• 1
  • 2
2011-11-28, 15:51
Medlem
MoribundWorlds avatar
Om vi säger att man vill ha en trade off mellan att bygga lite mer muskler, bättre välmående och virilitet, men samtidigt slippa både kortsiktiga och långsiktiga bi-effekter på kropp, psyke och livslängd, vilken sorts dos skulle vara rimlig då? Jag tänker mig allt från 1-2 år till betydligt längre. Är 250mg testo e för mycket? Eller kan man köra länge på den dosen utan att riskera bi effekter och sabba sin egen produktion?

Även lägre doser testo ska ju ha effekt på muskelbyggandet, även om det så klart blir mer potent vid högre doser.
Citera
2011-11-28, 16:24
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Om vi säger att man vill ha en trade off mellan att bygga lite mer muskler, bättre välmående och virilitet, men samtidigt slippa både kortsiktiga och långsiktiga bi-effekter på kropp, psyke och livslängd, vilken sorts dos skulle vara rimlig då? Jag tänker mig allt från 1-2 år till betydligt längre. Är 250mg testo e för mycket? Eller kan man köra länge på den dosen utan att riskera bi effekter och sabba sin egen produktion?

Även lägre doser testo ska ju ha effekt på muskelbyggandet, även om det så klart blir mer potent vid högre doser.

Vid 250mg så stänger du ner din egen produktion. Du stänger ner din produktion även vid låga doser sjävklart inte på samma nivå som högdoser men den stängs fortf ner.

Bieffekter på lågdos testo är inprincip inte ens nämnvärda skule jag säga för vara ännu mer på säkra sidan så kör HG t,ex galenika då slipper du oroa dig för tungmetaller osv.

250mg e5d/hrt finns de många som kör just för välmående osv. Sen är ju inte muskelbyggnad enorm mkt högre på denna dos men har ju klart en positiv effekt sålänge man sköter kost,sömn,träning

mvh
Citera
2011-11-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Vid 250mg så stänger du ner din egen produktion. Du stänger ner din produktion även vid låga doser sjävklart inte på samma nivå som högdoser men den stängs fortf ner.

Bieffekter på lågdos testo är inprincip inte ens nämnvärda skule jag säga för vara ännu mer på säkra sidan så kör HG t,ex galenika då slipper du oroa dig för tungmetaller osv.

250mg e5d/hrt finns de många som kör just för välmående osv. Sen är ju inte muskelbyggnad enorm mkt högre på denna dos men har ju klart en positiv effekt sålänge man sköter kost,sömn,träning

mvh

När tycker du testot visar sin bästa sida ? om man vill ha riktigt bra tryck ? från 700mg ew och uppåt ???
Citera
2011-11-28, 19:46
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcash
När tycker du testot visar sin bästa sida ? om man vill ha riktigt bra tryck ? från 700mg ew och uppåt ???

Redan vid 500mg testo e e5d brukar man få ett hyggligt tryck om man inte har så många kurer i bagaget.

Men snackar vi ordentligt tryck tycker jag över 1g det är som gäller, när jag lade på 1,75g i veckan var de rejält tryck i bitarna .
Men då ska man även ha några kurer i bagaget och ha vetskap om vad man brukar för doser.
För detso högre doser detso mer bi-effekter blodtrcket brukar sticka iväg för endel när de går över 1g i veckan sen är de ju självklart individuellt.

mvh
Citera
2011-11-28, 21:43
Medlem
MoribundWorlds avatar
Vilka referensramar har du egentligen?!?!?

Även en 250mg testo kur lär ju innebära att man bygger flera 100% effektivare än om man inte tar någonting alls.
Citera
2011-11-28, 22:30
Medlem
Citat:

Även en 250mg testo kur lär ju innebära att man bygger flera 100% effektivare än om man inte tar någonting alls.

Googla tex trt+testo el trt+xxxmg/ew så har du många timmars läsning och kan skapa en egen uppfattning om vad du ska välja för dos.
50-350mg i veckan kör jänkarna, men den senare dosen skrivs ut av läkare med dålig koll eller som förklädd kur. 75-150mg och du maxar ut normalskalan där testot "får" ligga och får väl anses som normal trt, tillsammans med lite ai och hcg. Vår nackdel i sverige är att vi får fummla i mörkret and hur våra hormonella värden ligger och man får känna hur man mår och justera efter känsla.

