Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Jo jag förstod! Jag har jobbat med mig själv ett bra tag nu men det är svårt att lösa just det här, jag känner att det är något som "tar över" mig och gör mig elak när jag tappar kontrollen (Ja det där lät ju inte alls konstigt) och jag måste klara av att hålla tillbaka det.
Till er andra, jag blir ledsen när ni klagar på mig. Jag är inte världens bästa på att formulera mig och nu får jag en klump i magen varje gång jag ska kolla den här tråden efter svar. Nåväl, jag kan ju inte begära att ni ska vara trevliga mot mig men sluta skicka PM till mig om vilken fitta jag är, det är inte alls kul.
Först av allt så vill jag bara säga till er andra att ni ska sluta hålla på med att vara taskiga mot människor som söker hjälp. Istället för att vara jobbiga så kan ni väll åtminstonde försöka hjälpa till och vara till lite nytta!
Till TS: Om jag nu ska vara hellt ärlig så har jag precis samma problem. Jag går i gymnasiet och det förekommer då och då att jag är taskig mot människor utan att jag själv äns vet om det. Jag kommer på det i efterhandmen då är det ju redan försent. Jag försöker att kontrollera mig själv och har hittat lite tips och tricks
Har brottom nu och ska dra men skicka mig ett PM med msn eller skype om du vill veta mer så kan vi snacka när jag kommer hem mer om du vill och tjänner att det är nödvändigt!

om inte så lycka till! och glöm inte att du inte är ensam!