2015-08-22, 12:10
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
en massa KRIMINELLA
Vad sa polisen när du anmälde den kriminella verksamheten?
Citera
2015-08-22, 14:22
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Chemtrailandet nattetid sker alltid åt öst (precis som nu) där solen stiger upp, för att blocka solen, vilket är ett av chemtrailandets mål, att försvaga vårt immunförsvar så att vi lättare ådrar oss sjukdomar och ohälsa!
Är övriga kemspårare överens med dig om att det är ett primärmål för chemtrails att hindra solen från att nå jordytan? Eller har du precis gått över till någon helt egen unik teori som är off topic i denna tråd? NATO FÖRSÖKER BERÖVA OSS SOLSTRÅLNING!

Sedan får du nog förklara varför en mycket liten begränsning av solstrålning skulle vara negativt?

Jag trodde att det var allmänt känt vid det här laget att för mycket sol är skadligt för människor? Och chemtrails används ju uppenbarligen inte till att fullständigt blockera solen, så det verkar ju i så fall jättesnällt av NATO att erbjuda lite extra solskyddsfaktor om din teori stämmer. Kanske hjälper det också till att motverka global uppvärmning?

Lägg sedan till att chemtrails, om det existerar, självklart luktar gott och har extremt hälsobringande egenskaper, bland annat genom att amputerade kan återfå förlorade kroppsdelar med hjälp av nanobotarna.
Citera
2015-08-22, 15:06
Medlem
bernad_laws avatar
Nu räcker det. Antingen använder ni smileys på ett rimligt sätt eller så kan ni räkna med varningar för trams. /Mod
Citera
2015-08-22, 15:10
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Förklara för oss då hur det kommer sig att var i Sverige man än befinner sig vid soluppgång (de tillfällen då det chemtrailats kraftigt nattetid), att man siktar chemtrailsen och chem-molnen mot öster?

Givetvis för att chemtrailarnas mål är att blocka solen!

Haha du är ju underbar, ville bara tacka för alla skratt man fått genom att läsa och följa den här tråden. Ganska skrämmande om du inte spelar dum dock, annars är det väldigt illa för dig
Citera
2015-08-22, 15:50
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Är övriga kemspårare överens med dig om att det är ett primärmål för chemtrails att hindra solen från att nå jordytan?

Hört talas om Solar Radiation Management?

Läs på, återkom sedan:

http://www.globalresearch.ca/solar-radiation-management-geoengineering-and-chemtrails/5356632

Du är ju mer än lovligt oinsatt i chemtrailandets effekter...

Citat:
Sedan får du nog förklara varför en mycket liten begränsning av solstrålning skulle vara negativt?

Du anser alltså att 20-30 % mindre solinstrålning är LITE ?

Det är en EXTREM MINSKNING, och huvudskälet till varför vårt immunförsvar försämras, varför växtlighet drabbas mer och mer av mögel, varför depressioenr ökar lavinartat etc, etc...

Citat:
Kanske hjälper det också till att motverka global uppvärmning?

Det är chemtrailandet som PÅSKYNDAR den globala uppvärmningen, då vintrarna blivit mycket varmare och kortare pga att det ständiga chemtrailtäcket över oss gör att den globala temperaturen ökar !!!

Citat:
Lägg sedan till att chemtrails, om det existerar, självklart luktar gott och har extremt hälsobringande egenskaper, bland annat genom att amputerade kan återfå förlorade kroppsdelar med hjälp av nanobotarna.

Rapporterad för 0.03. Trams och off-topic
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-22 kl. 15:57.
Citera
2015-08-22, 16:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Hört talas om Solar Radiation Management?

Läs på, återkom sedan:

http://www.globalresearch.ca/solar-radiation-management-geoengineering-and-chemtrails/5356632

Du är ju mer än lovligt oinsatt i chemtrailandets effekter...

Du anser alltså att 20-30 % mindre solinstrålning är LITE ?

Det är en EXTREM MINSKNING, och huvudskälet till varför vårt immunförsvar försämras, varför växtlighet drabbas mer och mer av mögel, varför depressioenr ökar lavinartat etc, etc...

Det är chemtrailandet som PÅSKYNDAR den globala uppvärmningen, då vintrarna blivit mycket varmare och kortare pga att det ständiga chemtrailtäcket över oss gör att den globala temperaturen ökar !!!

Rapporterad för 0.03. Trams och off-topic
Du har uppenbarligen inte läst "källan" du hänvisar till. "scientists found during the 3-day grounding of all US planes after 9/11 (except those scooting Saudis out of the country). Ground temperatures increased 2-3 ºC during the absence of contrails, persistent or not.".

Eftersom man enligt dig är mer än lovligt oinsatt om man inte har läst den källan så kan jag bara konstatera att du uppenbarligen är mer än lovligt oinsatt.

20-30% låter faktiskt jättemycket. Men när uppgiften kommer från någon så oinsatt som dig så är man nästan tvungen att direkt utgå från att den är felaktig. Du har kanske förväxlat det med funktionsnivån i din egen hjärna jämfört med en gravt efterbliven hjärna eller något annat helt irrelevant mätvärde?

Sedan förstår jag inte alls varför du har anmält mitt inlägg för trams och off topic. Du har ju själv presenterat källor som uppger att chemtrails har positiva egenskaper och skyddar mot global uppvärmning. Det är ju precis i linje med vad jag sagt hela tiden. Om det finns chemtrails så har dessa underbara och fantastiska egenskaper. Jag anar att det i så fall kan vara ett tidigt prototypförsök utfört av NATO-aliens som resulterade i berättelsen om Jesus återuppståendelse i bibeln.

