Citat:
Ursprungligen postat av
Hefaiston
Aluminium är ett grundämne. Det finns naturligt i jordskorpan skapat av naturen.
Du kan inte fysik, du kan inte kemi, och du kan inte retorik och argumentation. Bortsett från envishet, vad är dina kvalifikationer egentligen?
jasså naturen kan inte bara skapa aluminium, naturen kan även slänga ner metaller i jordskorpan efter naturen producerat aluminiumen..
Mina kvalifikationer är logiskt tänkande vilket inte många hjärntvättade människor har efter deras utbildningar där dom repeterar teorier tills dom tror att teorierna är fakta.
Jag kan fysik, jag förstår mig på naturens design och jag vet en jävla massa sanningar som skulle få dig att behöva blöjja innan du tog del av det jag vet.
Om flygplan slår av och på chemtrailskranen medans dom ligger kvar på samma höjd.. vafan menar du att det finns väteatomer på vissa ställen bara som gör att vatten skapas på vissa ställen bara så att vi uppfattar det som att dom öppnar och stänger chemtrailskranar på flyplanens vingar.. bara för att vi är idioter och du är smart?
Vart kom dessa väteatomer i atmosfären ifrån och hur blandas dom med syreatomer för att skapa vatten och varför vaporiseras inte vattnet för som det händer med vanliga contrails?
Hahahahaa som att fråga en apa om dom är en apa jag tvivlar på att dom vet vad dom ska svara.