2011-11-25, 05:29
Hej alla, jo såhär är det har jobbat med en polare i 2år nu på ett litet skit företag här i byggden. Den här kompisen har jag även hängt med en del utanför jobbet också naturligtvis och jag har alltid tyckt att han är lite väl givmild ibland eller han bjuder ofta på dricka med andra ord när man är ut sen lite annat smått. Han köper ofta nya prylar, dyra sådanna. han trampade söder sin samsung galaxy s2 förra veckan och idag så sprang han iväg på lunchen och köpte en alldeles ny iphone 4s.
Var nu tvungen att fråga han vart i helvete han får alla pengar från, eftersom han köper prylar jämt och så jävla bra tjänar vi inte. Han sa bara att de var från pengarna vi tjänar på jobbet, aldrig i helvete svarade jag. Men efter mycket om och men så säger han att han ska berätta men att jag inte får säga det till någon. Då berättar han att när han var liten så samlade han på trisslotter ( skrapade ) han hade en stor kartong full med trisslotter
och när han och mamma sin hade varit på stan som liten hade han hittat en trisslott och sagt: titta mamma en till trisslott till min samling, men på denna var de en summa av 5.000.000 kronor. Hans mamma och pappa sparade dom pengarna på ett sparkonto åt han tills dagen han fyllde 18.
Jag började skratta och sa att jag fan inte trodde på att han sitter på 5mille så han visade mig och tro på fan att han sitter på 5mille
Han säger att jag inte får säga det till någon eftersom att han inte vill ha falska vänner eller flickvänner som är ute efter hans pengar.
men nu till frågorna.
*skulle du kunna hålla dig från att naffsa på 5miljoner som din 5åring hittat på gatan via en trisslott?
*Är de bra att göra som han säger alltså att inte berätta för någon av anlednigarna han berättade?
*Vad skulle ni gjort i min sits?
Var nu tvungen att fråga han vart i helvete han får alla pengar från, eftersom han köper prylar jämt och så jävla bra tjänar vi inte. Han sa bara att de var från pengarna vi tjänar på jobbet, aldrig i helvete svarade jag. Men efter mycket om och men så säger han att han ska berätta men att jag inte får säga det till någon. Då berättar han att när han var liten så samlade han på trisslotter ( skrapade ) han hade en stor kartong full med trisslotter
och när han och mamma sin hade varit på stan som liten hade han hittat en trisslott och sagt: titta mamma en till trisslott till min samling, men på denna var de en summa av 5.000.000 kronor. Hans mamma och pappa sparade dom pengarna på ett sparkonto åt han tills dagen han fyllde 18.Jag började skratta och sa att jag fan inte trodde på att han sitter på 5mille så han visade mig och tro på fan att han sitter på 5mille
Han säger att jag inte får säga det till någon eftersom att han inte vill ha falska vänner eller flickvänner som är ute efter hans pengar.
men nu till frågorna.
*skulle du kunna hålla dig från att naffsa på 5miljoner som din 5åring hittat på gatan via en trisslott?
*Är de bra att göra som han säger alltså att inte berätta för någon av anlednigarna han berättade?
*Vad skulle ni gjort i min sits?
Nerå, bara skojjar lite, eller..