Citat:
Ursprungligen postat av
HAARPSWEDEN
Ja för att få ihop det du tror på så får ni först och främst skriva om hur kondensation fungerar så ni är uppenbarligen duktiga på att förklara "inten" så kom loss nu bara.
Chemtrails har alla med ögon skådat. Hur jag skall förklara detta för dig, någon som är blind vet jag inte. Har du några förslag?
Nej inte någonting så kom loss nu. Du lät ju så säker precis så något av det du påstår måste du ju kunna förklara?
Du kan inte debunka molnens värme eftersom det är fakta så vad är debunkat tror du?
Man har testat regn och snö, som inte förorenat, det finns precis inga tvivel alls när regn och snö visar skyhöga mängder av tunga metaller så igen vad är det du tror är debunkat? Att ni förnekar fakta och det precis alla kan se med sina egna ögon gör nämligen ingen skillnad alls för oss med kunskap i ämnet. Inte bara har ni cyklat bort er fullständigt och ser inte ens skillnad på contrails som försvinner och chemtrails som stannar... utan ni kan fortfarande inte ens förklara planen vilka uppenbarligen inte är kommersiella flyg. Så precis ingenting är debunkat man har bara lyckats hjärntvätta folk att inte tro på sina egna ögon längre och få dom att tro att principen bakom kondensation vore något svårt och krångligt. Mest sorgligt att skåda er, ni har väl en dödslängtan antar jag.
vad är det du hela tiden pratar om att vi kan se med våra egna ögon?
det enda jag ser i himlen är contrails.
tills dess att det är bevisat att det är något annat.
tycker inte det är något konstigt.
och eftersom det INTE går att testa markprover för att fastställa något som syns på himlen, får ni komma med bättre bevis än så. (snön du testar kan ha färdats flera hundra mil innan det landar och det är fullkomligt galet att påstå att snön dragit med sig chemtrails ner. det går inte att fastställa. Ni KAN inte gå på markprover. De kan komma VARIFRÅN SOM HELST.
Det ni måste göra är, upp i skyn och testa självaste chemtrailen. Do it.)
bevisbördan ligger inte på mig. jag måste inte bevisa någonting. det är där problemet ligger lite tror jag, med dig.
du vill att jag skall bevisa att chemtrails inte finns... men det går inte.. det är vetenskapligt, logiskt, teoretiskt och fundamentalt omöjligt.
däremot, har du alla chanser i världen att bevisa för mig, att chemtrails existerar.
och jag lovar dig - så fort du visar mig dessa bevis, kommer jag granska dessa med ett 100%-igt öppet sinne. Jag är väldigt intresserad av konspirationer och har en väldigt cynisk världsbild.
det finns dock gränser - och dessa gränser har jag själv valt att sätta där det helt enkelt inte finns bevis.
de bevis som pro-chemtrail lägret lagt upp (och tro mig, du sitter inte på mer bevis än någon annan) är helt enkelt ofta ganska enkla att "debunka" -
och i de flesta fall väldigt ambivalenta och argumentativa utan någon substans.
"jag tror på gud för du kan inte bevisa att han inte finns"
"varför finns det så många biblar och religioner runt om i världen om inte gud funnits"
visst - möljigen ett extremt exempel men principen är densamme.