Om det senare visar sig stämma så betyder det inte bara att chemtrails är underbara utan att dom per kristen definition är gudomliga! Kanske är NATO-aliens det som bibeln kallar änglar? Och chemtrails någon form av ängladamm? Du borde i så fall skämmas rejält som pratat så mycket illa om chemtrails.

Personligen vet jag inte om chemtrails existerar. Spontant känns det för bra för att vara sant. Men oavsett om dessa finns så är dom i vilket fall som helst i sämsta fall underbara och i bästa fall gudomliga!

Okej?
Citera
2015-08-22, 17:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du är ju mer än lovligt oinsatt i chemtrailandets effekter

När man läser dina inlägg så får man intrycket att du tror att chemtrails finns i verkligheten och att det är ett ämne som studeras. Men så är det inte riktigt.

Alla är totalt oinsatta i effekter som uppstår av "chemtrailande" av den enkla anledningen att fenomenet aldrig studerats. Det finns inga studier eller forskning om"chemtrails" och ännu mindre har effekterna av dessa studerats.

Och det är väl ganska självklart om man tänker efter. Att studera effekterna av något som inte finns är en minst sagt korkad idé.
Senast redigerad av madtop 2015-08-22 kl. 18:10.
Citera
2015-08-24, 23:25
Medlem
Harfagers avatar
Visst vore det ett smart sätt att sprida något med något så oskyldigt som en kondensstrimma men bara det att det kan ta upp till 3 år för något att landa på jorden spridda på 12 000 meter är ju vanskligt .

D-vitamin är en sak som vi kan gå miste om och det vore synd , vi får ju inte något på vinterhalvåret så det blir mer kosttillskott då man får inmundiga.

Kondensstrimmor av fågel här
[url][http://www.smhi.se/kunskapsbanken/kondensstrimmor-efter-svalor-1.91873/URL]
Citera
2015-08-25, 09:44
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Haha du är ju underbar, ville bara tacka för alla skratt man fått genom att läsa och följa den här tråden. Ganska skrämmande om du inte spelar dum dock, annars är det väldigt illa för dig

För ett par dagar sedan var det osynliga chemtrails som var det nya rosa. Osynligt kan inte blockera solen. Numera är syftet att blockera solen och då är väl målet att de blir så tjocka som möjligt. Då ska man inte använda tunga metaller utan lätta saker som is (moln).
Citera
2015-08-26, 12:43
Bannlyst
Inte sett planen på länge nu där jag bor men genom mitt resande har jag märkt att Kalmar och Trollhättan tex fortfarande har mycket aktivitet på sin himmel dag som natt. Såg en "orb" också men för mig såg den triangelformad ut och dessutom större än planet och stack sedan iväg med tja 4 gånger så hög hastighet som planet eller liknande efter att ha "stalkat" planet i ca 3 min. Tror inte man skall bry sig allt för mycket om varken metaller eller nanoteknik i samband med chemtrails för sanningen bakom detta är nog oändligt mycket märkligare än vi tror och efter all tid jag spenderat på detta så är min slutsats att något skall döljas man är otroligt skicklig på att blocka både solen och månen på under 30 min MEN det finns "alltid" ett tredje lager av skimmer och det där 3 lagret som döljer precis ingenting "på pappret" gör mig bara så enormt nyfiken.
Citera
2015-08-26, 16:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwabenland
Inte sett planen på länge nu där jag bor men genom mitt resande har jag märkt att Kalmar och Trollhättan tex fortfarande har mycket aktivitet på sin himmel dag som natt. Såg en "orb" också men för mig såg den triangelformad ut och dessutom större än planet och stack sedan iväg med tja 4 gånger så hög hastighet som planet eller liknande efter att ha "stalkat" planet i ca 3 min. Tror inte man skall bry sig allt för mycket om varken metaller eller nanoteknik i samband med chemtrails för sanningen bakom detta är nog oändligt mycket märkligare än vi tror och efter all tid jag spenderat på detta så är min slutsats att något skall döljas man är otroligt skicklig på att blocka både solen och månen på under 30 min MEN det finns "alltid" ett tredje lager av skimmer och det där 3 lagret som döljer precis ingenting "på pappret" gör mig bara så enormt nyfiken.

Har du lust att utveckla det där med "3:e lager", jag hänger inte med riktigt.
Menar du att kondensstrimmorna är i 3 lager? Eller är det så att du alltid ser k-strimmor och tunna cirrostratos samtidigt?

Kondensstrimmor och cirrostratus uppstår under samma förutsättningar så det är ganska naturligt att man ser dem samtidigt. Det handlar i båda fallen om fuktig luft som kyls av och bildar vanlig is.

Här är en fin bild på ett tunt cirrostratusmoln, man ser knappt molnet (och det döljer knappt något) utan man lägger mest märke till det "skimmer" som bildas runt solen.
http://www.top-wetter.de/lexikon/c/cirrostratus.jpg
Senast redigerad av madtop 2015-08-26 kl. 16:16.
Citera
2015-08-26, 16:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwabenland
Jag sa ju precis att jag inte på något sätt talade till er sort så varför svarar ni mig? Det var en simpel liten rad som var hur glasklar som helst, att jag inte skulle spendera 2 minuter på er kondenstroll borde ni förstått vid det här laget.

Eftersom du inte vill utveckla så är det naturliga att alla drar slutsatsen att det du kallar "3:e lagret" är helt vanliga cirrostratusmoln.

Citat:
Cirrostratus över Sverige ligger vanligen på höjder mellan 5 och 13 km. Utseendet är som en tunn vit-grå slöja ibland med lite trådiga inslag. Molnet kan dra upp från ett väderstreck för att efter ett tag täcka en stor del av himlen.
http://www.smhi.se/kunskapsbanken/cirrostratus-slojmoln-1.31792
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in