2017-11-21, 22:50
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Nå, kunde du verifiera när korten är tagna annat än dina lögnaktiga påståenden?!

Det enda årtal som finns angivet är ju 2014 ...

Så jag ska verifiera mina egna bilder som jag själv har tagit???
Varför nämner du ens årtalet 2014

Nej, jag har inte hämtat lådan där negativen finns. Har sonika inte orkat helt enkelt.
Men jag ska ta upp den men är inte helt hundra om det finns några årtal på negativen.
Möjligt att det finns på själva positiven. ja ja, spelar roll Korten är tagna dom åren jag har sagt.
Citera
2017-11-21, 22:54
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Jo, men när ska ni bevisa att strimmorna var från 1995/1996, dvs INNAN Sverige började chemtrailas kring år 2000...

Beviset kommer här:

Jag har tagit dom korten dom åren jag har sagt.
Varför skulle jag ljuga? Jag lovar, det finns ingen från NASA eller FBI med en pistol mot mitt huvud
Citera
2017-11-21, 22:54
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Jomen, dé é hittepåmoln ...

"Tora Tomasdottir, även hon SVT:s meteorolog, har en annan favorit än kollegan – hennes favoritmoln är de nattlysande molnen.

– De ligger 80 kilometer upp i jordens atmosfär jämfört med övriga moln som ligger på en höjd av max tio kilometer. https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fler-moln-pa-webben-forvanande-att-pahittade-moln-ar-med

"Fejkade moln" står det där, som lagts till i internationella molnatlasen, alltså just pga av chemtrailandet sen ett par decennier tillbaka...

De har ju blivit tvungna att lägga till dem, då folk ju naturligt undrar vad det är för nya sorts "moln" som de har börjat se...
Senast redigerad av Död o återfödd 2017-11-21 kl. 22:56.
Citera
2017-11-21, 22:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Här är en intr artikel där nasa erkänner att de har sprayat oss
NASA have admitted to spraying lethal chemtrails into our atmosphere – saying that lithium being sprayed into the Earths ionosphere helps to treat people with manic depression or bi-polar disorder.

Nja, det påstås att NASA har erkänt det.
Det har samma tyngd som när jag säger
"NASA har inte erkänt att de sprayar".

Hittar du något officiellt dokument som stödjer påståendet? Någon smula kanske? Någon mer källa som inte är en konspirationssida?
Senast redigerad av madtop 2017-11-21 kl. 22:57.
Citera
2017-11-21, 22:57
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Dessa "cirrusmoln" skapas ju från chemtrailsen som NATO:s chemtrailplan chemtrailar över oss!

Enda logiska förklaringen till dessa artificiella "cirrusmoln"...

De fanns inte i vår barndom...

Därför som meteorologerna tvingats hitta på en massa nya namn på "moln"...
Japp så är det 12st tom.
https://www.sciencealert.com/it-s-official-there-are-now-12-new-types-of-cloud
It's Official: There Are Now 12 New Cloud Types to Fall in Love With
Commence your cloud-gazing.
PETER DOCKRILL 25 MAR 2017
It's not every day that the world officially recognises a new species of cloud, but then again, this has been no ordinary week.

In case you missed it, Thursday was World Meteorological Day, and the UN's official weather body observed the occasion by recognising 12 new types of cloud and cloud features, including asperitas – the wave-like cloud structures that make it look like the world is underwater, as if the sky were the surface of the ocean.
Citera
2017-11-21, 23:00
Bannlyst
Har du lagt märke till att den ”svans” av utsläpp som bildas efter ett jetflygplan har förändrats på senare tid. Förr i tiden släpptes en svans, till större delen bestående av kondens (därav ConTrails). Denna löstes relativt snabbt upp och försvann.

På senare tid har också en annan typ av ”svans” börjat dyka upp. En svans som inte löses direkt utan som dröjer sig kvar en längre tid på himlen och sprids. Detta är ChemTrails. Det är aerosoler som släpps ut från planen.
Aerosoler som innehåller kemikalier av alla möjliga slag. Många av dem giftiga för oss människor. Analyser visar att de innehåller aluminiumoxid, barium, strontium men också nya typer av bakterier.

