Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Antingen är du ett ignorant får på väg till slakt eller är du betald (eller obetald) för att slå ner på den uppenbara sanningen att chemtrails existerar.
Tyvärr, jag tjänar fortfarande inga pengar på att peka ut avsaknaden av all vett och sans i dina roliga fantasier. Jag gör det för mitt eget höga nöjes skull.
Citat:
Jag har och kan fortfarande se kondensspår på himlen och dom upplöses rätt fort.
Japp, och kondensspår är det enda du ser för det är det enda som finns
Citat:
Meteorologer vet att moln skapas av vattenånga som binds av partiklar. Men man vet inte vilken form av partiklar.
Vilket bevisar att du faktiskt inte vet ett smack om meteorologi. Du menar alltså att man inte vet
hur moln bildas?
[quote=sten.b]
Citat:
Jag vet att du inte är intresserad att fördjupa dig i detta. Jag vänder mig till dom andra som med öppna sinnen vill veta vad som händer ovan där.
Du anar inte hur fascinerad jag är över dina fantasier.
Citat:
Jag testade googles översättningsprogram så ursäkta alla fel:
Kan jag det sistnämnda som ett uttalande som gäller allting du sagt under åren på FB?
Förutom att det är jätteroligt att du tycker att en urusel översättning med ett översättningsprogram är bevis så säger mig det ingenting om vilket av de här ämnena eller substanserna som sprids sämre genom att komma i kontakt med moln.
Men hey, vänta lite. Du påstod nyss att man inte vet hur moln bildas. Men du vet att de här mystiska partiklarna som skapar moln gör det svårare för all chemtrailgeggamojja att spridas.
Så ett okänt ämne skapar moln som gör det svårt för andra okända ämnen att spridas? Båda ämnena/substabser sprids av NWO. Dvs, man sprider okända partiklar som bildar moln som i sin tur minskar effekterna av de chemtrailkemikalierna man
också sprider ut.
Något är schizofrent med den tankegången. Om det är du eller NWO som inte tänkt till är svårt att säga.