Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-24, 22:57
Medlem
Hej FB!
Hade svårt att rubriksätta detta, men ja, iallafall.

Har en tjejkompis som har ett projektarbete i skolan där dom (fråga mig inte varför) ska sälja munkar. Hon frågade mig om jag kunde hjälpa henne att göra en logo men mina kunskaper i PS räcker inte till för att få det riktigt bra, och antagligen är det väl tålamodet som sviker också.
Säkert peace of cake för den som har kunskapen.

Nu skulle jag grymt gärna få hjälp med detta! Gärna med hela loggan men iallafall med hur jag ska göra för att få till det.

Tanken är att det ska stå "Donuts" helt enkelt, klassikern med att O:et är en munk men SEN kommer det jag inte får till.
Tanken är att då att det ska se ut som att det rinner glasyr i samma färg som munkens över de andra bokstäverna, men det får jag absolut inte till på något bra sätt.
Är det någon vänlig själ som kan få till detta hyfsat schysst så blir nog min kompis riktigt glad.

Väldigt väldigt tacksam för svar!
Citera
2011-11-24, 23:19
Medlem
Semestas avatar
Stjäl andra glasyrbilder, klonstämpla och modifiera till rätt ljus borde fungera? Eller varför inte sperma.... seriöst.
Citera
2011-11-25, 14:49
Medlem
Barringtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
Stjäl andra glasyrbilder, klonstämpla och modifiera till rätt ljus borde fungera? Eller varför inte sperma.... seriöst.

Sök på Facials. Sen lägger du ett färglager med lite opacity över...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in