Citat:
Ursprungligen postat av buiko
Själv minns jag fiket på remoten innan det brann ner på 90-talet, ett sunkigt ställe ingrott i flott där det serverades illa stekta hamburgare till överpriser.
Trängsel, plingande flipperspel, mobiltelefoner som ringde och ett evigt kacklande på olika språk gjorde att jag helst satt kvar i bilen.
Skulle vara kul med lite fräscha bilder från remoten idag, hur ser fiket ut nu, är det bara till för taxiförare och serveras det verkligen starköl där?
Remoten,,,, vilket ställe.
Maken till kackel inne i "uppehållsrummet", tror faan det är värre än på Ladys night trots att brudarna fått i sig två glas vin. 5st jack Vegas maskiner med långa köer till, medioker mat, bara friåkare, minst en timmes väntetid oavsett tid på dygnet. Senast i tisdags fick jag tillfälle att köpa en platta starköl ur bakluckan på en libanes merscha (bruschan bruschan, köpa köpa).
Jag kör oftast tillbaka till stan även fast växeln på taxi Stockholm hela tiden skickar ut att det inte finns TS bilar på remoten. Snack om att vi på Taxi Stockholm (ev dela med Kurir och 020) skall få ett eget ställe men att LFV trillskas med att släppa till mark/plats. Vi får se.