Citat:
Ursprungligen postat av flashdrive
Vet inte om jag håller med dig.
Det är folk som gör det här. Anledningen till att inte avsevärt fler gör det är:
1. Dem kräver säkerhet.
2. Dem har inte tid pga familj, vänner, skola, jobb.
3. Medel-intelligensen är för låg för att avsevärt fler eller hjorden ens skulle kunna göra det.
Jag vet att jag kan göra det, frågan är bara hur. Just nu lutar det nog mot onlinepoker.
Det är möjligt för vissa men oavsett vad du vet, vad har du mer än din önskan och övertygelse? det finns utryckligen tusentals kopior av dig som säger exakt samma sak och tror att det är DE som är ämnade för stora saker. Det är itne fel inte alls men du bör vara ödmjuk och inse att det inte är så lätt och att många människor inte är så dumma som du tror. Men du är 19 så jag förstår din sits jag var ungefär likadan själv men tyvärr han verkligheten ifatt mig
Det som också skiljer sig mellan de som verkligen lyckas och de som itne gör det är att de har kreativitet och driv, dvs de ställer i regel inet frågor om vad de ska göra, hur de ska göra utan det kommer naturligt. Det finns undantag men du nämner poker är du duktig i poker? har du en enorm matematisk och logisk läggning? att spela ihop 3 mille på poker görs nog inte hur som det heller även om det kan te sig enkelt i början.
Jag ställer frågan igen, du säger att det absolut går och ska inte vara så svårt men du har inget bättre alternativ än poker? då börjar jag tyvärr tvivla folk som söke snabba pengar slutar inte alltid så lyckliga. De som har lyckats i min närhet har börjat med något på skoj och jobbat hårt i många år utan att för den delen fokusera så hårt på att bli rika men sen är de ju mångmiljonärer och i ett fall miljadär vilket är lite annat än dina 3 mille.
Det du alltså bör fokusera på är: När vill du ha dina pengar? vilka alternativ föruom poker ser du vara lösningen på det? (för mig är poker en ickelösning

)