Men de du är ute efter bygga lite men slippa sides då tror JAG på följande

testo 200mg/ew
arimidex 0.25mg/eod
HCG 500ui/ew

Testot och hcg 2ggr i veckan.

En ai är viktig när man ska ligga på länge. annars kommer östrot att stiga för de flesta och HCG har också inverkan på välmåendet.
Citera
2011-11-28, 22:46
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negative
Vår nackdel i sverige är att vi får fummla i mörkret and hur våra hormonella värden ligger och man får känna hur man mår och justera efter känsla.
De är ju bara att gå och slanta av ett blodprov för den som vill.
Citera
2011-11-29, 09:41
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:

Jag är realistisk de är mina referenser.

Jag skrev i mitt första inlägg att en dos på 250mg ew KOMMER ha en positiv effekt till byggningen bara du sköter kost,sömn,träning men inga ENORMA ökningar kommer att ske.
Var någonstans i något av mina inlägg påpekar jag att en dos på 250mg testo bygger mindre än att köra rent ?!

Som jag sa tidigare det kommer göra att du bygger bättre men det är en låg dos och då blir de även låga effekter.

mvh
Citera
2011-11-29, 16:35
Medlem
*alexxx*s avatar
Personligen tappar jag tryck och styrka totalt när jag lägger mig på tex 300mg ew.
Körde nyligen 400mg testo ew, 350mg tren a ew samt 40mg dbol.
Lyckades lägga på 15kg extra på bänken under 8 veckor, för att nu 4-5 veckor efter jag gått av tren,dbol ha tappat 7,5kg av det. Trots att jag ligger kvar på testot.

Kost,träning sömn blabla sköts till 110%.
Citera
2011-11-30, 19:55
Medlem
beror helt på dina receptorer.

jag får skit resultat på testo på låga doser så då kan jag lika gärna vara av helt.

300mg /v ligger min lägsta dos på men den dosen blir jag låg o letargisk på så e man inte sönderpreppad som jag

så kan man köra 2 stick i veckan ala 100mg st vilket ger ca 140mg rent testo om det e enathanate.

vilket blir 10mg testo / dag, ca dubbla din naturproduktion.

så 100mg enathanate 2ggr/v

+2iu hgh 5on 2off

o kolla allt med läkare så har du en fin trt kur, balansen mellan östro o testo måste kollas om man måste lägga in lite ai för hålla allt optimalt.

när du har baslinjer på allt med din läkare så kan du börja succesivt höja dosen medans du håller koll på dina hälsovärden.
Citera
2011-11-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Personligen tappar jag tryck och styrka totalt när jag lägger mig på tex 300mg ew.
Körde nyligen 400mg testo ew, 350mg tren a ew samt 40mg dbol.
Lyckades lägga på 15kg extra på bänken under 8 veckor, för att nu 4-5 veckor efter jag gått av tren,dbol ha tappat 7,5kg av det. Trots att jag ligger kvar på testot.

Kost,träning sömn blabla sköts till 110%.

testo är mycket milt prepp jmf med andra AAS.

jag upplever exakt detsamma, testot hjälper mej beålla muskulaturen dock som jag blastat upp på oxar dbol osv, men styrkan efter en blast går ner om inte testodosen succesivt höjs.
Citera
2011-11-30, 21:01
Medlem
Ligger pa 800mg/week 52 veckor/ar. Inga biverkningar. Inte mycket "tryck" heller, men tillrackligt for att halla mig i form. Funkar aven bra for karriaren och jobbet, sjalvfortroendet pa topp, motiverad och driven. (Det vore pa tok fel att jamfora Testo med NZT i filmen Limitless, but you get the point)

Och som nagon redan namnt: Testo ar ett milt preparat. Ar det enns vart besvaret att ligga pa sma doser under 500mg/vecka? Sjalv masste jag upp pa 1g+/vecka doser om jag enns ska marka nagra kortsiktiga resultat. Pa lang sikt marker jag dock resultat av 800mg/vecka, men da pratar vi om 6+ manader.

Att ligga pa 250mg/vecka aret runt skulle kannas helt meningslost for mig da resultaten inte skulle vara markbara, och samtidigt ar de juridiska och sociala riskerna (aka fast) lika stora oavsett dos. Samt att du blir lika 'nerstangd' oavsett dos. Darfor torde det mest vettiga vara att ta storsta mojliga dos sa lange biverkningar inte blir for jobbiga. Bara att prova sig fram tills du hittar en niva som funkar for dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in