2011-11-21, 14:10
Medlem
Kastarens avatar
Hej, Jag har ett stort problem med min hy och behöver tex Bioclavid, jag var till vårdcentralen och fick då en salva att "prova" men efter 3 månader så fick jag några "milda" tabletter och prova med men de fungerar typ bara genom att inflammationen stannar upp så det blir heller inte bättre, sen kom jag tillbaka till vårdcentralen och ska slussas vidare och det har nu tagit 11 månader utan hjälp, sanningen är den att jag i princip inte kan gå ut pga min infektion och nu så kommer jag försöka ordna det här själv i stället det tar alldeles för l¨ång tid....Kan nån brtätta hur jag kan få tag på Bioclavid, helst lagligt såklart , typ nåt nätapotek som fungerar eller så ? Det finns flera olika varianter av medicinen så de behöver inte heta samma sak.
Bioclavid är ett bakteriedödande läkemedel som tillhör antibiotikagruppen penicilliner. Det verksamma ämnet är amoxicillin. Medicinen innehåller även ett ämne, klavulansyra, som skyddar penicillinet från att förstöras av vissa bakterier.
Bioclavid förhindrar att bakteriens cellväggar byggs upp och då dör bakterierna.
Tacksam för hjälp !!!!
Citera
2011-11-21, 14:16
Medlem
Suleymans avatar
Kan du inte få det utskrivet då?
Citera
2011-11-21, 14:18
Medlem
Kastarens avatar
Nej man ska bara använda det som sista utväg, men det är en sista utväg efter så lång tid, och som sagt det går inte fort att få hjälp och jag har gett det tillräckligt med tid nu....
Citera
2011-11-23, 19:30
Bannlyst
Vart flagnar det? Några känsliga ställen som ansikte och/eller könsorgan?
Hoppas det ordnar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in