2011-11-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
svammel

Vad du hänger upp dig på klassbyte... Visst ska en elev få byta klass som den absolut sista åtgärden om man inte lyckas att lösa konflikten som finns.
Nyss argumenterade ni rasister mot att den mobbade inte skulle byta klass, hur ska ni ha det?

Sedan tror jag inte att du har förstått de studier jag länkade. Barnen som valde dockor i testen var självklart inte dumma! Det var barnen som fick välja den hudfärg som värderades som dum.

Fortfarande kan man inte segregera upp klasser för att nån elev inte lyckas bli socialt accepterad i klassen...
Citera
2011-11-30, 23:16
Medlem
Forsete8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Vad du hänger upp dig på klassbyte... Visst ska en elev få byta klass som den absolut sista åtgärden om man inte lyckas att lösa konflikten som finns.
Nyss argumenterade ni rasister mot att den mobbade inte skulle byta klass, hur ska ni ha det?

Sedan tror jag inte att du har förstått de studier jag länkade. Barnen som valde dockor i testen var självklart inte dumma! Det var barnen som fick välja den hudfärg som värderades som dum.

Fortfarande kan man inte segregera upp klasser för att nån elev inte lyckas bli socialt accepterad i klassen...

Att man delar upp elever i klasser från början i åldersgrupper är ju för att elever som lärt sig mer ska få högre undervisning. Att då dela in klasser i korkade blattar i en och svenskar i en annan är naturligt. Så kan läraren för blattarna lära dem svenska medan svenska elever kan lägga tid på annat.

Finns för övrigt en artikel här http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1839
Citera
2011-12-01, 00:24
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos

Jag har aldrig sagt något emot klassbyte.

Jag förstår fortfarande inte, varför ska man inte få dela upp klasserna om barnen nu vill att man ska göra det? Är inte barnens välmående i skolan det viktigaste? (Förutom inlärningen då)
Citera
2011-12-01, 10:16
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Jag har aldrig sagt något emot klassbyte.

Jag förstår fortfarande inte, varför ska man inte få dela upp klasserna om barnen nu vill att man ska göra det? Är inte barnens välmående i skolan det viktigaste? (Förutom inlärningen då)
Mångkultur har ett egenvärde enligt etablissemanget. De ska tvångsintegreras och vi ska påtvingas mångkulturen. Det handlar inte om att välja eller vad vi tycker. Det handlar om ett projekt som ska genomföras till varje pris.
Citera
2011-12-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Så vad tycker du bör göras om blattar stör undervisningen och sprider otrevlig stämning i skolan?

Vad bör göras om "Svenskar" gör det?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in