tror att ni är något ?
Isåfall nej, ni räknas inte som organiserad brottslighet. Google ordet din jävla blatte.
personligen kör jag en x5 utan rost och hur många araber arangerar konceptfester i sverige..
är inte arab,jag är dock svettig efter att munknullat din mamma..
Citera
2011-12-01, 02:33
Medlem
Von.Larssons avatar
Utifrån det lilla du beskrivit så är ni absolut inget organiserat gäng, det fattar du väl själv?
Citera
2011-12-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
personligen kör jag en x5 utan rost och hur många araber arangerar konceptfester i sverige..
är inte arab,jag är dock svettig efter att munknullat din mamma..

Det måste vara en arab som lärt dig skriva iaf

Vad är "Konceptfest"?

Och föresten raggarklubb är det när man åker jänkare!

Prova kalla er för raggarklubb och åk runt med era bmw så får ni nog snart träffa raggare
Citera
2011-12-02, 12:34
Medlem
Flinta82s avatar
Låter snarare som att du VILL att ni ska räknas som organiserade.

Men utifrån din information så; nej, knappast.
Citera
2011-12-02, 13:14
Medlem
MadDog76s avatar
precis som någon annan sa..

Det verkar snarare som du försöker promota ett BmW gäng...

Undrar dessutom hur du kan tro att ni ens skulle klassas som raggare när ni glider runt i nazist bilar ?
Citera
2011-12-02, 15:43
Medlem
Vilken tänkande människa skulle vilja bli förknippad med raggare
Men är ni en klubb där samtliga medlemmar har ifyllda brottsregister sedan tidigare är det väl inte konstigt att polisen lägger ihop ett och ett, jag säger inte att ni skulle vara en kriminell organisation för det, men det är väl föga förvånande om polisen tror det?

Edit: Dessutom fick dom ju belägg för sina misstankar när dom hittade droger och vapen på en klubbfest. Att det var tre personer som tog på sig detta kan ju knappast spela stor roll. Jag menar vilken klubb med självbevarelsedrift sprider ut sina vapen och droger till samtliga medlemmar? Det är ju att göra polisen en rejäl tjänst.
Senast redigerad av JuicyGFX 2011-12-02 kl. 15:46.
Citera
2011-12-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
jag och några kompisar har nyligen öppnat en bilklubb vägrar kalla det för raggarklubb..
där vårt koncept är enkelt vi kör bara bmw.
tillsammans har vi dom flesta modellerna som har släppts dom senaste 5 åren alla bilar är toppskick.
vi har köpt ett garage utanför ystad på 700 kvm som vi nu renoverar till klubbhus i stripklubbsanda..
vi har alla ett brottsligt förflutet med ett och annat fängelsestraff bakom oss..
våra största inkomstkällor är legala..(vi arrangera koncept fester allt från tecknofester till mogendans)
i juli månad slog polisen till på en av våra fester(privat)där dom hittade några pistoler samt droger(cola,extacy och hash)3 personer tog skulden för detta.
det visade sig att dom har haft span på oss ett tag och vid gripande upptäckte dom att vi alla har en gemensam tattoering..
efter razzian har vi nu mer eller mindre blivit trakkade av polisen stoppar oss väldigt ofta går i genom bilar,tagit foto på oss med digtal kameror och anklagas för att vara ett gäng som hååller på med organiserad brottslighet..

Låter som att ni vill vara några Wannabe gansters i mina öron! Man fixar inte fester och råkar ha vapen och diverse kemikalier i samma byggnad! Typiskt klantigt och amatöraktigt skulle jag vilja påstå.
Ni vill inte förknippas med en raggarklubb men ni har alla samma bilmärke och en gemensam gaddning! Låter lite som en wannabe raggarklubb iaf! Men har man inte råd med en fet jänkare så får man nöja sig med en arabglidare!
Citera
2011-12-03, 20:47
Medlem
Analyzatorns avatar
Va Fan säger du ? en jävla Bilklubb....det blir bara värre och värre i detta Land !
Citera
2011-12-03, 22:20
Medlem
Maila Mongols Mc och bli bad ass...
Citera
2011-12-04, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Maila Mongols Mc och bli bad ass...

Vakna ditt pucko! Man blir inte bad ass man är det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in