Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-11-23, 22:14
  #37
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Finns det någon här som är duktig på tyska som kan fiska upp länkar till de brott den österrikiska politikern tar upp?
2011-11-23, 22:16
  #38
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atila
Sluta svamla, berätta istället lite mer om de förträffliga österrikarna, som tex Fritzl.

Han har nog mycket att erfarenheter att dela med sig... Så som pedofili och inavel...2 tillåtna och väl praktiserade företeelser från Ottomanska riket till Yemen (som är känt för småbarnsgökande)

Thumbs up till Atilia för att han belyser denna intressanta parallel!
2011-11-23, 22:57
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av atila
Sluta svamla, berätta istället lite mer om de förträffliga österrikarna, som tex Fritzl.


Berätta du om de förträffliga turkarna då? Kan du inte flytta till kära Turkiet då, när europeiska länder är så hopplöst dåliga?
2011-11-23, 23:04
  #40
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banalrepublik
Berätta du om de förträffliga turkarna då? Kan du inte flytta till kära Turkiet då, när europeiska länder är så hopplöst dåliga?

Ska bli intressant hur många av dessa "samhällskritiker" nu äntligen återvänder till sina nydemokratiserade länder...
2011-11-23, 23:27
  #41
Avstängd
Citat:
Vill du ha lite litteraturtips, så du VERKLIGEN kan studera fenomenet islam, kanske? Det är bara att säga till!!!


Jag ger en muslim som dig tips om en kunskapskälla inom islam som talar för vad jag sagt men emot det du hycklar om:

http://www.youtube.com/watch?v=AYJiF...eature=related
2011-11-24, 00:11
  #42
Avstängd
Citat:
Vill du ha lite litteraturtips, så du VERKLIGEN kan studera fenomenet islam, kanske? Det är bara att säga till!!!

Lilla muslimnollan kan få lite mer information:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=YpM6QKaAgP0

Hör av dig när du kammat ryggen och sett den här videon. Du kanske behöver förbereda dig för mer lögner och vi kan ge dig lite tid till detta.
2011-11-24, 00:45
  #43
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dao
En ny politker med "kurage" hör jag!

Att ni hatare inte lär er av historien nån gång?

Åk till någon jävla förort och kolla vad svenskarnas tolerans och filantropi har gett dem, gå till en skola där svenskar är minoritet och lyssna vad man kallar svenska tjejer och killar. Kolla vilket land ni har gett åt era barn med er jävla tolerans.
2011-11-24, 01:37
  #44
Medlem
Black-Jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banalrepublik
Till skillnad från många s.k. högerextremer så är jag för att seriösa invandrare har ett berättigande i västerländska länder. Man ska få kvala sig in, och visst kan det diskuteras om inte en del etniskt svenska slashasar i princip skulle kunna avlägsnas.

Men jag tror att du håller med om att massinvandringen med så mycket oseriösa och rentav dåliga människor de facto har förstört Sverige. Om du verkligen har den inställning du påskiner så borde du störa dig kraftigt på islamister och rena bidragsutnyttjare.

Invandringspolitiken i Sverige är ett skämt tyvärr. Jag förstår inte varför dom fortsätter ta in mer å mer folk när de istället borde först skaffa jobb och utbildning åt de invandrare som redan finns i landet (Sen om man inte vill utbilda sig eller jobba då förtjänar man utvisning på direkten) Sen tycker jag att de som begår grova brott ska utvisas omedelbart så slipper vi andra invandrare få skit för deras handlingar, vi som försöker skaffa oss ett bra liv.
Det är kanske lätt att sitta här och skriva detta men sanna mina ord, om Sverige skulle varit utsatt för hot idag så skulle jag vara bland dom första som skulle erbjuda min hjälp, vad jag än kan hjälpa med. Det landet som välkomnat mig och som jag trivs bra i är även mitt land så mycket som det är ditt.

Jag försöker absolut inte framhäva turkar (då snackar vi om etniska turkar. Inte araber, kurder och annat folkslag som kallas för turkar i Sverige) Men turkarna i Sverige är i princip 3e generations invandrare som jag råkat på två gånger sen jag flyttade hit år 2004 och det låter rätt logiskt med tanke på att det knappt finns 40 000 turkar i Sverige. Min mor skaffade sig jobb sex månader efter att vi flyttade hit, samma år skaffade hon jobb åt min far och åren därefter skaffade hon jobb åt 4-5 andra. Jag blir riktigt sur när jag hör folk säga "Varför ska man jobba? Man får ju bidrag". Ingen verkar tänka på att de bidragen kommer från skattepengar som man får in genom att arbeta . . Undrar hur folk tänker ibland
Många turkar har även flyttat tillbaka senaste åren med tanke på att mångkulturen håller på går åt helvete plus att MÅNGA kurder som bor i Sverige stödjer PKK och det uppskattas inte hos oss turkar vilket jag tror att du förstår.

När det gäller Islam . . Jag ser inget fel på Islam förutom att man tror på en gubbe bland molnen precis som Kristendomen gör. Det är väldigt stor skillnad på Islam i Turkiet. Religionen känns knappt igen när man är söder om Turkiet eftersom det kryllar av extremister i de länderna och man får verkligen inte göra något man tycker är kul (Som att gå till krogen eller något) men tror inte det finns några krogar där nere, isåfall sitter det väl bara män där inne. Samtidigt så kryllar det av nattklubbar i Turkiet. Sen finns det självklart idioter i alla länder, precis som den idioten som Österrikiske politikern pratade om.
Btw så tog en ortodox präst hand om mig i 2 år. Men jag kan inte neka att jag träffat väldigt många dumma människor från Kristendomen och Islam. Min far är troende och han säger att den som tar en annan människas liv inte längre är muslim. Han säger även att extremister inom både Kristendomen och Islam misstolkar Bibeln och Koranen.

Men helt ärligt . . så orkar jag inte prata om religion för både kristna och muslimer sitter i glashus när de kastar stenar på varandra. Det är bara att kolla i historien. Hur länge till orkar folk sitta och tjafsa om sånt? . .

Ett tips till alla svenskar som tänker flytta till ett annat land eller folk som flyttat till Sverige från ett annat land: Se till att lära er språket så fort som möjligt, annars kommer ni ingenstans i det landet ni tänker bo i, det låter väl logiskt? Sen om ni absolut inte tänker anpassa er till det samhället, sitta hemma framför TVn hela dagarna och inte hjälpa landet på något sätt . . Då kan ni lika gärna låta bli att bo i det landet, så slipper era landsmän där få skit för era handlingar. Parasiter brukar jag kalla dom för

Mvh
2011-11-24, 04:29
  #45
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manifesta
Med stabil ekonomi i väst kanske vi kan peka finger åt den muslimska världen. Det kan vi nog inte göra i nuläget om islamiska banker och den muslimska världen tycker det är "kul" att rädda väst ekonomiskt och ge räntefria lån. Eller så får vi i väst konvertera till islam så att vi kan bli "räddade" både religiöst och ekonomiskt.
Kom du på det där själv eller?
2011-11-24, 07:59
  #46
Moderator
vfs avatar
Frågeställningen rör svenska politiker och är således inget för Politik - Utrikes./Mod
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback