2008-07-04, 15:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Att vi, motståndarsidan, är irriterade är just det som du påpekare. Er sidas brist på bevis. Ni säger precis som du skriver att det visst kan vara sant eftersom det inte går att bevisa icke existens av något, som t.ex. chemtrails. Vi har inte undersökt alla chemtrails därför kan dessa existera säger ni. Det spelar ingen roll hur mycket det bevisas att det inte förekommer chemtrails för en foliehatt. Denne kan alltid ta till, det spelar ingen roll för alla chemtrails har inte blivit undesökta därför kan det fortfarande vara sant.

Du yrar t.ex. om NWO. Har du några konkreta bevis att de existerar? Förutom foliehattsbevisen.

1. Jag och många med mig tror att de finns därför finns de.
2. Ni kan inte bevisa att de inte finns för ni har inte undersökt allt.

Nå! Fram med dom nu. Bevisen alltså.

PMa mig när du har lite kött på benen.
Men för tusan. Har det inte klart och tydligt framgått vad jag tror om chemtrails redan?
Vad gäller NWO har jag hur många bevis som helst. Men innan du börjar diskutera med mig i NWO tråden måste du kunna svara på frågan "vad är NWO?"
Senast redigerad av Japhy 2008-07-04 kl. 15:54.
Citera
2008-07-04, 23:48
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Jag har sett denna innan

Har du tittat på vilken typ av artiklar denne journalist skriver? Han är en fullfjädrad foliehatt. Men Ok han är journalist (?) och har skirivt artiklar det är mer än de flesta har gjort. Nu skulle det vara intresant och veteskapligt att se andra verifiera hans resultat. Det är då det börjar bli intressant. Fortfarande kvarstår naturligtvis problemen runt hur denna konspiration är organiserad. Men vi kan bortse från denna lilla detalj så länge.

Man måste fråga sig vem som sitter med foliehatten.
Här erkänner det tyska flygvapnet att dom släpper chemtrails (ofarliga). Dom är väl också foliehattar?

Du sitter snart där ensam med din hatt emedan alla andra ser vad som pågår ovan våra huvuden.

Här massor av info. för dom har tagit av sig hatten:
http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html

Tycker du inte att det är märkligt att 1000-tals människor demonstrerar och väcker åtal mot myndigheter över hela världen mot (enl. dig) den vattenånga som naturligt skapas när värme möter kyla.

Det krävs partiklar för att skapa moln. Fråga dina "experter".

För den som vill se:

http://video.google.com/videoplay?docid=8004881114646406827&q=800488111464 6406827
Senast redigerad av sten.b 2008-07-05 kl. 00:04.
Citera
2008-07-05, 12:51
Medlem
Nate Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
...
Får man fråga varför NWO inte släpper sina Chemtrails på natten då de ej går att observera? Lampor och liknande kan de ju släcka. Jag menar, varför på dagen, när de blir sedda, om de kan göra det på natten ovanför molntäcket?
Citera
2008-07-05, 13:10
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Får man fråga varför NWO inte släpper sina Chemtrails på natten då de ej går att observera? Lampor och liknande kan de ju släcka. Jag menar, varför på dagen, när de blir sedda, om de kan göra det på natten ovanför molntäcket?

Det kan ju vara så att de gör det på dagen för att folk är ute då. Om man är ute i skiten så andas man ju in det när det når ner till marken!
Citera
2008-07-05, 18:40
Medlem
sten.bs avatar
Citat:

Det pågår natt som dag men det är svårt att dokumentera det som händer nattetid.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread290975/pg1

Att man inte sprider skiten ovan molnen är på grund av att effekten blir inte densamma.
Citera
2008-07-05, 19:19
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Det pågår natt som dag men det är svårt att dokumentera det som händer nattetid.
Och hur kan du veta det? Ni har ju inte ens dokumenterat vad som händer på dagtid! Med er exellenta bevisföring kan jag lika gärna filma kondensspår, lägga ut filmen på youtube och hävda att Haribo släpper ut sockervadd på 5000 meters höjd för att öka godisberoendet hos befolkningen.

Citat:
Att man inte sprider skiten ovan molnen är på grund av att effekten blir inte densamma.
Tänk om du skulle börja med att bevisa vad dina chemtrails består av. Hittills har du inte fått kläckt ur dig mer än vad du tror att de består av.
Så, hur kan du påstå att effekten av ett okänt, obevisat ämne, försämras av att blandas med en högre luftfuktighet? Du vet ju inte ens vad/vilka ämnen det rör sig om.
Citera
2008-07-05, 20:05
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Och hur kan du veta det? Ni har ju inte ens dokumenterat vad som händer på dagtid! Med er exellenta bevisföring kan jag lika gärna filma kondensspår, lägga ut filmen på youtube och hävda att Haribo släpper ut sockervadd på 5000 meters höjd för att öka godisberoendet hos befolkningen.

