Ligger pa 800mg/week 52 veckor/ar. Inga biverkningar. Inte mycket "tryck" heller, men tillrackligt for att halla mig i form. Funkar aven bra for karriaren och jobbet, sjalvfortroendet pa topp, motiverad och driven. (Det vore pa tok fel att jamfora Testo med NZT i filmen Limitless, but you get the point)
Och som nagon redan namnt: Testo ar ett milt preparat. Ar det enns vart besvaret att ligga pa sma doser under 500mg/vecka? Sjalv masste jag upp pa 1g+/vecka doser om jag enns ska marka nagra kortsiktiga resultat. Pa lang sikt marker jag dock resultat av 800mg/vecka, men da pratar vi om 6+ manader.
Att ligga pa 250mg/vecka aret runt skulle kannas helt meningslost for mig da resultaten inte skulle vara markbara, och samtidigt ar de juridiska och sociala riskerna (aka fast) lika stora oavsett dos. Samt att du blir lika 'nerstangd' oavsett dos. Darfor torde det mest vettiga vara att ta storsta mojliga dos sa lange biverkningar inte blir for jobbiga. Bara att prova sig fram tills du hittar en niva som funkar for dig!