2010-06-09, 17:37
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Du har fortfarande inte presenterat bevis, snacka om vem som är mindfucked.

USA, Tyskland och Australien har erkänt chemtrails som "ofarlig" wehther control.
Hur länge skall ni blindskallar förneka fakta?

Den som inte ser skillnad på chemtrails och contrails vill jag kalla idiot.
Senast redigerad av sten.b 2010-06-09 kl. 17:42.
Citera
2010-06-09, 18:29
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
USA, Tyskland och Australien har erkänt chemtrails som "ofarlig" wehther control.

Ligger Lucifer bakom detta också?

Jag skulle gärna se åtminstone ett halvbra bevis för att dessa länder har "erkänt" chemtrails, och inte ett påstående på att man kan förändra vädret med kemikalier. Det är känt sedan länge och fullkomligt ointressant.
Citera
2010-06-09, 18:52
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
sa mannen som trodde att Bretagne var ett land med eget flygvapen.

Citat:
Gör du det. De flesta kallar dig idiot för allt du säger.
Citera
2010-06-09, 18:57
Medlem
nxstys avatar
Citat:

Källa på det?

Visserligen har vissa stater försökt sig på väderkontroll vid speciella tillfällen (OS i Kina tex). Men det är förstås inte samma sak som chemtrails.
Citera
2010-06-10, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nxsty
Källa på det?

Visserligen har vissa stater försökt sig på väderkontroll vid speciella tillfällen (OS i Kina tex). Men det är förstås inte samma sak som chemtrails.

Källor finns över hela internet. Det är ett känt faktum. Om du är helt ordblind och inte kan hitta källor, ens när du vet EXAKT vad du söker efter, så tror jag inte du kommer ha intellekt nog att "uppskatta" bevisen för vad dom är, erkännande av chemtrails, "FORSKARE" som säger att det är ofarligt att andas in barium och aluminium under lång tid osv.
Citera
2010-06-10, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Källor finns över hela internet. Det är ett känt faktum. Om du är helt ordblind och inte kan hitta källor, ens när du vet EXAKT vad du söker efter, så tror jag inte du kommer ha intellekt nog att "uppskatta" bevisen för vad dom är, erkännande av chemtrails, "FORSKARE" som säger att det är ofarligt att andas in barium och aluminium under lång tid osv.
Antingen plockar du fram bevis, eller så får du fortsätta framstå som en dumstrut.

Kom i håg att det var du som sa att det fanns bevis, du har själv gått utanför teori och gått in på att det är vetenskapligt bevisat.
Det är en tung börda du satt på dig.
Citera
2010-06-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Antingen plockar du fram bevis, eller så får du fortsätta framstå som en dumstrut.

Kom i håg att det var du som sa att det fanns bevis, du har själv gått utanför teori och gått in på att det är vetenskapligt bevisat.
Det är en tung börda du satt på dig.

http://www.educate-yourself.org/ct/

Okej. Börja läsa igenom allt där. När jag kommer hem kan jag skicka sparade länkar med quotes och artiklar där USA bland annat erkänner chemtrails.
Citera
2010-06-10, 08:51
Medlem
Citat:
Metoden att spraya moln (silverjodid) för att framkalla regn är ju väl känd.
Däremot finns det ju lite olika uppfattningar om hur bra detta egentligen fungerar..
Finns det andra metoder för väderkontroll som du kan länka till?
Används passagerarplan för dessa aktioner?

/T
Citera
2010-06-10, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Metoden att spraya moln (silverjodid) för att framkalla regn är ju väl känd.
Däremot finns det ju lite olika uppfattningar om hur bra detta egentligen fungerar..
Finns det andra metoder för väderkontroll som du kan länka till?
Används passagerarplan för dessa aktioner?

/T

Inte det han pratar om.
Citera
2010-06-10, 10:51
Medlem
Pågående aktiviteter?

"Fördelen" med konspirationen chemtrails är ju (enligt dom som tror på den) att den pågår i nutid.
Det borde således finnas gott om uppslagsändar för den som vill "gräva" och komprometera/avslöja dom skyldiga.
Vilka aktiviteter pågår i den riktningen?
Eller är det möjligen så att det enda som görs är att rapportera trails( eventuellt med bild) och ondgöra sig?

/T
Citera
2010-06-10, 12:23
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Pågående aktiviteter?

"Fördelen" med konspirationen chemtrails är ju (enligt dom som tror på den) att den pågår i nutid.
Det borde således finnas gott om uppslagsändar för den som vill "gräva" och komprometera/avslöja dom skyldiga.
Vilka aktiviteter pågår i den riktningen?
Eller är det möjligen så att det enda som görs är att rapportera trails( eventuellt med bild) och ondgöra sig?

/T

Precis, jag förslog i en annan tråd att de som tror på chemtrails skulle dra ut och samla lite prover när plan flyger förbi, kombinera med lite kontrollprover och skicka allt till något labb för analys. Det skulle kosta en slant men då får de ju sina bevis. Varför gör ingen det?
Citera
2010-06-10, 12:29
Medlem
Vet ej om detta har postas tidigare men men: http://www.youtube.com/watch?v=YOGUqXRXPts&feature=related

Artisten Prince pratar om ämnet i en TV intervju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in