Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Ja jag har andats in chemtrails det var då jag fick min blodhosta och förkylning.
9 miljoner Svenskar har andats samma luft som dig, och endast ett fåtal av dem har rapporterat blodhosta och förkylning.
Lustigt nog, så finner man flest personer som rapporterar Blodhosta hos de som även är missbrukare av diverse dopaminerga droger dock.
Lustigt sammanträffande där.
Det är nästan så att man kan misstänka att Slumpen som fenomenal entitet, kör en medveten Vendetta emot Dig just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Nej inte vad jag vill utan till sanningen.
Fast om du redan har en förutfattad mening om vad "sanningen" är, så kommer ju ditt sinne att se till att manifestera de symptom som krävs för att ge dig denna sanning.
Att
forska om något, är att ge sig in i en undersökning där man opartiskt MÄTER var sak för sig, och utan att dra slutsatser förrän mätningen är över och man har BEVIS för vad man misstänkte från början.
Om ditt sinne är lika ostrukturerat som din argumentationsförmåga är, så borde även DU ha bevis nu om att ditt sinne INTE är att lita på när det handlar om detaljerade kemiska analyser.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Vanlig kondesstrimma hade inte haft denna effekt som jag fick,
Där kommer vi återigen till ytterligare en fråga som du duckat genom tråden, nämligen
hur kan du
se skillnad mellan en kondensstrimma och en chemstrimma, på 10km avstånd?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
man får inte blodosta och förkylning av vanlig kondestrimmor,
Man
får det däremot av överdrivet kokainmissbruk eftersom det dels expanderar blodkärlen och gör dem mer känsliga för yttre påverkan (t ex en häftig inanding), samt förgör sitt immunförsvars regernation via den extensiva sömnbrist som uppstår.
Det är kokainet som får dig att hosta blod. Inte "chemtrails".
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Partiklarna åkte ner snabbare än ljudets hastighet
Även här har vi många frågor du lämnat obesvarade, som t ex de fysiska aspekterna av partiklar som har förmågan att accellerera till ljudets hastighet utan yttre hjälp?
Hur sker
det?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Det var en CP Company jacka dom är ganska dyra som har skyddsglasögon inbyggda på luvan, jag hade munskydd också separat med filter i så jag inte andades in skitet.
Vilken partikelstorlek kunde detta munskydd blockera då? Var det lufttätt mellan munskyddet och ansiktet? Vilket material är skyddet tillverkat av?
Ange gärna specifikationen i nanometer på vilka partiklar skyddet sägs stoppa.