2011-12-01, 21:46
Medlem
DIF63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Slaskpressen är inte kloka. Det räcker om snubben en enda gång använt en propprensare för att Expressen ska utnämna honom till rörmokare.

Dom kör alltid med elektriker, taxichaufför, fembarnsfar eller gyminstruktör istället för att skriva sanningen, d v s kriminell blatte.

Tänkte mera på beskrivningen av bröderna: liten och tjock och liten och smal, vem är känd kroppsbyggare? Verkar inte stämma in på någon av dom.
Citera
2011-12-01, 21:55
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIF63
Tänkte mera på beskrivningen av bröderna: liten och tjock och liten och smal, vem är känd kroppsbyggare? Verkar inte stämma in på någon av dom.

Du hade behövt läsa en sida bak.

https://www.flashback.org/sp34299795
Citera
2011-12-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIF63
Citat:
Ursprungligen postat av Affieboi
För att döda era teorier och tankar kring att skylla på varandra (tvillingbröderna) så kan jag säga att jag har själv träffat dessa då jag bor norrut och dem går lätt att skilja på. Den ena är kort och tjock och den andra kort och smal. Enda problemet är bara att lära sig vem som är vem för dem påminner självklart om varann.

Har jag fattat rätt, att en av bröderna sitter häktad? En är liten och smal, och en liten och tjock.

http://www.expressen.se/nyheter/1.26...t-pa-sjukhuset

Enligt expressen är den anhållne rörmokare och kroppsbyggare. Är det verkligen en av dom som sitter häktade eller är det någon annan?

Kan bekräfta det till 200%. Sa*i Dal*ii kolla hans Fb bara. Jag skrev, undrandes, om dahli bröderna had något med detta och göra flera sidor tillbaka i tråden. Länk till hans fb hittar du flera sidor bakåt.
Citera
2011-12-01, 22:34
Medlem
Min bild av dem som är väldigt "Seth MacFarlane"-överdriven är att den ena är kort och tjock och den andra smal. Dock ser man inte dessa överallt längre som för några år sedan. Dem verkar väl lite överallt vad jag förstår. Men som senast för några timmar sen kollade jag på den ena av dessa (S) och han hade lagt upp album som han döpte till "Börjat träna igen efter 2 år" eller liknande och hade fotat sin rygg som såg rätt bra bola-pumpad ut så det är inte omöjligt att det är han. Samma kille uppgav sig för rörmokare på fb. Dock hittade jag inte BO bland hans vänner på facebook som aftonbladet hade uppgivit att dem skulle vara.

Motivet spekuleras just nu i norrort för att vara en hämnd för något som hände i Gribbylund för en tid sen eller eventuellt som många redan klargjort droghandeln.. eller varför inte båda?

EDIT: Gick in på S's fb nu och såg att bilden var ändrad samt att de mesta var hemligt för allmänheten.
Citera
2011-12-01, 22:39
Medlem
Ijahs avatar
BO;s fb är stängd.
Citera
2011-12-01, 22:48
Medlem
pure-bullshits avatar
Gm lär vara en sån jävla idiot. Hoppas det lilla krypet känner sig skapligt misslyckad då han inte kan ha ihjäl en snubbe ens med hugg i ryggen.
Citera
2011-12-01, 23:02
Medlem
Kapitano-Hooks avatar
Citat:
EDIT: Gick in på S's fb nu och såg att bilden var ändrad samt att de mesta var hemligt för allmänheten.

Men idioten lägger allmänt ut sin 16-åriga blonda dumma svenska brud för allmän beskådning. Ännu en dum svensk blond slampa som faller för kriminella blattar och hon kommer ångra sig såååå när hon åkt på stryk några gånger.
Citera
2011-12-01, 23:03
Medlem
Surelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Jag har följt tråden hyfsat noggrant men även om Bo och GM tycks vara identifierade så saknas fortfarande ett relevant och trovärdigt motiv. Inte kan det väl bara handla om lite maja eller svartsjuka?

Kan vi få ett vettigt motiv, tack.

Hörde av en kompis att Bo langade, så min kompis trodde att han langat på någon annans "revir" och så vidare!
Citera
2011-12-01, 23:15
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Min bild av dem som är väldigt "Seth MacFarlane"-överdriven är att den ena är kort och tjock och den andra smal. Dock ser man inte dessa överallt längre som för några år sedan. Dem verkar väl lite överallt vad jag förstår. Men som senast för några timmar sen kollade jag på den ena av dessa (S) och han hade lagt upp album som han döpte till "Börjat träna igen efter 2 år" eller liknande och hade fotat sin rygg som såg rätt bra bola-pumpad ut så det är inte omöjligt att det är han. Samma kille uppgav sig för rörmokare på fb. Dock hittade jag inte BO bland hans vänner på facebook som aftonbladet hade uppgivit att dem skulle vara.

Motivet spekuleras just nu i norrort för att vara en hämnd för något som hände i Gribbylund för en tid sen eller eventuellt som många redan klargjort droghandeln.. eller varför inte båda?

Om du menar misshandeln som BO är dömd för tror jag inte det har något med det hela att göra, tror BO då anföll en oskyldig svensk kille påväg hem från en fest och utförde en vidrig misshandel på denne.
Citera
2011-12-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitano-Hook
Men idioten lägger allmänt ut sin 16-åriga blonda dumma svenska brud för allmän beskådning. Ännu en dum svensk blond slampa som faller för kriminella blattar och hon kommer ångra sig såååå när hon åkt på stryk några gånger.

Det är så synd för det finns så många svenska killar hon hade kunnat få om hon bara hade lite självkänsla och stod på sig. Förmodligen kommer hon från en trasig familj - eller så är hon bara dum, den teorin finns ju också.
Citera
2011-12-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Om du menar misshandeln som BO är dömd för tror jag inte det har något med det hela att göra, tror BO då anföll en oskyldig svensk kille påväg hem från en fest och utförde en vidrig misshandel på denne.

Jag menar inte och har inte skrivit att den hämnden jag berättar om handlar om de som tidigare nämnts som misshandeln han är dömd för.
Citera
2011-12-01, 23:23
Medlem
Hullabaloo87s avatar
En fråga, enligt denna artijeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14019022.ab så uppdagas det om GM's förflutna. GM är man aldrig säker på, då han inte är dömd och kan vara en helt reko kille nu, vem vet. Men varför berättar man inte om BO's förflutna såsom anmälningar och andra brott han varit involverad i? Man vet till 100% vem som uttsattes för mordförsöket, och enligt FB är han "kriminell". Varför berättas inte om det? Det kanske har gjorts, men jag har inte hört nått om det. Bara en tanke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in