2006-08-27, 09:46
Medlem
Heinzes avatar
Lite sammanslagningar.
/mod
Citera
2006-08-27, 10:56
Bannlyst
Skulle vilja se en mer lättklädd MILF-Mona i valkampanjen
Citera
2006-08-27, 15:51
Medlem
siwsans avatar
Lyxbiljett

Denna nyhet är ju inte dygnsfärsk men graverande: Åkte i lyxklass för 28 465 kronor. Jojo, Sahlubrin vet att leva som hon lär. Hagga.
Citera
2006-08-27, 16:58
Medlem
Pellles avatar
Det handlar inte om parabolförbud, men det är ju Mona Muslim för korkad för att fatta.
Det handlar om att fastighetsägare inte vill ha sin fasad sönderborrad för att de ska skruva upp paraboler, fasaderna spricker och ramlar något ner, ja då är det fastighetsägarens ansvar.
Helt rätt att vräka idioter som inte fattar att man inte kan borra sönder annans egendom.
Men Mona Muslim kanske vill att alla skall komma hem till henne i Nacka och sätta upp paraboler på hennes fasad...
Nä Mona Muslim får väl öka socialbidraget så alla asylsökande kan köpa alla kabelkaneler som inte ens jag har råd med...

Citera
2006-08-27, 17:00
Medlem
Pellles avatar
Mona Muslim parkerar också frekvent på handikapplatser med sin oskattade gamla Volvo.
Spöstraff, borde hon väl gilla som vill att invandrare skall få ha kvar sina seder och bruk...
Citera
2006-08-28, 18:11
Medlem
Error 404s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siwsan
Denna nyhet är ju inte dygnsfärsk men graverande: Åkte i lyxklass för 28 465 kronor. Jojo, Sahlubrin vet att leva som hon lär. Hagga.

Och det enda hon tydligen gjorde var att hälsa på dottern på ambasaden.
Citera
2006-08-28, 18:29
Medlem
Pellles avatar
hon borde jo anmälas för sina djävla lyxsemestrar till mauritsius och new york på vår bekostnad...
fy fan
:thumbsdow
Citera
2006-08-28, 19:23
Medlem
Eddie IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duri
Skulle vilja se en mer lättklädd MILF-Mona i valkampanjen
Neeeejjjjjj!!!
Hon är faktiskt osedvanligt oattraktiv även för att vara toppsosse.

/E
Citera
2007-01-05, 23:13
Medlem
Motvilligs avatar
Dags for punktmarkering

Eftersom Mona nu seglat upp som atminstone tabloidpressens ledande kandidat till ordforande i SAP och darmed per default statsministerkandidat ar det lage att aterigen ta en narmare titt pa henne.

Jag kan borja:

*Hon har ingen utbildning (utover nagon sitta-av-tiden-linje pa gymnasiet).

*Hon har ingen arbetslivserfarenhet att tala om. Hon lar ha varit servitris pa Svenska Dagbladets personalrestaurang en kort period. Hon hade ocksa ett eget foretag (i kombination med ett valavlonat uppdrag som ordforande for Bommersvik, utifall att...) en tid nar hennes personliga skandaler holl henne bort fran regeringen. Verksamheten gick ut pa att Mona akte runt till fackforeningar, s-foreningar och liknande och holl tal mot arvode; rorelsen tar hand om de sina men det kan knappast raknas som sarskilt meriterande i ett CV.

*Hon ar slarvig med privatekonomi och hur hon parkerar (var det 150 botar?).

*Hon bor i Nacka tillsammans med Bo Sahlin.

*Hon ar dotter till en gammal sossepamp (Hasse Andersson, ordf Nacka Arbetarekommun och sakkunnig hos Ingvar Carlsson) .

*Hon var aktuell som partiledare for tio ar sen men fick ge upp sedan det visat sig att hon anvant riksdagens kreditkort till att kopa grejor privat.

Ni som har enkel tillgang till mediaarkiv och olika register, vad hittar ni?
Citera
2007-01-05, 23:33
Medlem
Spoke_islands avatar
Enligt en mig

närstående källa. som verkligen vet vad han snackar om, så är Mååååna en dam av den lösaktigaste sorten. Min källas son var involverad i en idrottsklubb i Nacka, och enligt envisa rykten som min källa sa stämde till 100% så hade Måååna simmat ryggsim under större delen av styrelsen i klubben. Själv har jag alltid ansett att hon är en klockren "Fnask-look-a-like"!!!
Citera
2007-01-06, 00:00
Medlem
vinbras avatar
Blev lätt chockad när jag såg mitt kloka, drygt ett år gamla inlägg, fan vad bra jag är.
Kanske ska jag lite på vad jag skrev då istället för mina nuvarande teorier om att Mona blir mosad av drevet och att Messing ligger bra till?

Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Kanske tyder tystnaden kring henne att GP planerar en medial bomb - Mona statsminister? Knappast troligt dock med tanke på hennes klant-historik.

Men det verkar ju som att sossarna väldigt gärna vill se en kvinna som efterträdare till GP, och efter Lindh-mordet finns egentligen inga andra vettiga kandidater.

Messing är för lättviktig, Wallström vill inte och Nuder är man.
Citera
2007-01-06, 03:38
Medlem
Citat:
Blev lätt chockad när jag såg mitt kloka, drygt ett år gamla inlägg, fan vad bra jag är.
Kanske ska jag lite på vad jag skrev då istället för mina nuvarande teorier om att Mona blir mosad av drevet och att Messing ligger bra till
Kanske tyder tystnaden kring henne att GP planerar en medial bomb - Mona statsminister? Knappast troligt dock med tanke på hennes klant-historik.

Men det verkar ju som att sossarna väldigt gärna vill se en kvinna som efterträdare till GP, och efter Lindh-mordet finns egentligen inga andra vettiga kandidater.

Messing är för lättviktig, Wallström vill inte och Nuder är man.?

Måste lägga in en brasklapp här!

Man bör göra ett könstest på Nuder så att den/det inte slingrar sig fram till makten igen genom att kalla sig för kvinna då det kan vara svårt att rent visuellt eller på karaktärsmässiga grunder bestrida detta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in