Jag är en kille på 25 somrar som ska ha en romantisk kväll/natt med en kvinna i 35 års åldern. Som ni ser direkt är det lite ålders skillnad mellan oss men jag tänder på äldre, sexiga, rutinerade singel mammor (andra kallar det MILF). Nu är det ju så att vi ska träffas och ha lite roligt på ett fint hotellrum i Göteborg och jag har inte så mycket idér. Därför vill jag att någon utav er på flashback får bestämma och planera kvällen. Tänk på att vi är nykära och nyfikna på varann.
Lycka till
Senast redigerad av resiklebign 2011-11-29 kl. 22:30.
Tyvärr brukar förhållanden inte vara särskillt länge, så lägg inga onödiga pengar på henne (kondom är inte onödigt). Ha sex ett par gånger och va glad för det du fick
Åker ni till hotellet gemensamt blir det svårare men om du har möjlighet att åka dit innan eller kommer dit innan henne så beställ in lite roomservice, fixa champagne lite jordgubbar och tänd lite ljus osv.
Om det är för puttenuttigt så köp kokain som du kräver att få sniffa från hennes rumpa för det där ultimata hotellknullet
Börja med att mötas i hotellets bar för en drink tillsammans. Ät sedan en god romantisk middag i eller i närheten av hotellet. Passa på innan ni går till middagen och säg till roomservice att ställa in en flaska kyld champagne i rummet lagom tills ni kommer tillbaka.. Om du vill så kan de även ordna en liten ros åt dig..
Ovan går även att anpassa och justera om under kvällen beroende på om din rutinerade singelmamma har andra planer för dig...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!