2013-04-20, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Birdtape
Jo allt på youtube finns i verkligheten........

Teletubbies better go get a bodyguard then, because I'll be coming for them now. I'm definitely gonna rape Tinky Winky because she's too damn cute

Citat:
troll-ex på dig kanske ?

troll-ex finns inte på riktigt. Det är ett fotomontage.

Citat:
Hur kommer det sig att vingar, stjärtfenor mm försvinner från planen, ibland ser man till o med halva plan...

Du anar inte vad kul saker man kan se i himlen under lätt dimma och dis.
Alternativ 2 är att filmerna helt enkelt är fejkade.

OM det vore så att plan helt plötsligt halveras i luften så borde ju förslagsvis lite fler människor än 0,5% av youtubeanvändarna ha sett det, men trots det så hade jag inte ens hört talas om fenomenet förrän youtube kom och ... det är lite ovanligt då jag känner många flygintresserade och har bott nära både flygplatser och relativt hemliga militära anläggningar.

Jag känner dessutom hela sveriges foliehattselit och de hade inte heller hört talas om holografiska plan förrän youtube kom...
Citera
2013-04-21, 05:39
Medlem
Fernets avatar
On 8 – 9 April a conference was held at the European Parliament, under the title “Beyond Theories of Weather Modification – Civil Society against Geo-Engineering”
The conference began on 8 April, with an official screening of the documentary “Why in the World are they Spraying ?” of the US-American filmmaker Michael Murphy.
http://nsnbc.me/2013/04/13/eu-conference-on-weather-modification-and-geo-engineering-reiterates-1999-demands-for-transparency-a nd-democratic-control/
Citera
2013-04-21, 07:07
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
On 8 – 9 April a conference was held at the European Parliament, under the title “Beyond Theories of Weather Modification – Civil Society against Geo-Engineering”
The conference began on 8 April, with an official screening of the documentary “Why in the World are they Spraying ?” of the US-American filmmaker Michael Murphy.
http://nsnbc.me/2013/04/13/eu-conference-on-weather-modification-and-geo-engineering-reiterates-1999-demands-for-transparency-a nd-democratic-control/

Härlig källa det där - alla konspirationer på ett och samma ställe...
Citera
2013-04-21, 09:14
Bannlyst
Vilken djävla galenskap, vadå gifter sprids från flygplan finns det verkligen idioter som tror på detta.
Vart fan är världen på väg....sorgligt
Citera
2013-04-21, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
On 8 – 9 April a conference was held

Va trevligt för dem.
Vad kom de fram till då?

EDIT: Vad sött av dem att kalla sig nsnbc
Det gör det svårare för folk att skilja dem från msnbc.
Det påminner lite om när blufföretaget GULAN skickade fakturor som såg ut att komma från Gula Sidorna...
Senast redigerad av Ippskiff 2013-04-21 kl. 10:35.
Citera
2013-04-22, 00:37
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Härlig källa det där - alla konspirationer på ett och samma ställe...

Som denna tråden ungefär
Citera
2013-04-25, 23:49
Medlem
Vattenånga är en helt osynlig gas och moln på himlen består mestadels av små vattendroppar, vattenaerosoler eller små iskristaller. Aerosoler i torr luft förångas snabbt medan iskristallerna i cirrusmoln och från högtflygande jetplan inte förångas alls, men upplöses långsamt pga diffusion.

Ibland, under vissa meteorologiska förhållanden, kan man se hur molntussar försvinner på några sekunder, medan tex de fjäderliknade cirrusmolnen inte förändras det minsta.
Citera
2013-04-26, 12:03
Bannlyst
Min mamma säger att det garanterat är något skumt med dessa trails, hon säger att det absolut inte såg ut såhär på himlem förr i tiden. Jag är beredd att hållla med. Dom pratar om detta ganska mycket i tv program nere i europa.
Citera
2013-04-26, 12:32
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Vattenånga är en helt osynlig gas och moln på himlen består mestadels av små vattendroppar, vattenaerosoler eller små iskristaller. Aerosoler i torr luft förångas snabbt medan iskristallerna i cirrusmoln och från högtflygande jetplan inte förångas alls, men upplöses långsamt pga diffusion.

Ibland, under vissa meteorologiska förhållanden, kan man se hur molntussar försvinner på några sekunder, medan tex de fjäderliknade cirrusmolnen inte förändras det minsta.

Nja.

Vattenånga är en (mestadels) helt synlig gas och moln på himlen består mestadels av droppar i varierande storlek, kristaller av densamma samt olika partiklar. Alla dessa är s.k. aerosoler. En aerosol är en suspenderad fast eller flytande liten partikel i luft.

Edit: Vattenånga blir 'osynlig' när den minskar i koncentration per m3 (eller annat valfri kubikmått). Den vattenånga man får från kokande är såklart en blandning mellan aerosol och vattenånga.

Tänkte det vore bra att förtydliga.
Senast redigerad av KycklingIRymden 2013-04-26 kl. 12:37.
Citera
2013-04-26, 12:50
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U2spy
Min mamma säger att det garanterat är något skumt med dessa trails, hon säger att det absolut inte såg ut såhär på himlem förr i tiden. Jag är beredd att hållla med. Dom pratar om detta ganska mycket i tv program nere i europa.

Och när är förr i tiden, före 1950 japp då var de nog väldigt få, men jag kan lova dig att under ca 35 av mina 40 åriga liv har det sett ut så med skillnaden att flygtrafiken har ökat.

Så vad är skumt?
Citera
2013-04-26, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Och när är förr i tiden, före 1950 japp då var de nog väldigt få, men jag kan lova dig att under ca 35 av mina 40 åriga liv har det sett ut så med skillnaden att flygtrafiken har ökat.

Så vad är skumt?
Att flygplanen förr för bara 10-15 årsen inte lämade dessa vita trails efter sig. Flygtrafik kanske har ökat givetvis men det har inte med saken att göra, många nere i europa känner sig trötta och helt matta, det sägs tillomed på nyheterna där nere. Snart kommer det noga ut att det är gifter som dessa planen släpper ut.

EDIT: Det har gjorts tester på valfria männsikor och det har visat sig innehåla tungmetaller.
Senast redigerad av U2spy 2013-04-26 kl. 13:31.
Citera
2013-04-26, 13:51
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U2spy
Att flygplanen förr för bara 10-15 årsen inte lämade dessa vita trails efter sig. Flygtrafik kanske har ökat givetvis men det har inte med saken att göra, många nere i europa känner sig trötta och helt matta, det sägs tillomed på nyheterna där nere. Snart kommer det noga ut att det är gifter som dessa planen släpper ut.

EDIT: Det har gjorts tester på valfria männsikor och det har visat sig innehåla tungmetaller.

Ok du läste inte mitt inlägg, i ca 35 av mina 40 levnadsår har jag sett dem och personer som är äldre har sett dem innan så att det inte skulle synts för 10 till 15 år sedan är bs så länge man inte bott på en plats där inga rutter har gått.

Att många nere i europa är trötta beror nog mer på finanskrisen.

Ja du det är ingen nyhet att vi kan ha tungmetaller i kroppen, det kan vi ta upp via föda, exponering på arbetsplats mm. Flamskyddsmedel kan vi ta upp vid datorn.

EDIT: Hmm reggad i april....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in