2011-11-27, 19:23
Medlem
Drack Tequila igår. Alla gånger jag har druckit det, har det alltid slutat med minnesluckor, extrem baksmälla dagen efter. Det ger verkligen en speciell fylla och alla de som jag känner som också druckit det håller med. Vad beror det på egentligen. Det är bara på 38 % liksom, det är ju inte lite, men de gånger jag druckit starkare grejer har jag ändå haft lagom kontroll.
Vad beror det på?
2011-11-27, 19:29
Medlem
Varför blir man full På stark Öl det är ju bara ty 4.6. Du kan inte varit på lyset så många gånger du
2011-11-27, 19:32
Medlem
Visst är det något visst med tequila...

Dricker man bara sådär lagom så tycker jag att fyllan blir ball och speciell. Men det är svårt att tygla, det sydamerikanska flytande guldet..
2011-11-27, 19:32
Medlem
godawdos avatar
Hittade en tråd där det finns en del svar. Nog tror jag att det är helt individuellt. Fast bubbelvin är lite speciellt. Som att "sväva på moln". Blir ju fnittrig och glad i hela kroppen av det.

https://www.flashback.org/t1313162
2011-11-27, 19:48
Medlem
Kungensbordells avatar
Det är väl för att man ofta shottar det vilket gör att man dricker rätt mycket på samma gång så fyllan kommer som en chock för kroppen. Detsamma går inte att göra med öl då man måste dricka förbannat mycket för att bli lika full.
2011-11-27, 20:01
Medlem
Heroinepupilss avatar
Jag blir helt konstig på vodka.
2011-11-27, 23:28
Medlem
Cineastens avatar
TS: Förmodligen för att du häller i dig för mycket i för högt tempo. Drick med måtta och njut i ett lagom tempo, ät riktig mat och få i dig redigt med vatten INNAN du börjar suga i dig alkohol så bör du slippa brakfyllan. Schysst tequila (inte Tequila Blanco med färgämne) njuter man av i småsippar. Den shottas inte och ska absolut inte intas med salt och citron/lime eller apelsinklyfta/kanel.

Testa någon av de dyrare sorterna tequila som finns hos Gröna Skylten så lär du bli positivt överraskad.
2011-11-28, 12:42
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroinepupils
Jag blir helt konstig på vodka.

Jag har stirrat på ditt inlägg i flera minuter nu, jag blev helt konstig av det. Varför skriver du i kursivt? Och varför skriver du det du skriver? Och varför är ditt nick felstavtat?
2011-11-28, 16:56
Moderator
vfs avatar
https://www.flashback.org/t495405 /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in