Tänk om du skulle börja med att bevisa vad dina chemtrails består av. Hittills har du inte fått kläckt ur dig mer än vad du tror att de består av.
Så, hur kan du påstå att effekten av ett okänt, obevisat ämne, försämras av att blandas med en högre luftfuktighet? Du vet ju inte ens vad/vilka ämnen det rör sig om.

Antingen är du ett ignorant får på väg till slakt eller är du betald (eller obetald) för att slå ner på den uppenbara sanningen att chemtrails existerar.

Du kan titta på ett försök att analysera innehållet på chemtrails på:
http://video.google.com/videoplay?docid=1782365801478898327

Jag har och kan fortfarande se kondensspår på himlen och dom upplöses rätt fort.
Meteorologer vet att moln skapas av vattenånga som binds av partiklar. Men man vet inte vilken form av partiklar.

Det har tagits många prov på nedfallet av chemtrails och det visar sig att det innehåller barium och aluminium. Dessutom kanske det innehåller de fibrer som min ovanstående länk diskuterar.

Jag vet att du inte är intresserad att fördjupa dig i detta. Jag vänder mig till dom andra som med öppna sinnen vill veta vad som händer ovan där.

Jag testade googles översättningsprogram så ursäkta alla fel:

Citat:
Det finns massor av mönster och prejudikat som tyder på att hemliga biowarfare experiment som rutinmässigt pacticed om den amerikanska allmänheten utan sitt informerade samtycke. Två Congressional utredningar in1977 och 1994 - och nyligen hävts brittiska försvaret handlingar - detalj 50 år av "open air" test som används på fartyg och spray-utrustade flygplan för att sprida biologiska stridsmedel simulaants i hundratals städer över hela USA, Kanada och Storbritannien finns mer till denna artikel. Jag ville bara ge er några av info grund kunde spendera resten av dagen skriva här grejer.
Hittills några av de kemikalier som samlats in från Chemtrail spray och lab testas är:
1. Bacilli & Molds 2. Bacilli & formar 2. Pseudomonas Aeruginosa 3. Pseudomonas aeruginosa 3. Pseudomonas Florescens 4. Pseudomonas Florescens 4. Bacilli Amyloliquefaciens 5. Bacilli amyloliquefaciens 5. Streptomyces 6. Streptomyces 6. Enterobacteriaceae 7. Enterobacteriaceae 7. Serratia Marcscens 8. Serratia Marcscens 8. Human White Blood Cells 9. Mänskliga vita blodkroppar 9. En restricter enzym som används i forskningslaboratorier för bit och kombinera DNA-10. Enterobacter Cloacae 11. Enterobacter Cloacae 11. Andra bacilli och andra giftiga mögel kan producera hjärtsjukdom och hjärnhinneinflammation, liksom akut övre gastrointestinal och nöd. 12. 12. JP-8 Jet Fuel = Ethylene Dibromide JP-8 jetbränsle = Etylendibromid
# 2. # 2. Pseudomonas Aeruginosa = Respiratory tract infection by the ubiquitous bacterium. Pseudomonas aeruginosa = respiratory tract infection av vardagens bakterie. Cancer och bränna patienter också allmänt lider attack från denna organism. Till skillnad från andra bakterier som vistas i miljön, P. aeruginosa har en anmärkningsvärd förmåga att orsaka sjukdom. Pseudomonas har förmågan att anpassa och frodas i många ekologiska nischer, inklusive människan. När infektioner är etablerade, P. aeruginosa producerar en rad giftiga proteiner som orsakar inte bara omfattande vävnad skadas, utan också störa den mänskliga immunesystem försvar mekanismer. Dessa proteiner varierar från potenta gifter som kommer in och dödar celler på eller i närheten av storleken på colonization todegradative enzymer som permantly störa cellens membran och bindväv i olika organ. P. aeruginosa successfully colonizes the respiratory tract. P. aeruginosa framgångsrikt colonizes andningsorganen. En anledning är att den producerar en mycket skyddande kapsel av de mucoid polysackarid alginate. Detta gör att bakterierna att tåla engulfment av immun systemcells och bättre följa de lining av lungor. Det är troligt att antibiotika inte effektivt utrota Pseudomonas från lungorna på grund av denna skyddande kapsel. Dessutom har vissa Pseudomonas stammar kan inaktivera den narkotika som hotar dem med hjälp av enzymer att ändra drog.
# 7. Serratia marcescens är en betydande opportunistiska mänskliga bakteriella patogener. Denna mikroorganism har visat sig vara orsak till många livshotande sjukdomar, såsom lunginflammation, hjärnhinneinflammation och endokardit. Det är en av de viktigaste orsakerna till infektioner i vården. Allvaret i en S. marcescens infektion förvärras av det faktum att det är mycket motståndskraftigt mot vanligaste antibotics, vilket gör behandlingen svår. I denna studie en av de faktorer som bidrar till antibiotikaresistens i S. marcescens kommer att undersökas. För att ett antibiotikum dödar eller hämmar tillväxten av bakterier det måste penetrera utsida eller membran och skriver in bakterie som är mycket svårt. Jag hoppas några av detta hjälper dig att bättre förstå vad det är vi kämpar mot.
Om du vill veta mer, kontakta: www.spiralintoit.com
Senast redigerad av sten.b 2008-07-05 kl. 20:34.
Citera
2008-07-05, 20:15
Medlem
Nate Blacks avatar
Skulle någon (Sten.b kanske) kunna svara på varför "chemtrails" ligger kvar på himlen? De jag ser ligger kvar ganska så ofta, de faller aldrig liksom bort snabbt. Vore inte det smartare, från NWOs synpunkt?