Allt är framtaget med nanoteknik. http://den-stora-konspirationen.blogspot.se/2013/12/udda-foreteelser-chemtrails.html
Citera
2017-11-21, 23:00
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Här är en intr artikel där nasa erkänner att de har sprayat oss
NASA have admitted to spraying lethal chemtrails into our atmosphere – saying that lithium being sprayed into the Earths ionosphere helps to treat people with manic depression or bi-polar disorder.

NASA personnel have come forward saying that lithium, along with other potentially harmful chemicals, are intentionally sprayed into our environment regularly.
https://www.globalresearch.ca/chemtrails-aerosol-and-electromagnetic-weapons-in-the-age-of-nuclear-war-4/5617879

Avslöjande!

Det är just litiumet som färgar alla moln på himlen rosaröda vid skymning, efter dagar med tung chemtrailbesprutning!
Citera
2017-11-21, 23:01
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Dessa "cirrusmoln" skapas ju från chemtrailsen som NATO:s chemtrailplan chemtrailar över oss!

Enda logiska förklaringen till dessa artificiella "cirrusmoln"...

De fanns inte i vår barndom...

Därför som meteorologerna tvingats hitta på en massa nya namn på "moln"...

Om du hitta den första utgåvan av boken "Internationell molnatlas" som kom ut 1896 så kommer du med 100% läsa om cirrusmoln...
Citera
2017-11-21, 23:02
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Cirrusmoln har funnits i miljontals år.

Ja, naturliga cirrusmoln, men inte dagens artificiella "cirrusmoln", som nästan alltid uppträder efter chemtrailande!
Citera
2017-11-21, 23:04
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ja, naturliga cirrusmoln, men inte dagens artificiella "cirrusmoln", som nästan alltid uppträder efter chemtrailande!

Eller kanske du ska tänka tvärt om...

Att kondensstrimmor (det du kallar chemtrails) nästan alltid uppträder där cirrusmoln finns.

EDIT:
Nu när du ändå svarar på mina inlägg väntar jag med spänning om hur du tänker om mina bevis för en konformad skugga... Eller ska du sluta svara mig nu igen bara för du får panik när din världsbild rasar?
Har ju skickat dig ett PM om detta t.o.m idag IGEN!!!
Senast redigerad av Jazzil 2017-11-21 kl. 23:08.
Citera
2017-11-21, 23:05
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Jomen, dé é hittepåmoln ...

"Tora Tomasdottir, även hon SVT:s meteorolog, har en annan favorit än kollegan – hennes favoritmoln är de nattlysande molnen.

– De ligger 80 kilometer upp i jordens atmosfär jämfört med övriga moln som ligger på en höjd av max tio kilometer. https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fler-moln-pa-webben-forvanande-att-pahittade-moln-ar-med

Molnen bli ledande med partiklarna.
Mind-control CHEMTRAILS caught on camera? Mysterious green glow blamed on geo-engineering
A MYSTERIOUS green glow that lit up homes at night and left residents baffled has been hailed as evidence of "mind-controlling chemtrails."
By JON AUSTIN
https://www.express.co.uk/news/weird/851208/Chemtrails-filmed-green-glow-geoengineering-Tonbridge-Kent
Citera
2017-11-21, 23:10
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Har du lagt märke till att den ”svans” av utsläpp som bildas efter ett jetflygplan har förändrats på senare tid. Förr i tiden släpptes en svans, till större delen bestående av kondens (därav ConTrails). Denna löstes relativt snabbt upp och försvann.

På senare tid har också en annan typ av ”svans” börjat dyka upp. En svans som inte löses direkt utan som dröjer sig kvar en längre tid på himlen och sprids. Detta är ChemTrails. Det är aerosoler som släpps ut från planen.
Aerosoler som innehåller kemikalier av alla möjliga slag. Många av dem giftiga för oss människor. Analyser visar att de innehåller aluminiumoxid, barium, strontium men också nya typer av bakterier.

Allt är framtaget med nanoteknik. http://den-stora-konspirationen.blogspot.se/2013/12/udda-foreteelser-chemtrails.html

Morgellon disease påstås komma från programmet.
LAB RESULTS of Filaments falling from the skies over Wexford, Ireland - 11/12/17 Excerpt of initial report by Cliff Carnicom, 11/8/2017 (Full Report) Let us introduce this most recent report; on this occasion it comes to us from the grounds of Ireland: Filament sample submitted by Terry
https://chemtrailsplanet.net/category/morgellons/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in