2011-11-30, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orkaskaffanick
Alla som har svenska namn och är födda i Stockholm på 50-talet har därmed bevisats vara helt fria från slaviskt påbrå.
Nej men påstår man något måste man ju ha belägg för det? Någon får gärna ta fram hans släktträd så kan vi studera vilka gener han bär på. Annars är det inte en seriös diskussion, det finns inget i hans namn eller utseende som pekar på något annat än att han är av nordeuropeisk bakgrund. Slaver ser inte ut som han på något sätt, de är ofta kortare och mörkare. Kolla bara hur juggarna ser ut, de flesta ser ut som zigenare.
Citera
2011-11-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Va? Frågeställningen handlar om tidigare invandrarvågor och om dessa typer är ättlingar till dessa. Jag gav några exempel på vad jag menade.

Frågeställningen är helt rubbad. Blonda personer är inte svenskar, de är invandrarde. Troligen judar blandade med albino-negrer och sen lite stänk av rödtott med zigenarblod. orkar inte med den här diskussionen längre. Trodde inte det fanns sånt slödder på jorden. Har levt isolerad för länge...
Citera
2011-11-30, 21:19
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Vissa här verkar tro att något så simpelt som hår och ögonfärg avgör din rastillhöriget. Newsflash, det gör det inte. Om du tror det kanske du ska studera rasforskning lite närmare.
Citera
2011-11-30, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cleanest
Hej OBS-klassare. Hans namn är Hans vilket tyskt. Han har en typiskt tyskt käkparti som är extremt ovanligt i Sverige. Alltså är han en tysk blatte som ska kastas ut. Pajas kan du vara själv ditt jävla stolpskott.
Du är ett sjukt troll. Lundgren är ett svenskt efternamn förresten. Sen när blev tyskar blattar? Du är en idiot.

Nordeuropeer liknar varandra väldigt mycket, genetiska undersökningar har visat att det folk som står svenskarna närmast genetiskt är nordtyskar, intressant nog.
Citera
2011-11-30, 21:21
Medlem
Citat:
Frågeställningen är helt rubbad. Blonda personer är inte svenskar, de är invandrarde. Troligen judar blandade med albino-negrer och sen lite stänk av rödtott med zigenarblod. orkar inte med den här diskussionen längre. Trodde inte det fanns sånt slödder på jorden. Har levt isolerad för länge...

Det har jag aldrig menat. Den allmänna bilden av svenskar är ju att de är ljusa både här, bland svenskar och invandrare, samt utomlands.

Är det falskt eller beror det på tidigare/historisk invandring.
Citera
2011-11-30, 21:22
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Vem av dessa två är vit?

bildlänk
Citera
2011-11-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirWinston
Nej men påstår man något måste man ju ha belägg för det? Någon får gärna ta fram hans släktträd så kan vi studera vilka gener han bär på. Annars är det inte en seriös diskussion, det finns inget i hans namn eller utseende som pekar på något annat än att han är av nordeuropeisk bakgrund. Slaver ser inte ut som han på något sätt, de är ofta kortare och mörkare. Kolla bara hur juggarna ser ut, de flesta ser ut som zigenare.

Juggarna ser ut som zigenare? Du är fan det mest komiska missfoster jag stött på tror jag. Låt mig gissa att du känner hat mot alla "främlingar" för att de knullat din syrra och tvingade dig filma? Inte? Vad har hänt? Behöver du starkare glasögon? Skulle vara kul att se en bild på dig faktiskt. Läggupp den, vi lovar att INGEN kommer att skratta och alla kommer behandla dig med samma respekt du får när du går ut på stan.
Citera
2011-11-30, 21:25
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Juggarna ser ut som zigenare? Du är fan det mest komiska missfoster jag stött på tror jag. Låt mig gissa att du känner hat mot alla "främlingar" för att de knullat din syrra och tvingade dig filma? Inte? Vad har hänt? Behöver du starkare glasögon? Skulle vara kul att se en bild på dig faktiskt. Läggupp den, vi lovar att INGEN kommer att skratta och alla kommer behandla dig med samma respekt du får när du går ut på stan.

Ja ni ser ut som zigenare för det mesta turkhybrider som ni är och du lägg ner med ditt mytoman snack ingen köper det ändå.
Citera
2011-11-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirWinston
Du är ett sjukt troll. Lundgren är ett svenskt efternamn förresten. Sen när blev tyskar blattar? Du är en idiot.

Nordeuropeer liknar varandra väldigt mycket, genetiska undersökningar har visat att det folk som står svenskarna närmast genetiskt är nordtyskar, intressant nog.

HANS ÄR ETT TYSKT NAMN. ATT LUNDEGREN KANSKE ÄR ETT FÖRSVENSKAT NAMN ELLER ATT HAN RASBLANDATS I FLERA SLÄKTLED MED SVENSKAR GÖR INTE HONOM SVENSK. HAN SER INTE SVENSK UT OCH DET TROR JAG ALLA UTOM DU SER. TYSKAR ÄR BLATTAR. FINNS BARA SVENSKAR OCH BLATTAR

SEN DITT LÖJLIGA HEMBYGGE OM GEMENSAM GENETIK TYDER PÅ ATT DU ÄR EN FJORTIS SOM LÄST LITE NAZISTPROPAGANDA OCH TROR ATT DET ÄR VETENSKAP. DU ÄR KOCKO, SLUT I ROTEN, BRÄND I KOLAN. HEMSKT ATT SE DINA PINSAMMA KRÅKFÖTTER FÖRKLARA DITT JIDDER. GE UPP.
Senast redigerad av Cleanest 2011-11-30 kl. 21:32.
Citera
2011-11-30, 21:27
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Jag tycker seriöst att killen liknar en ovårdad Jimmie Åkesson (SD), tycker inte ni yrkesrasister att det är fel att en brunögd brunett leder SD?
http://twitpic.com/3w3qxt
Citera
2011-11-30, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja ni ser ut som zigenare för det mesta turkhybrider som ni är och du lägg ner med ditt mytoman snack ingen köper det ändå.

Försöker du hävda dig mot mig din negertönt? Vilka ni och vi? Köp en spegel ditt missfoster.
"Ingen köper det ändå" Anledningen till att man skäms över att vara svensk är dessa fula, äckliga helapor som tror att dom är svenska då de har fräknar och pissgult hår. Intressant att blondhet är vanligare hos kvinnor. En defekt som uppkom för tiotusen år sen. Vilket innebär, om man vill hårddra det, att blonda män har för mycket feminina anlag i sig. Och det, det märks. Tur att ni är så få och slaskblandade att ni inte räknas.
Senast redigerad av Cleanest 2011-11-30 kl. 21:36.
Citera
2011-11-30, 21:29
Medlem
Lägg ned pajkastningen nu och håll er till topic för fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in