2008-11-25, 22:47
Medlem
Mycket intressant att se hur hon uppfattar den uppkomna krisen i samarbetet med övriga oppositionspartier. Kan bli platt fall.
Citera
2008-11-25, 23:42
Medlem
Curt Hsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Nej du

Det hade klubbats att det skulle bli en kvinna på partiledarposten, nämligen Anna.
Sen blev hon mördad och då blev det en helig ko att det i alla fall skulle vara en kvinna.
Valet föll då på Margot.
Men Margot hade ingen lust att åka hem till Sverige och käbbla partipolitik i opposition i fyra år när hon nu lever lyxliv i Bryssel med stor villa, chaufför och betjänter samt en man som får betalt för att gå hemma och skrota i villan i Bryssel.

Margareta var inte att tänka på, hon hade fått respass av HSB med stöd av hela VU i partiet.
Marita som partiledare hade glatt kommunisterna då många sossar anser att hon är en...

Kvar fanns bara Måna Muslim... och så blev det trots att hon är ökänd för sin obildning, slarvighet, lathet, m.m.
Jag bävar för hur Sverige kommer att skötas under nästa mandatperiod då vi kommer att ha en regering ledd av en som går på rockkonsert istället för att representera Sverige på nobelmiddagen...
Vi kommer också att få två miljöpartister i regeringen och minst en kommunist...

Det börjar bli dags att emigrera ....

Ps, jag har en sängkamrat med extremt god insyn i "partiet" och vet därför vad jag talar om...
Jan Nygren kallade henne för en "intellektuell gigant".
Citera
2008-11-26, 00:23
Medlem
lepops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbingHood
Jag har en källa som berättade följande, kan inte garantera att det är sant.

1. Mona Sahlin är en idiot

Jag kan garantera att det är sant!
Citera
2008-11-26, 01:07
Medlem
malteskogs avatar
Citat:

1. Mona Sahlin är en idiot, du kan inte ha ett samtal med henne om dina åsikter skiljer sig från hennes.

2. Hon lagar inte mat utan köper hem färdig mat, gör inget hemma

3. Hon gjorde karriär genom att knulla sig fram

Jag undrar om någon kan bekräfta detta?

Fan, var tvungen att logga in just før att skriva om mitt runkobjekt no1

1, Jag bekræftar!

3, Hur perverst och sjukt det æn verkar så har faktiskt Ingvar Karlsson lægrat detta avskrææde till mænnsklig spilra ett antal gånger (skall vara hyfsat vælkænt av en snæv krets i partiet samt på FB såklart!)
Citera
2008-11-26, 01:24
Medlem
Sumpings avatar
Hemska tanke

-------

Tänk den hypotetiska tanken att någon startar krig mot Sverige. Och att Mona Sahlin är statsminister och Maria Wetterstrand försvarsminister och Marita Ulfskog eller Lars Ohly utrikesminister. Herregud..... då gäller det att komma ur landet illa kvick...

-------
Citera
2008-11-26, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
-------

Tänk den hypotetiska tanken att någon startar krig mot Sverige. Och att Mona Sahlin är statsminister och Maria Wetterstrand försvarsminister och Marita Ulfskog eller Lars Ohly utrikesminister. Herregud..... då gäller det att komma ur landet illa kvick...

-------

Det behövs ingen försvarsminister, eventuell angripare kommer välkomnas och erbjudas a-kassa och lägenhet i Södertälje.
Citera
2008-11-26, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
-------

Och att Mona Sahlin är statsminister och Maria Wetterstrand försvarsminister och Marita Ulfskog eller Lars Ohly utrikesminister.

-------

Det här är väl skäl för vilket land som helst att starta krig mot Sverige.
Citera
2008-11-26, 11:31
Medlem
gumses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Margot kör även en VW Phatehon

Det gjorde Jörg Haider oxå & vet ju hur det gick
Citera
2008-11-26, 11:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gumse
Det gjorde Jörg Haider oxå & vet ju hur det gick

Bögar och stora bilar går helt enkelt inte ihop. Han skulle kört något typiskt bögmärke istället, typ Peugeot eller Citroen.(Eller vilket franskt som helst)
Citera
2008-11-26, 11:58
Medlem
RobbingHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
3. Hon har inte knullat sig fram, vem fan vill knulla henne ? Men hon har ändå glidit fram på sitt kön genom att vara det feministiska inslaget i olika parti jippon som ordnats genom tiderna.

Tror personen menade förr i tiden, han sa också att det inte är lika lätt för henne nu:

Här är hon yngre:
http://svt.se/content/1/c6/76/73/32/Mona_Sahlin_120x160_grid.jpg

https://medlem.svt.se/content/1/c6/78/15/34/380_mona2_nu_da.jpg

Dessutom kuk är ju blind, och varken Palme eller Carlsson var snygga, om hon nu gjorde det med dem ...
Citera
2008-12-06, 01:09
Medlem
Conchiss avatar
OT: Såg ett SSU-klipp med henne för några år sedan på TV. Hon hade långt hår, verkade pårökt, ganska sexig -- jämfört med tantlooken numera. Idag påminner hon lite om Bush i sin väcka framtoning. Äh... Hon är väl bara, som Bush, ett ansikte utåt. Det märkliga är att folket röstar som de gör?
Citera
2008-12-06, 13:12
Medlem
Citat:
3. Hon gjorde karriär genom att knulla sig fram
Det är så jävla typiskt. Ett liknande rykte skulle aldrig komma om en man.

Klart hon har kommit fram genom att ha rätt kontakter det gäller alla. Alla män som har kommit fram har gjort det genom att smörja rätt genom sin karriär. Det är så det fungerar men för men är det accepterat och mer en självklarhet medan kvinnor förväntas komma fram på annat sätt vet inte hur. Ja, genom sängen då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in