2011-11-30, 01:35
Medlem
intehelt100s avatar
Här följer vi upp vilka konsekvenser det har fått för dessa personer som har utsatt denna flicka för mobbing och följer upp vad de har att säga.

Händelsen: https://www.flashback.org/t1727709

Sammanfattning kring händelsen: https://www.flashback.org/sp34271971

Börja altså inte med något chattande och inte heller något så kallat "raidande" utan försök att föra en normal diskussion kring vad som nu har hänt eller möjligtvis kommer att hända.

(Startade en tråd i "Sista utvägen" men den bara försvann, så mod får flytta tråden om den är felplacerad)
Senast redigerad av intehelt100 2011-11-30 kl. 01:37.
Citera
2011-11-30, 01:42
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Tycker att skola,socialen och föräldrar skall kontaktas så de kan reda ur denna soppa deras ungjävlar håller på med.. Gud förbjude den dagen jag skulle få höra att min dotter skulle göra något liknande.. Då har ni inte sett den sista Fritzeln i action.. O då menar jag bara källarsvängen.
Citera
2011-11-30, 01:46
Medlem
Runkagoats avatar
Skola och soc ska så klart in men skolan gör aldrig sina uppgifter i mobbningsdrama. Inte minst Dammfri som inte direkt är en jättebra skola...
Citera
2011-11-30, 01:47
Medlem
Kayamas avatar
Såg att första tråden var låst, klickade direkt på "nya ämnen" och här var det jag letade efter!

Är väldigt intresserad av vilka konsekvenserna blev, så kom med information ni som har!
Någon hade skickat ett mail till skolans rektor om jag minns rätt?
Ska bli intressant att se svaret till det mailet.
Citera
2011-11-30, 01:51
Medlem
intehelt100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Tycker att skola,socialen och föräldrar skall kontaktas så de kan reda ur denna soppa deras ungjävlar håller på med.. Gud förbjude den dagen jag skulle få höra att min dotter skulle göra något liknande.. Då har ni inte sett den sista Fritzeln i action.. O då menar jag bara källarsvängen.
Själv hoppas jag ärligt talat att de som varit värst får sig ett rejält kokt stryk(detta är bara vad jag hoppas kommer hända och uppmanar ingen att göra det), sedan att han den där Sina har fått 10 st pizzor beställda tills imorgon är bara ett plus i kanten.
Jag hoppas även att så många som möjligt åker och tar ett snack med föräldrarna, jag tror tyvärr att skola och socialen är riktigt dåliga på att göra något i slutändan.
Citera
2011-11-30, 01:52
Medlem
IntoTheVoids avatar
Jag funderar på att slå en signal till mobbarna.

Förövrigt kan man vara rätt säker på att ungjävlarna är nerpissade utav rädsla efter att ha blivit så uppmärksammade på Flashback.

Förhoppningsvis är det någon dödsknarkarnazist som besöker asen och håller en moralpredikan på dödsknarkarnazistiskt vis.
Citera
2011-11-30, 01:54
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intehelt100
Själv hoppas jag ärligt talat att de som varit värst får sig ett rejält kokt stryk(detta är bara vad jag hoppas kommer hända och uppmanar ingen att göra det), sedan att han den där Sina har fått 10 st pizzor beställda tills imorgon är bara ett plus i kanten.
Jag hoppas även att så många som möjligt åker och tar ett snack med föräldrarna, jag tror tyvärr att skola och socialen är riktigt dåliga på att göra något i slutändan.

Tyvärr är det väl så

Men se nu till att hålla tråden relativt upploppsfri så inte mods skickar denna till korgen oxå..

EDIT :O då menar jag inga hot om att misshandla,fista,Fritzla osv.. Får ICKE uppmana till brott..
Citera
2011-11-30, 02:11
Medlem
Craig.s avatar
Bra initiativ!
Citera
2011-11-30, 02:13
Medlem
intehelt100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Jag trodde det innebar att man genomför organiserade "attacker" mot, exempelvis, hemsidor osv.
Det var knappast en s.k. raidtråd
Riktigt synd att tråden slängdes, jag kan inte heller påstå att det där var någon organiserad "attack", då tror jag Flashback har skådat mycket värre tidigare som man låtit varit kvar.
Men jag vet inte heller hur mod definerar att det går över till en "raid-tråd".

För att inte gå OT, så måste jag fråga är det någon som har en uppdatering kring Sina, Sebastian, Sara eller någon annan?
Jag tycker även att vi försöker undvikan hela M.N´s namn i den här tråden.
Citera
2011-11-30, 02:31
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Krim => BoF //Mod
Citera
2011-11-30, 02:37
Medlem
Mad monks avatar
Man kan bara hoppas de råkar riktigt illa ut.
Citera
2011-11-30, 02:57
Medlem
Nemo-Golds avatar
Extremt intressant tråd. Uppskattade läsningen ifrån sammanfattningen ytterst mycket.

Mobbare kommer och går tänkte jag då jag började läsa sammanfattningen, det är inget värre än vad som hände när jag var kortben och gick i plugget. Men sen börjar jag läsa hur de som mobbat reagerar när de får reda på denna tråd. Sådana äckliga varelser, att de inte kan stå för det dom gjort och be om ursäkt utan de måste fortsätta och t.o.m skratta åt oss på flashback.

Usch, detta äcklar mig. Det glädjer mig dock att folk ska ta i kontakt med socialen ang. detta.

Tillägg: Bör man inte kontakta friends?

/ Nemo Gold
Senast redigerad av Nemo-Gold 2011-11-30 kl. 03:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in