Citat:
Som jag förstår det är det fraktflygplan där man installerat tankar för besprutning. Eller plan som ingår i militärt syfte och syns inte på flightradar. Vilket bekräftats av folk här på Flashback.
Det märkliga i detta är såklart att just dessa plan har en kraftigare kondesstrimma som stannar kvar och breder ut sig som dis och får oss foliehattar att gå i taket.
Finns redan massa klipp om visselblåsare i denna tråd jag hoppas du tagit del av. Din anekdot till gösta boman är fin, om 10 personer säger nej till chemtrails och 1 säger ja så behöver det inte bli mer trovärdig om dom backar upp det heller. SMHI ingår i foliehattarnas värld inte i dom trovärdiga källorna då dom självfallet är med på noterna i denna konspiration. Köpt av "de" som sprutar. Därav ett moment 22 för denna tråd.
Och som sagts tidigare sluta föreslå LIDAR, gör det själv lika gärna och sätt dit oss flummare ordentligt, skulle väl vara skönt?
Och ja, det finns viktigare saker att oroa sig för.. Mitt uttal om wifi och alkohol var på den ironiska sidan då intresset för viktiga saker verkar lågt i Sverige. Assange och Snowden sitter fortfarande fast och riskerar förräderi för saker dom gjort för våran skull. Jag själv engagerar mig inte heller för att fria dom mer än att upplysa folk jag möter om detta så jag pekar inga fingrar.
Jag kan skicka in ett grundvattentest om någon kan skänka en slant?
Och nej ingen damiana
tror droger kan ha en positiv effekt på människor men det är en annan diskussion. Dock är missbruk en annan sak. Men droger har använts av våra förfäder låååångt tillbaka i tiden.
HA DET BRA MINA KÄRA KONSPIRATIONSKOMPISAR FRID OCH HARE KRISHNA PÅ ER!
Det märkliga i detta är såklart att just dessa plan har en kraftigare kondesstrimma som stannar kvar och breder ut sig som dis och får oss foliehattar att gå i taket.
Finns redan massa klipp om visselblåsare i denna tråd jag hoppas du tagit del av. Din anekdot till gösta boman är fin, om 10 personer säger nej till chemtrails och 1 säger ja så behöver det inte bli mer trovärdig om dom backar upp det heller. SMHI ingår i foliehattarnas värld inte i dom trovärdiga källorna då dom självfallet är med på noterna i denna konspiration. Köpt av "de" som sprutar. Därav ett moment 22 för denna tråd.
Och som sagts tidigare sluta föreslå LIDAR, gör det själv lika gärna och sätt dit oss flummare ordentligt, skulle väl vara skönt?
Och ja, det finns viktigare saker att oroa sig för.. Mitt uttal om wifi och alkohol var på den ironiska sidan då intresset för viktiga saker verkar lågt i Sverige. Assange och Snowden sitter fortfarande fast och riskerar förräderi för saker dom gjort för våran skull. Jag själv engagerar mig inte heller för att fria dom mer än att upplysa folk jag möter om detta så jag pekar inga fingrar.
Jag kan skicka in ett grundvattentest om någon kan skänka en slant?
Och nej ingen damiana
tror droger kan ha en positiv effekt på människor men det är en annan diskussion. Dock är missbruk en annan sak. Men droger har använts av våra förfäder låååångt tillbaka i tiden. HA DET BRA MINA KÄRA KONSPIRATIONSKOMPISAR FRID OCH HARE KRISHNA PÅ ER!

Ja inte har jag sett någon trovärdig visselblåsare i någon länk. jag känner ingen tillfredställelse att sätta dit någon utan vill få folk att tänka efter om verkliga saker istället för påhittad paranoid villfarelse för det blir som att man ser inte skogen för alla träden, man missar de verkliga problemen i världen!
Vill du göra ett grundvattentest kolla med en lantbrukare, de fick tidigare rabatt via LRF för vattenprover!