2007-01-06, 08:34
Medlem
Spoke_islands avatar
Du har väl hört

Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Jag tror dig. Varför? Vet inte, men det känns rätt på något vis.
storyn om när Måååna var på besök i Australien tillsammans med en svensk delegation av nåt slag? Jo, hon spacklar sig ju som ett 3:dje klassens luder, så australiska journalister hade diskret frågat sina svenska kollegor om svenskarna inte trodde att det fanns fnask i Australien eftersom de släpade med sig ett eget....
Citera
2007-01-06, 16:02
Medlem
Drapåtrissors avatar
Läste att många av partivännerna tycker att hon är lat. Och är hon inte lite bi också? Minns att hon munkysste Liza Marklund på någon bild. Hittade den http://z33.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=17017
Citera
2007-01-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vertigo
She sucky sucky. Loved Ingvar Carlsson looong time.

Jag har faktiskt också hørt det ryktet, att hon, under en period, søg av och låna ut rumpan till Ingvar før diverse tidsførdriv. Inte helt omøjligt faktiskt
Citera
2007-01-06, 20:46
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Jag har faktiskt också hørt det ryktet, att hon, under en period, søg av och låna ut rumpan till Ingvar før diverse tidsførdriv. Inte helt omøjligt faktiskt

Ingvar var väl ökänd för att ragga på alla kvinnor som kom i närheten...
Citera
2007-01-07, 12:16
Medlem
Mona S har ägnat hela sitt liv åt S. Från Unga Örnar, SSU och sen i S. Det är ett baskrav. Sen är hon kvinna. Hon är också tillräckligt outbildad för att passa in i bilden av ""vanlig".
Citera
2007-01-07, 12:41
Medlem
davidoffs avatar
Jag fattar inte hur hon ska klara medias granskning, hon har ju ertappats med stold av offentliga pengar.
Citera
2007-01-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag fattar inte hur hon ska klara medias granskning, hon har ju ertappats med stold av offentliga pengar.

Det var iofs 12-13 år sedan men då var klimatet betydligt snällare mot politiker som haft fuffens för sig. Frågan är ju hur mycket bus hon hittat på sedan dess.. En människa ,som iaf enligt Britta Svensson (http://expressen.se/index.jsp?a=818941) och Henrik Alexandersson (http://henrikalexandersson.blogspot.com/2007/01/mona-under-luppen.html),
gjort så mycket att hon ensam tabbat sig mer än hela (den ursprungliga) alliansregeringen lyckades med bör ju ha dragit på sig en hel del skit på 12-13 år.
Citera
2007-01-10, 17:51
Medlem
Mysonoxens avatar
Herregud om nu sossarna måste ha en kvinna som partiledare så finns det ju drygt 4.000.000 bättre alternativ i landet än den där förbannade träskpaddan!

Vad gäller snaskigt skvaller har man ju hört en del. Det här handbollslaget i Nacka som hon påstås ha knullat, plus hennes erotiska eskapader med en chilensk SÄPO-reggad kommunist som lär vara far till hennes dotter plus att hon agerat madrass åt såväl Palme som Ingvar Carlsson.
Citera
2007-01-10, 23:47
Medlem
Styrbjörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bofredrik
Mona S har ägnat hela sitt liv åt S. Från Unga Örnar, SSU och sen i S. Det är ett baskrav. Sen är hon kvinna. Hon är också tillräckligt outbildad för att passa in i bilden av ""vanlig".

Precis. Hela sitt liv med Sossarna och politik. Vet hon vad ett vanligt liv är? Har hon någonsin haft ett riktigt jobb?
Finns det NÅGON sosseminister eller vänsterpartist som någonsin har haft ett riktigt jobb??
Citera
2007-01-11, 00:10
Medlem
whiskeyportions avatar
Är det bara jag som undrar vad politikerna i allmänhet, och Mona Sahlin i synnerhet, gör med alla sina pengar? I regeringen har man ju lön på över miljonen/år men ändå klarar hon inte av att betala sina räkningar och hamnar hos kronofogden. Dessutom har hon en förmögenhet på 0kr vilket är ganska konstigt eftersom hon bör ha tjänat uppemot 10 miljoner kronor de senaste tio åren. Har hon förklarat detta själv någon gång?
Citera
2007-01-11, 00:27
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
De var trevligt när Carl Bildt var statsminister, då kunde man sträcka på sig som svensk och känna att vi representerades av intelligens och skärpa.

Ännu ett skäl varför såssarna sänker Sverige -- de drar löje över landet!

- F.G
Jupp, men i det här landet är det JANTE som gäller. Du får inte vara smart, välutbildad eller kompetent som politiker. Du ska vara sosse-adel, outbildad och ge intryck av att vara folklig fast du inentligen ger blanka fan i allt och alla utom när det är valår.
Citera
2007-01-11, 08:07
Medlem
Ogres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiskeyportion
Är det bara jag som undrar vad politikerna i allmänhet, och Mona Sahlin i synnerhet, gör med alla sina pengar? I regeringen har man ju lön på över miljonen/år men ändå klarar hon inte av att betala sina räkningar och hamnar hos kronofogden. Dessutom har hon en förmögenhet på 0kr vilket är ganska konstigt eftersom hon bör ha tjänat uppemot 10 miljoner kronor de senaste tio åren. Har hon förklarat detta själv någon gång?

Jag skrev om detta tidigare i tråden.
Hennes man spelar.
Därför har de inga pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in