Jag vet inte mycket om chemtrails, men jag har svårt att se varför en sådan mäktigt grupp som NWO ska vara, skulle vara så ineffektiva och dumma. Säkerligen finns det sätt att sprida gifter utan att lämna spår efter sig?
Citera
2008-07-05, 20:53
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Antingen är du ett ignorant får på väg till slakt eller är du betald (eller obetald) för att slå ner på den uppenbara sanningen att chemtrails existerar.
Tyvärr, jag tjänar fortfarande inga pengar på att peka ut avsaknaden av all vett och sans i dina roliga fantasier. Jag gör det för mitt eget höga nöjes skull.

Citat:
Jag har och kan fortfarande se kondensspår på himlen och dom upplöses rätt fort.
Japp, och kondensspår är det enda du ser för det är det enda som finns
Citat:
Meteorologer vet att moln skapas av vattenånga som binds av partiklar. Men man vet inte vilken form av partiklar.
Vilket bevisar att du faktiskt inte vet ett smack om meteorologi. Du menar alltså att man inte vet hur moln bildas?

[quote=sten.b]

Citat:
Jag vet att du inte är intresserad att fördjupa dig i detta. Jag vänder mig till dom andra som med öppna sinnen vill veta vad som händer ovan där.
Du anar inte hur fascinerad jag är över dina fantasier.

Citat:
Jag testade googles översättningsprogram så ursäkta alla fel:
Kan jag det sistnämnda som ett uttalande som gäller allting du sagt under åren på FB?
Förutom att det är jätteroligt att du tycker att en urusel översättning med ett översättningsprogram är bevis så säger mig det ingenting om vilket av de här ämnena eller substanserna som sprids sämre genom att komma i kontakt med moln.
Men hey, vänta lite. Du påstod nyss att man inte vet hur moln bildas. Men du vet att de här mystiska partiklarna som skapar moln gör det svårare för all chemtrailgeggamojja att spridas.
Så ett okänt ämne skapar moln som gör det svårt för andra okända ämnen att spridas? Båda ämnena/substabser sprids av NWO. Dvs, man sprider okända partiklar som bildar moln som i sin tur minskar effekterna av de chemtrailkemikalierna man också sprider ut.
Något är schizofrent med den tankegången. Om det är du eller NWO som inte tänkt till är svårt att säga.
Citera
2008-07-05, 21:10
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Skulle någon (Sten.b kanske) kunna svara på varför "chemtrails" ligger kvar på himlen? De jag ser ligger kvar ganska så ofta, de faller aldrig liksom bort snabbt. Vore inte det smartare, från NWOs synpunkt?

Jag vet inte mycket om chemtrails, men jag har svårt att se varför en sådan mäktigt grupp som NWO ska vara, skulle vara så ineffektiva och dumma. Säkerligen finns det sätt att sprida gifter utan att lämna spår efter sig?

Det finns (enl. mig) tre scenarior.

1. Att fördröja "global warming".
2. Att decimera befolkningen.
3. Att magnetisera atmosfären för att påverka vädret och jordiska förhållanden så som jordbävningar och annat via HAARP.

Jag tror att chemtrails innehåller alla tre. Fan är ingen idiot.
Citera
2008-07-05, 21:13
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Vilket bevisar att du faktiskt inte vet ett smack om meteorologi. Du menar alltså att man inte vet hur moln bildas?

Ja det menar jag.

Man vet att det krävs partiklar för att binda vattenångan men man vet inte vilka partiklar som bildar våra moln.

Människan kan med kända partiklar bilda moln vilket alla som har ögon att se med när man sprider dessa chemtrals.
Senast redigerad av sten.b 2008-07-05 kl. 21:20.
Citera
2008-07-06, 15:10
Medlem
Coolcittes avatar
Jag tycker synd om er som tror på det här.... Det bästa för er vore tvångströja och inlåsning i madrasserat rum. En dag kanske ni vaknar till och inser att ni hade så in i helvete fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in