2011-10-03, 18:05
Medlem
wehrmachts avatar
Jag hoppas ni förstår att det var uppgjort?

Men jäklar va tjock hon blivit och hon saknar tydligen all form av motorik. Flinade ordentligt när tjockisen gled ned från huven i alldeles för hög fart och for in med en smäll i bilen bredvid. Hoppas någon klipper ihop något med det.

Annars va det tråkigt och fånigt.. Att det där räknas som humor..
Citera
2011-10-04, 01:24
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Haha, hade blivit vansinnig av att se någon idiot ligga på min motorhuv! Och hade det dessutom varit Mona Sahlin av alla jävla människor, ja då hade jag nog uppnått ett extremt, aldrig tidigare upplevt stadium av raseri och ursinne.
Märkligt att bilar alltid ska förknippas med pinuppor. Trodde Mona ivrade mer för jämställdheten.
Citera
2011-10-17, 16:26
Medlem
Nogger1992s avatar
Vad har hänt med den 56-åriga damen efter avgången? Har hon hittat någon ny sysselsättning?
Citera
2011-10-17, 16:33
Medlem
Sossarna kanske ändå skulle ha behållit Mona så hade dom sluppit Juholt. Nu blev det istället liksom "ur askan in i elden".
Citera
2011-12-19, 20:18
Medlem
Citat:
Mona Sahlins berömda kontokort
Nu skänker Mona Sahlin sitt "berömda" kontokort till Musikhjälpens auktioner - ituklippt och inramat. Var med i budgivningen och det omtalade kortet kan bli ditt!

Källa: http://www.tradera.com/mona-sahlins-beromda-kontokort-auktion_280404_145558048

71100 kr för Monas kreditkort det räcker till en massa Toblerone
Citera
2012-02-10, 20:12
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad röker tanten för märke? Gula Blend för att markera solidaridet med feminismen och arbetarklassen?
Citera
2012-02-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
71100 kr för Monas kreditkort det räcker till en massa Toblerone
Men inte långt till hennes och familjens+livvakternas resa till Mauritius....
Citera
2012-02-10, 21:51
Moderator
Siegfrids avatar
Nu på Skavlan och försvarar svensk statsfeminism mot John Gray ( Män är från Mars och kvinnor från Venus ).
Citera
2012-02-10, 21:53
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Nu på Skavlan och försvarar svensk statsfeminism mot John Gray ( Män är från Mars och kvinnor från Venus ).

Jag ser det och det är rätt så härligt att John Gray med sitt sunda förnuft kan trycka ner kärringen.
Citera
2012-02-10, 22:16
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jag ser det och det är rätt så härligt att John Gray med sitt sunda förnuft kan trycka ner kärringen.
Vad olika man kan uppfatta saker. Gray skämde ut sig själv som ingen annan. Jason lät sig inte dras med i härdsmältan.

Det intressanta var att MS sågade SAP's partikultur jäms med fotknölarna. Som om hon skulle ha legat i opposition med övriga partiet i decennier.

Har f ö någon svensk pratshow någonsin haft en gäst som vänt sig till studiopubliken och sökt poäng så många gånger som Mona S i detta avsnitt?
Citera
2012-02-11, 00:03
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Har f ö någon svensk pratshow någonsin haft en gäst som vänt sig till studiopubliken och sökt poäng så många gånger som Mona S i detta avsnitt?

Jo det finns nog såna program, men kan inte namnge nåt så här i hasten.
Och visst, hon sökte publiken och fick dom med sig, men man vet aldrig vad det är för folk
som sitter där, särskilt när det är förinspelat.

Sen verkar det som att hon byter liga nu, från sossefolket till den partilösa eliten. Ja alltså de som
varit i toppen i de olika partierna men som ofrivilligt eller frivilligt petats ut. Det är därför som hon nu jagar ett internationellt jobb och på henne själv verkade det som att hon redan fått jobbet.
Tragiskt i så fall för hon kommer för evigt att förknippas som en falsk och fifflande person.
Citera
2012-02-11, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Men inte långt till hennes och familjens+livvakternas resa till Mauritius....
hon var ju dock fortfarande vice statsminister när denna resa skedde så att en livvakt var med på resen förefaller sig inte speciellt konstigt. Sedan vet jag inte om staten beskostade själva resan för hennes familj men det betvivlar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Det intressanta var att MS sågade SAP's partikultur jäms med fotknölarna. Som om hon skulle ha legat i opposition med övriga partiet i decennier.
Hon har ju dock fått dolken i ryggen av sossepamparna inte bara en gång utan två gånger under sin karriär så kan förstå om hon är lite bitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in