2005-10-05, 21:05
Medlem
contrerass avatar
Någon som har problem med att servrar försvinner om man tex sätter ett värde på "ping",eller skriver in ett servernamn?
Om jag gör så hittar den ingenting sen.Måste starta om eller starta och avsluta singelplay för att det ska gå att uppdatera servrarna.

Edit: Har fått dessa problem efter den nya patchen.
2005-10-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluebart
Det är ju grymmt skönt o lira nu, man kommer nån vart i rankerna och det gör att blir mindre fokus på dem. Jag gillar det nya motorljudet skarp!

http://ubar.bf2s.com/ranks.php
2005-10-05, 21:24
Medlem
ROFL!!!

http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=397471

Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
2005-10-05, 21:56
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Nice! Tack för länkarna!

I helgen blir det lira av från fre-sön!
2005-10-05, 22:06
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
ROFL!!!

http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=397471

Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!

Ligger o vrider mig av skratt! -Munken!
2005-10-05, 23:46
Medlem
Storlommens avatar
Nån som har fler tips på hur man får patch-helvetet att funka. Har provat en hel rad med tips jag hittat här och i andra forum. Efter att jag installerat nya patchen...så blir skärmen bara svart då jag startar spelet. Enda sättet att få bort det är att slå av strömen till datorn.

Förra patchen fixade jag med hjälp av den "hemsnickrade" ms-dos kommandofilen som har tipsats om några gånger i den här tråden.

Kanske nån som gör hembesök i Sundsvall
2005-10-06, 00:18
Medlem
micke_hs avatar
Fan det mesta av uppdateringarna i den nya patchen gillar jag...men dock inte att man inte får erövringsassists när man sitter i helokoptern...iof så blir mer realistsiskt när alla tvingas hoppa ur...och flaggorna tas snabbare...men dock...jag saknar hovrandet med Blackhawken.
2005-10-06, 04:03
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Fan det mesta av uppdateringarna i den nya patchen gillar jag...men dock inte att man inte får erövringsassists när man sitter i helokoptern...iof så blir mer realistsiskt när alla tvingas hoppa ur...och flaggorna tas snabbare...men dock...jag saknar hovrandet med Blackhawken.

håller med, och trodde först det var en bugg att man inte fick poäng...
2005-10-06, 12:52
Medlem
När jag ska installera patchen så står det faild.
Innan har man kunnat ladda en fix så har de
funkat senare men de finns ignen patch ännu,
är det någon som vet hur man kan få det och
fungera?
2005-10-06, 13:10
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_demon
JA den är fan värdelös. Sen snurrar det ju en radar som inte fungerar heller.

Jag klicka barar på stäng så försvan den.

Jag har både klickat öppna och hamnat på ngn sida som inte säger mig ett skit och stäng . Men oavsett så kommer den tillbaks varje gång jag loggar in ?!?!

Ngn som vet vad den rutan har för funktion ? Vad vill de mig liksom ?!?!Skall man klicka på ngt på sidan eller vill de bara göra lite reklam ?
2005-10-06, 13:15
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h

Tycker sååååå synd om er nu när ni tvingas ner på marken och strida istället för att kunna sitta o sova sig till poäng i Helin ......... NOT ! ! !
2005-10-06, 13:20
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Har inte haft några speciella problem?
Undrar vad anledningen till sänkta stats är? Folk lär ju knappast kämpa lika mkt nu!

Varför inte ? Spelet heter ju inte "Unlock Vapen Field 2" , det heter "Battlefield 2" mao så skall man kriga i spelet inte springa runt o samla poäng för att kunna stoltsera med ny leksak .

Och nu när de flesta springer runt med bästa vapnen så blir det ju jämnare . Nu får ju skillen avgöra vem som vinner/förlorar.

Och för er som inte är nöjda med det bästa krigsspelet som finns utan vill ha ngt extra att sträva efter så finns ju fortfarande de höga rangerna att uppnå ( krävs väl rätt höga poäng ) .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in