Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-05-30, 21:45
  #49
Medlem
tjenaretjenares avatar
Fotbollsmorgon har ingen egen tråd? Men dagens avsnitt var outhärdligt. Hoffmann Berglund och Ahlstrand var med och de hade bjudit in en tjej som inte kunde något om fotboll vilket jag inte har något problem med utan tvärtom så kan jag tycka det är befriande att det inte kommer in folk som är helt fotbolls nördade och man kan få höra saker ur ett annat perspektiv. Men Hoffmann satt och skulle förklara varenda jävla sak för den här tjejen och allt slutade bara i fnitter konstant när de skulle prata ner djurgården-aik och det som hände där det blev olyssningsbart.
Citera
2024-01-04, 08:49
  #50
Medlem
jarhoiss avatar
Jag brukar somna med Testa Stör i hörlurarna. Enda minuset är den aphöga signaturmelodin som avlutar avsnitten och ofelbart väcker mig med snudd på hjärtattack
Citera
2024-01-05, 13:38
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Jag brukar somna med Testa Stör i hörlurarna. Enda minuset är den aphöga signaturmelodin som avlutar avsnitten och ofelbart väcker mig med snudd på hjärtattack
Du borde testa Lyckliga Gatan, bättre slutlåt (och pod).
https://open.spotify.com/episode/1B3...Qd2UzpDnRXZIsw
Citera
2024-01-05, 13:39
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Fotbollsmorgon har ingen egen tråd? Men dagens avsnitt var outhärdligt. Hoffmann Berglund och Ahlstrand var med och de hade bjudit in en tjej som inte kunde något om fotboll vilket jag inte har något problem med utan tvärtom så kan jag tycka det är befriande att det inte kommer in folk som är helt fotbolls nördade och man kan få höra saker ur ett annat perspektiv. Men Hoffmann satt och skulle förklara varenda jävla sak för den här tjejen och allt slutade bara i fnitter konstant när de skulle prata ner djurgården-aik och det som hände där det blev olyssningsbart.
Alla dessa dagliga poddar blir väldigt ojämna tycker jag.
Citera
2024-01-06, 11:08
  #53
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Du borde testa Lyckliga Gatan, bättre slutlåt (och pod).
https://open.spotify.com/episode/1B3...Qd2UzpDnRXZIsw

Tack som fan för ditt svar. Det är mkt riktigt en bättre pod och lyssnade på dem fram till i somras men tryckte till slut på unfollow eftersom inga nya avsnitt ändå kom ut. Natten till idag kunde jag till stor förtjusning somna med Noa Bachner i lurarna
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback